تولیدی شیشه های دوجداره شیشه upvc و آینه دکوراتیو فلاح 

? ارائه خدمات و نصب شیشه های میرال ، شیشه های ساختمانی و شیشه اتومبیل

? درب کشوئی برقی

? تولید پنجره upvc و انواع شیشه خام نشکن طرحدار و آینه دکوراتیو

? شیشه مغازه به عنوان معرف و نمایش دهنده اجناس و کالای درون مغازه می باشد به همین دلیل باید شیشه هایی با شفافیت بسیار بالا و همچنین مقاوم در برار فشار و ضربه ناگهانی افراد باشد.

? برای دکور، ویترین و شیشه های خارجی مغازه ها از شیشه میرال استفاده می کنند که دارای شفافیت و مقاومت می باشد و همچنین می توان برای ایجاد تنوع و جلوه بصری بیشتری در دکوراسیون مغازه ها از شیشه های رنگی میرال استفاده نمود.

? با تمام مزایا و ویژگی هایی که بیان شد، قیمت شیشه میرال برای مغازه نسبت به کارآیی آن متناسب می باشد و در طول مدت زمان طولانی هزینه آن در جذب مشتری سرشکن می گردد.

? شیشه میرال نام دیگر شیشه نشکن (شیشه سکوریت) است، شیشه ای با مقاوت بالا. از بهترین برند شیشه که طی یک عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی تولید می شود. عملیاتی که در تولید و ساخت شیشه میرال نشکن یا شیشه سکوریت انجام می شود، باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و حرارت تقریبا ۳-۵ برابری آن می شود.

? شیشه های میرال به آسانی شکسته نمی شود و در صورت شکستگی به تکه های مکعبی شکل، با لبه های صیقلی در می آید که مانند شیشه های معمولی برنده و آسیب رسان نمی باشند؛ بنابراین امنیت محیط شما را بیشتر فراهم می کند.

? شیشه های میرال در صنعت خودرو سازی و نیز در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد.
? از کاربرد شیشه میرال در شیشه اجاق گاز، ماکروفر، بخاری، هود و… می توان استفاده کرد.
? شیشه میرال (سکوریت) به رنگ های مختلفی به صورت شفاف (شیشه ساده)، دودی، مات، برفی، مسی، آبی و سبز و سوپر سیلور، طلایی موجود می باشد.
? در شیشه میرال بعد از تولید، قابلیتبرش شیشه نیست و برای نصب شیشه نشکن میرال باید از متخصصین نصب شیشه میرال که دانش فنی لازم و نیز ابزارآلات مورد نیاز برای انجام نصب این نوع شیشه را دارند، کمک گرفت؛ زیرا امکان ضربه خوردن به لبه شیشه میرال و شکستن شیشه وجود دارد.

 

شماره های تماس:

مدیریت جناب محمدی فلاح : 09122637650

واتساپ : 09391628233

 

 

 

 

 

 

شیشه میرال , قیمت شیشه میرال نشکن , شرکت شیشه میرال , خدمات شیشه میرال , فرق شیشه میرال و سکوریت ,