تولیدی کمپرسور و پمپ باد پینار صنعت

? پمپ باد و کمپرسور پینار صنعت 

? تولید انواع پمپ باد در اندازه های مختلف با قیمت کاملا مناسب و کیفیت عالی و با وسایل درجه یک

? کمپرسورباد یا کمپرسور هوا

? کمپرسور هوا یکی از قدرتمندترین ابزار برای تامین نیروی لازم برای کار با ابزارآلات بادی می باشد.از کمپرسورهای بادی برای استفاده ابزارآلات مانند انواع میخکوب و چکش ها و منگنه کوب های بادی و پیستوله های رنگ پاش بادی،پرچ کن ها و… به کار می رود.کمپرسورهای باد بر اساس حجم مخزن دسته بندی می شوند.مدلهایی که سبک تر هستند قابلیت حمل دارند و کمپرسورهای سنگین تر نیز اکثرا دارای چرخ برای حمل کردن هستند.حجم کمپرسور یکی از عوامل بسیار مهم برای انتخاب آن می باشد.هر چه مخزن باد بزرگ تر باشد حجم باد خروجی بیش تر می شود در نتیجه نیروی بیش تری تامین می شود.

? یکی از دسته بندی هایی که برای پمپ باد استفاده می شود،سیستم روانکاری می باشد.روان کننده با روغن و بدون روغن و روان کننده نوع فشار.

? در کمپرسور با سیستم روغنی،روغن باید به قطعات داخلی برسد.این نوع کمپرسورها سنگین هستند اما بهترین نوع سیستم روان کنندگی را دارند.روغن در این مدل کمپرسورها باید در بازه های زمانی مشخص و با برنامه تعویض و بررسی شوند.این نوع کمپرسور صدای کم تری دارند.

? کمپرسورهای بدون روغن،نیاز به هیچ روان کننده ای ندارند و از روان کننده های دائمی برای آن ها استفاده می شود.فیلترهوای این نوع کمپرسور باید مرتب سرویس شوند.

مدیریت:آقای پیام صیادی 

 

پمپ باد یخچالی , قیمت پمپ باد ۱۵۰لیتری , قیمت پمپ باد ۲۴ لیتری , پمپ باد دست دوم , پمپ باد برقی , پمپ باد ۵۰ لیتری , پمپ باد سایلنت , پمپ باد دستی ,