Address & Contact

Our Address

تهران

تولیدی پایه فلزی مبل آراد استیل

?کارگاه تولید پایه فلزی مبل

?فروش به صورت عمده و تکی

?قیمت عادلانه ، کیفیت عالی

?پایه مبل 

✳️پایه مبل یکی از بخش‌‌‌های اصلی مبل است که بیشترین فشار وارده روی مبل را تحمل می‌کند و به همین دلیل باید از جنس و مواد بسیار با کیفیتی ساخته شده باشد. پایه مبل امروزه علاوه بر تحمل وزن مبل و افرادی که از مبل استفاده می‌کنند، نقش زیبایی مبل را هم بر عهده دارد و این امر باعث شده تا انواع مختلفی از پایه‌‌‌های مبل برای انتخاب وجود داشته باشند و طراحی پایه مبل از اهمیت ویژه ای برخوردار شود.

✳️زیرا اگر طراحی پایه مبل غیر اصولی و غیر تخصصی باشد یا جنس پایه ی مبل از مواد بی کیفیت یا کم کیفیت باشد، کارایی مبل به خطر خواهد افتاد و در بهترین حالت مجبور به تعویض پایه مبل خواهید شد.

?پایه‌‌‌های فلزی 

✳️پایه هایی که از جنس فلز برای مبل‌ها تولید می‌شوند از استقامت و دوام خوبی برخوردارند و معمولا به دو شکل L و استوانه ای ساخته می‌شوند.پایه‌‌‌های فلزی مبل علاوه بر استحکام بالایی که دارند، باز کردن و بستن شان به مبل آسان است و نیازی به ابزار و مهارت خاصی ندارد.

✳️پایه‌‌‌های فلزی معمولا در مبل‌‌‌های راحتی و ال مورد استفاده قرار می‌گیرند.این پایه‌ها به دلیل آنکه از جنس فلز ساخته می‌شوند دارای ظاهر ساده ای هستند و ظاهر چندان جذاب و پر تجملی ندارند.

به مدیریت : حسین صدفی

 

 

 

 

تولیدی پایه فلزی مبل آراد استیل در تهران , پایه فلزی مبل , آراد استیل , قیمت پایه فلزی مبل , فروش پایه فلزی مبل , تولید پایه فلزی مبل در تهران ,