Address & Contact

Our Address

زنجان،سایت کارگاهی،صنعت8،دانش11

تولیدی ظروف مسی زنجان متین

?یکی از ظروفی که امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده و از مزایای آن در کنار شیک و لوکس بودنش حرف زده می‌شود، ظروف مسی است. مس یکی از قدیمی‌ترین فلزهایی است که بشر از آن در طول تاریخ تا امروز استفاده می‌کند. این ظروف در انواع و اقسام مدل‌ها و کاربردها تولید شده است، از قندان و ست پارچ و لیوان گرفته تا سماور و دیگ که همه‌ی آن‌ها را در انواع فروشگاه‌ها می‌توان پیدا کرد.

❇️در ظروف مسی چه بپزیم؟

امروزه متخصصان طب سنتی، عقیده دارند که ظروف مسی تاثیرات مثبت شگرفی بر روی بدن می‌گزارد، به همین دلیل خیلی از افراد در کنار استفاده‌ی دکوری از ظروف مسی در خانه‌هایشان، به پخت غذا در ظروف مسی روی آورده‌اند. در واقع می‌توان در ظروف مسی انواع و اقسام غذاها را پخت، اما باید دقت کنید که در این نوع ظروف، خوراکی‌ها و مواد غذایی خیلی شور، خیلی ترش، خیلی شیرین و گوشت و چربی‌ها نباید پخته شوند. هم‌چنین پخت موادی که دارای اسید زیادی هستند مثل سرکه و گوجه‌فرنگی، می‌تواند موجب واکنش‌پذیری مس شده و مواد غذایی را سمی کند.

❇️آیا ظروف مسی ضرر دارد؟

به دلیل این که لایه‌ی داخلی ظروف مسی از لایه‌هایی محافظ مثل استیل، قلع یا فلزات دیگر پوشیده شده است، نگرانی از بابت مسمومیت با مس نباید داشته باشیم؛ اما اگر این لایه‌های محافظ از بین بروند و در ظروف و قابلمه‌ی مسی، غذاهای اسیدی پخته شود، موجب واکنش نشان دادن مس و مسمومیت غذایی می‌شود.

❇️فواید نوشیدن آب با ظروف مسی:

?افزایش سلامت پوست

مس، پوست های آسیب دیده و خشک را درمان می کند، همچنین باعث تولید سلول های سالم پوست می شود ؛ نوشیدن در فنجان مسی نیز، باعث افزایش کشش (خاصیت الاستیسیته) و سلامت پوست می شود.

?تقویت مو

این فلز ،باعث تولید ملانین در بدن می شود که می تواند سلامت مو را بازگرداند و باعث رشد سریع مو شود.

 

?کمک به طحال و کبد

به عملکرد طحال و کبد ما کمک می کند، و همچنین به عملکرد مناسب چندین عضو دیگر نیز کمک می کند.

 

?بهبود سلامت قلبی عروقی

مقدار کمی از مس، می تواند انسداد شریانها را از بین ببرد و همچنین باعث جلوگیری از ایجاد پلاک هایی می شود که ،باعث انسداد رگ های خونی می شوند.

 

?تحریک مغز

مس می تواند ،بدن را برای تولید میلین تحریک کند ،که این باعث افزایش سرعت عملکرد مغز می شود.

 

?تسکین و آرامش مفاصل

می تواند بیماری آرتروز را بهبود دهد و غضروفی را که باعث مشکلات مفصلی شده را بازسازی کند ، که به درمان مفاصل درد و تورم مفاصل ،کمک می کند.

 به مدیریت:آقای محمدی

شماره تماس :
09102415583
09104786908

 

 

 

 

مس , ظروف مسی , ظروف مسی زنجان , قیمت انواع ظروف مسی در زنجان , تولیدی ظروف مسی زنجان متین , کاربرد ظروف مسی , فواید ظروف مسی , نحوه استفاده از ظروف مسی , مس زنجان , قابلمه مسی , پارچ و لیوان مسی , سینی مسی , تولید انواع ظروف مسی در زنجان ,