تولیدکننده انواع شیرآلات اهرمی و کلاسیک در خاوران تهران

شماره های تماس :

09129644922

تولیدکننده انواع شیرآلات اهرمی و کلاسیک با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت

❇️مجموعه شیرآلات آی سو آمادگی خود را با همکاران،مغازه داران و پخش کنندگان عزیز اعلام می کند.❇️

?انواع گوناگون شیرآلات را می توان یکی از مهم ترین تاسیسات در هر ساختمانی به شمار آورد. این ابزار که عموما در جنس فلزی ساخته می شود، برای تنظیم و باز و بسته کردن جریان آب گرم و سرد مورد استفاده قرار می گیرد.

?علاوه بر کاربرد مهم شیر آلات به خصوص در آشپزخانه و حمام، نمی توان از تاثیر زیادی که این اقلام در دکوراسیون قسمت های مختلف خانه و یا محل کار دارند، چشم پوشی کرد. از این رو انتخاب مدل های متنوع شیرآلات بهداشتی متناسب با نیاز و سبک طراحی مکان مورد نظر و همین طور دقت در انتخاب انواع مرغوب آن حائز اهمیت است.

????????

?نکات مهم در هنگام انتخاب شیرآلات:

? قابلیت تنظیم آب، یکی از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب شیرآلات است.دقت کنید که نوع شیرآلات شما، با میزان مصرف آب ارتباط مستقیم دارد؛ پس شیرهایی را انتخاب کنید که مصرف آب منزل شما را کاهش دهد.

?به زیبایی شیرها دقت کنید و شیرآلاتی بخرید که با سبک معماری و دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد.

? به قابلیت تنظیم درجه حرارت آب توجه کنید. این موضوع در هنگام خرید شیرآلات حمام، اهمیت بیشتری دارد.

? بعد از اینکه تمام کارهای داخل ساختمان را انجام دادید و کابینت، سینک و روشویی را جایگذاری کردید، اقدام به نصب شیرآلات کنید.

? به علامت استاندارد شیرآلات در هنگام خرید آنها توجه کنید. شیرآلاتی که در بدنه آنها از سرب نرم استفاده نشده است و میزان کروم به کار رفته در پوشش خارجی آنها کم است، علامت استاندارد را دریافت خواهند کرد.

شماره های تماس :

09129644922

 

????????

⚡️انواع شیرآلات
? شیرآلات آشپزخانه

شیرآلاتی که در آشپزخانه نصب می شوند با توجه به علم خود به دو صورت علم ثابت و علم متحرک (شاوری) ساخته می شوند. در انتخاب شیر با علم ثابت باید ارتفاع ظرفشویی را مد نظر قرار داد. ارتفاع آبریز شیر باید به حدی باشد که به آسانی بتوان ظروف بزرگ را شست. شیرهای ظرفشویی باید بلند و به شیلنگ و سردوش متحرک مجهز باشند. در انتخاب علم متحرک نیز باید به آسان بودن حرکت سردوش، رسوب زدایی آن و حرکت شلنگ متحرک توجه نمود.

? شیرآلات حمام

مهمترین نکته در انتخاب شیر حمام توجه به نوع سوپاپ تغییر جهت آب است که آن را از حالت دوش به حالت وان تبدیل می کند. این سوپاپ ها با فشار آب کار می کنند، به همین دلیل تولید کنندگان به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل در عملکرد شیرها هنگام کاهش فشار آب، سوپاپ هایی تولید نموده اند که در حالت دوش قفل می شوند و به فشار آب وابسته نیستند. امروزه در مناطقی که با افت فشار آب مواجهه هستند از سوپاپ های قفل دار در شیرآلات استفاده می شود.

? شیرآلات روشویی

شیرآلات روشویی باید به گونه ای طراحی شوند که طول لوله یا قسمت خروجی آب آنقدر جلو باشد که به راحتی بتوان دست ها را شستشو داد، در واقع فضای کافی برای حرکت دست ها وجود داشته باشد. ارتفاع آن نیز باید به اندازه ای باشد که دست ها به کاسه روشویی برخورد نکنند و به راحتی بتوان شستشو را انجام داد. شیرآلاتی که در روشویی نصب می شوند باید از آب کاری و مغزی مناسب برخوردار باشند. اندازه آنها نیز استاندارد باشد تا مشکلی حین شستشو پیش نیاید.

شماره های تماس :

09129644922

 

????????

⚡️درباره ی شیرآلات چه می دانید؟

?عموما افراد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه توجه زیادی به شیرآلات نمی کنند ، در صورتیکه با نصب شیرآلات مناسب درآشپزخانه و سرویس بهداشتی تفاوت و زیبایی آن به خوبی دیده می شود . پس بهتر است برای داشتن خانه ای زیبا در انتخاب شیرآلات بیشتر دقت کنیم .

?جنس شیرآلات :

?شیرآلات از دو قسمت داخلی و پوشش خارجی تشکیل شده است . در گذشته از آلیاژ سرب خشک و برنج در شیرآلات استفاده می شد . ولی امروزه بیشتر از آلیاژ برنج در شیرآلات استفاده می شود زیرا سرب یک ماده ی خطرناک بوده و اگر به خوبی آبکاری نشود ، سلامتی افراد را به خطر می اندازد . مانند شیرآلات بلومیس مدل سابلیم ، سوئینگ ، ورل و پیلارو…. که تماما از جنس برنج بوده و دارای آبکاری بسیار قوی می باشند . با این حال بعضی از کارخانجات تولید کننده برای کاهش هزینه های خود از سرب استفاده می کنند زیرا آلیاژ برنج از سرب گرانتر است. برای روکش شیرآلات نیز از فلزاتی مانند برنز ، مس ، استیل و یا برنج استفاده می شود .

? به دو دلیل شیرآلات با روکش استیل در نزد مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری دارند .
1 – در برابر پوسیدگی مقاومت بیشتری دارند .
2 – از لحاظ قیمت و زیبایی بسیار مناسب هستند .

شماره های تماس :

09129644922

 

????????

⚜️انواع شیرآلات :

?انواع شیرآلات شامل شیرهای کلاسیک ، اهرمی ، پدالی ، چشمی ( اتوماتیک ) و ساده می باشد .در گذشته تنها یک مدل شیرآلات ساده در بازار موجود بود ولی امروزه شیرآلات متنوعی در دسترس است . 

⚜️شیرآلات پدالی :

از شیرآلات پدالی در اماکن عمومی مانند مدارس ، بیمارستان ها ، هتل ، مساجد و …. استفاده می شود .

⚜️ مزایای شیرآلات پدالی :

1 – عدم تماس مستقیم دست با شیر مانع انتقال بیماریهای وا گیردار عفونی و پوستی می شود .
2 – بدلیل قطع سریع در میزان مصرف آب صرفه جویی می شود .

شماره های تماس :

09129644922

 

????????

⚜️شیرآلات اهرمی :

?شیرآلات اهرمی در دو نوع ایستاده و دیواری می باشد . شیرآلات دیواری بدلیل اینکه درارتفاع نسبتا زیادی از سینک نصب می شوند چندان محبوب نبوده و بیشتر در سرویس بهداشتی استفاده می شوند . معمولا از شیرآلات اهرمی ایستاده ، در روشویی و سینک ظرف شویی استفاده می شود . شیرآلات تک اهرمی از نوع شلنگی برای آشپز خانه بسیار مناسب است زیرا قابلیت جابجایی دارند و برای شستن ظروف بزرگ بسیار مناسب هستند . بهتر است بدانید که شیرهای اهرمی استاندارد هرگز خراب نمی شوند بلکه بعد از چند سال نیاز به تعویض کاتریج دارند . در شیرهای واشری شما به آسانی می توانید واشر یا مغزی شیر را تعویض کنید ولی در شیرآلات اهرمی برای تعمیر و تعویض کاتریج نیاز به تکنسین دارید .

⚜️شیرآلات کلاسیک :

?شیرهای الکترونیکی (چشمی ) جزو شیرآلات کلاسیک به شمار می روند . در شیرآلات چشمی ، با کمک بلاتور هوا را داخل آب کرده و آب بصورت حباب از شیر بیرون می ریزد . شیرآلات الکترونیکی بدون تماس دست با شیر ، تنها با قرار گرفتن دست در میدان دید سنسور های مادون قرمز کار می کنند . آنها مصرف آب را تا 50 درصد کاهش می دهند ولی از لحاظ قیمت نسبت به شیرهای دیگر نسبتا گرانتر هستند

⚜️درباره شیرهای اهرمی:

?شیرهای اهرمی خود به دو مدل ایستاده و دیواری تقسیم می‌شوند که نوع ایستاده معمولاً در  روشویی و سینک ظرف‌شویی استفاده می‌شود و نوع دیواری در حمام و توالت مورد استفاده است. البته گاهی از نوع دیواری نیز در روشویی و سینک ظرفشویی استفاده می‌شود. در شیرهای اهرمی به جای مغزی از یک کارتریج استفاده می‌شود. کارتریج‌ها در دو نوع پلاستیکی و سرامیکی موجود هستند که نوع سرامیکی آن مرغوب‌تر است و محصول کشورهای اروپایی به خصوص اسپانیا و ایتالیا مطلوب‌تر می‌باشد. نوع پلاستیکی آنها از رینگ‌های پلاستیکی o شکل درون یک کارتریج استوانه‌ای برای کنترل جریان آب استفاده می‌کند. برخی شیرها و سردوش‌ها نیز به چراغ‌های LED مجهزند که جنبه تزئینی دارد. در این نوع شیرها بر اساس دمای آب رنگ چراغ‌های LED تغییر می‌کند و این چراغ‌ها انرژی خود را از فشار آب بدست آورده و نیاز به برق و باتری ندارند. برخی شیرها هم مجهز به سیستم نمایش دمای آب هستند. در ساخت این شیرها استاندارد ۶۶۷۹ موسسه استاندارد ایران باید رعایت گردد.

?شیرهای کلاسیک: دسته‌ای دیگر از شیرها، شیرهای واشری یا کلاسیک هستند که باید مطابق استاندارد ۱۵۴۶ موسسه استاندارد ایران ساخته شوند.

شماره های تماس :

09129644922

 

????????

?مراحل کلی تولید شیرآلات:

?تولید شیرآلات معمولاً در ۵ مرحله اصلی ریخته‌گری، ماشین‌کاری، پرداخت‌کاری، آبکاری، مونتاژ هستند.

?ماده اولیه‌ای که در ریخته‌گری و شیرآلات استفاده می‌شود فلز آلیاژی برنج است. برنج آلیاژی از مس و روی می‌باشد که نسبت آن دو در آلیاژ تعیین‌کننده نوع برنج با توجه به مورد استفاده آن است. از این فلز به خاطر کاربردهای خاص و شکل و رنگ آن در مکان‌های مختلفی استفاده می‌کنند و در صنعت شیرآلات بهداشتی به خاطر مقاومت در برابر اکسایش از آن استفاده می‌شود. آلیاژ برنج با رنگ معروف به زرد برنجی، در برابر کدر و لکه‌دار شدن مقاوم است. مس داخل برنج خاصیت میکروب‌کشی به آن می‌دهد.

به مدیریت:مهدی ناظری

شماره های تماس :

09129644922

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

شیرآلات , انواع شیرآلات , شیرآلات بهداشتی ساختمان , شیرآلات اهرمی و کلاسیک , تولید انواع شیرآلات در خاوران تهران , مجموعه شیرآلات بهداشتی آی سو در تهران , قیمت انواع شیرآلات اهرمی و کلاسیک در تهران , شیرآلات روشویی , شیرآلات آشپزخانه , شیرآلت حمام ,