تولید مبلمان راحتی و استیل آمیش

?طراحی و ساخت انواع مدلهای دکوراسیون : تخت ، کمد ، ویترین و….

?چوب mdf و فلز و….

?طرح و مدل پیشنهادی به سلیقه مشتری

?تولیدکننده انواع مبلمان راحتی، استیل، چستر، میزنهارخوری، بوفه، میز تی وی، میز کامپیوتر، کتابخانه، کابینت، کمددیواری

?عرضه انواع مبلمان با مدل دلخواه در انواع طرح و رنگ

?پیاده سازی اصول مدیریت کیفیت در تولید مبلمان ، ساخت مبلمان با طرح و اندازه دلخواه مشتری

?طراحی و ساخت مبل ال، مبل کلاسیک، مبل استیل

?باکادری مجرب و باسابقه

?مبلمان نقش مهمی در راحتی، زیبایی‌شناسی و قابلیت‌های فضاهای زندگی ما ایفا می‌کنند. بنابراین لازم است که هریک را به‌خوبی بشناسیم تا بتوانیم با توجه به فضای زندگی خود و سبک چیدمان منزلمان انتخاب درستی داشته باشیم.

?دکوراسیون داخلی

?دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط کارشناسان و متخصصین امر انجام گیرد. ما سال‌هاست که در زمینه دکوراسیون فعالیت داریم و توانسته ایم رضایت مشتریان را جلب کنیم

?پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند. پیکره و روح هر فضایی در جهان هستی، به نوع چینش و ترکیب بندی اجزاء آن وابستگی مطلق دارد. طراحی دکوراسیون و معماری داخلی شور و اشتیاق و آرامش را با استفاده از تکنیک ها و سبک های متعدد و طراحی های خلاقانه به کوچکترین و بی روح ترین فضاها باز می گرداند.

?کابینت

?کابینت سازی حرفه ای است که همیشه درخواست کننده دارد. ساخت کابینت آشپزخانه بخشی از دکوراسیون داخلی منازل است و از اهمیت زیادی برخوردار است. آشپزخانه فضایی برای پخت و پز غذا و همچنین محلی برای غذا خوردن اعضای خانواده است. طراحی و ساخت کابینت با رنگبندی و متریال مختلف، فضای آشپزخانه را دلپذیرتر می کند.

? کسانی که به‌ زیبایی خانه‌شان اهمیت می‌دهند توجه زیادی به آشپزخانه دارند، زیرا بخش مهمی از زیبایی یک خانه به آشپزخانه اختصاص دارد. زیبایی آشپزخانه نیز به زیبایی کابینت‌های آن بستگی دارد؛ اما علاوه بر زیبایی ظاهری کابینت‌ها، به دو نکته‌ی دیگر باید توجه داشت؛ یکی آن‌که کابینت‌ها باید جنس مناسبی داشته باشند و دوم آن‌که باید به‌خوبی و به‌طور اصولی نصب شوند.

 

به مدیریت : حسنی

 

 

 

 

 

 

تولیدی مبلمان و دکوراسیون داخلی آمیش در قزوین , تولیدی مبلمان , دکوراسیون داخلی در قزوین  , قیمت مبلمان , مبلمان راحتی , مبلمان  استیل , مبلمان چستر, میزنهارخوری , بوفه , میز تی وی , میز کامپیوتر, کتابخانه , کابینت ,کمددیواری ,