ساخت و نصب درب و پنجره آلومینیومی نرمال،توری کشویی،ثابت و پرسان 

?تولیدی درب و پنجره نورسان 
?نصاب و تولیدکننده درب و پنجره یو پی وی سی،ترمال بریک،نرمال و پازل upvc 
?نصب و تولید توری درب و پنجره کشویی،ثابت،پرسان برای تمامی درب و پنجره و شیشه دوجداره،تک جداره،سه جداره و شیشه سکوریت و شیشه لمینت 
?عرضه کننده درب و چهارچوب چوبی 
?فروش تمام اقساطی 
?مزایای استفاده از درب و پنجره دوجداره 
صرفه جویی در مصرف انرژی 

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند تا حد زیادی باعث صرفه‌جویی در مصرف انرژی شوند. این مدل پنجره‌ها مانع خروج هوای گرم داخل محیط و ورود سرما در فصل سرد می‌شوند و در فصل گرم سال نیز از خروج هوای خنک داخل جلوگیری می‌کنند.

مانع ورود آلودگی

?درب و پنجره‌های دو و سه جداره از ورود گردوغبار و آلودگی به داخل محیط جلوگیری می‌کنند. از این طریق درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره در حفظ سلامت ما نیز تاثیر دارند.

مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی مختلف

?این محصول به دلیل ساختار ویژه خود و مواد اولیه به کار رفته در آن در برابر رطوبت، باران، آفتاب و … مقاوم است و به سرویس مداوم احتیاجی ندارد.

عایق سر و صدا

?درب و پنجره‌‌‌های دوجداره و سه جداره می‌توانند حکم یک عایق مناسب برای سر و صدا را داشته باشند. این محصولات می‌توانند آرامش را به شما هدیه دهند و سر و صدای اضافه را حذف کنند.

?پنجره‌‌‌های upvc 

?در حال حاضر یکی از پر مصرف ترین پنجره‌‌‌های دنیا پنجره upvc میباشد. در گذشته پنجره‌ها اغلب نقش نورگیرخانه و یا ساختمان را بازی میکردند اما با افزایش جمعیت , افزایش آلودگی صوتی و آلودگی هوا باعث شد تا پنجره‌‌‌های UPVC ساخته شوند.

?یکی از مهم ترین مزایای پنجره UPVC عایق بودن آن است. پنجره‌‌‌های دو جداره بر عواملی چون: ورود گرد و غبار ,آلودگی صوتی وآلودگی هوا کاملا عایق میباشند. این ویژگی در محصولات آچیلان در , آرامش و رفاه را به افراد باز گردانده تا در خانه یا محل کار خود , بدون وجود صدای مزاحم یا هوای آلوده به استراحت یا کار بپردازند.

?پنجره‌‌‌های یو پی وی سی , از ایمنی و امنیت بالایی برخوردارند و در مقابل ضربه بسیار مقاومند. این پنجره‌ها در مقابل شرایط بد آب هوایی (گرمای شدید ,سرمای زیاد,رطوبت بالا) تغییر شکل نداده و طول عمر با لایی دارند.

?ترمال بریک چیست؟ 

?ترمال بریک یا گرمابند، عایقی است که در سمت خارجی چارچوب سازه‌ها یا درب و پنجره قرار می‌گیرد. این عایق مانع از جابه‌جایی حرارت می‌شود و برای جدا کردن سازه‌هایی که هدایت حرارتی بالایی دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد.

?آلومینیوم رسانای خوبی از گرما و سرما است و می‌‌تواند گرمای زیادی را از طریق پنجره و درب از دست بدهد، یا به دست آورد. مقاومت بالا و سختی زیاد آلومینیوم باعث شده است، که این فلز به عنوان ماده اولیه در ساخت درب و پنجره مورد استفاده قرار بگیرد. اما رسانا بودن زیاد آلومینیوم ایراد بزرگ این فلز برای استفاده از آن در ساخت درب و پنجره‌های آلومینیومی به حساب می‌آید.

?پنجره‌های آلومینیومی ترمال بریک با کاهش و کنترل انتقال حرارت یک راه حل سبز برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی در منازل هستند. عملکرد عایقی خوب در پنجره‌های ترمال بریک باعث شده است تا این نوع از پنجره‌ها گزینه مناسبی برای بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی به حساب آیند.

به مدیریت: پره خودکی 

 

پانل درب های upvc

 

تولید upvc طرح لمینت و تمام چوب

 

نصب upvc با شیشه سکوریت

 

تولید پنجره های دوجداره با شرایط عالی
و پروفیل های دارای استاندارد ملی

 

 

 

 

تولیدی درب و پنجره دوجداره در ماکو , فروش درب و پنجره دوجداره در ماکو , درب و پنجره upvc در ماکو , تولیدی درب و پنجره نورسان , ترمال بریک نورسان در خوی , نصب درب و پنجره یو پی وی سی , پنجره آلومینیومی , نرمال , توری کشویی در ماکو , توری ثابت در ماکو , شیشه سکوریت در خوی و ارومیه , شیشه لمینت در خوی , شیشه دوجداره در خوی , شیشه تک جداره در خوی , شیشه سه جداره در خوی و ارومیه ,