Address & Contact

Our Address

تهران ، میدان امام خمینی ، پاساژ لب آف

تولید آنتن و پخش لوازم الکتریکی و صوتی و تصویری توکلی 

⚡️ تولید آنتن های خفاشی برقی و پخش لوازم الکتریکی و صوتی و تصویری⚡️

⚡️ انواع آنتن

⚡️ امروزه انواع آنتن رومیزی خارجی و ایرانی در بازار وجود دارد. آنتن تلویزیون دیجیتال، آهن ربایی، رومیزی، بی سیم، خفاشی، هوایی و برقی از انواع آنتن‌های موجود در بازار به شمار می‌آیند.

⚡️ مزیت آنتن رومیزی

⚡️ مزیت آنتن رومیزی نسبت به آنتن هوایی نصب ساده‌تر و قیمت ارزان‌تر آن‌هاست. استفاده از آنتن دیجیتالی رومیزی زمانی مناسب است که فاصله فرستنده با دستگاه شما زیاد نباشد و سیگنال قوی وجود داشته باشد. در این صورت تصویری که شما می‌بینید واضح‌تر است. توجه داشته باشید که وجود تقویت‌کننده در آنتن اهمیت دارد و به دریافت سیگنال قوی‌تر کمک می‌کند. امروزه بیشتر آنتن‌های رومیزی‌ قوی هستند و دارای فیش آنتن متصل و تقویت‌کننده هوشمند هستند.

⚡️ آنتن هوایی

⚡️ آنتن هوایی نوع دیگری از آنتن‌های تلویزیون هستند که همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. این آنتن‌ها در دو نوع ثابت و گردان همه جهته تولید شده‌اند. نوع ثابت آنتن‌های هوایی مدل شاخه و مدل ساده دارند و نوع سیگنال دریافتی آن‌ها به شکل دیجیتالی است. آنتن های هوایی گردان نوع دیگر آنتن هوایی هستند که طیف امواج مختلف را دریافت می‌کنند و برای مناطقی که دریافت انواع سیگنال سخت است طراحی شده است. این نوع آنتن در برابر شرایط نامناسب جوی مقاوم و مناسب هستند. معمولا برای تقویت سیگنال دریافتی آنتن های گردان از منبع تغذیه آنتن استفاده می‌شود.

⚡️ بهترین روش تقویت آنتن تلویزیون قرارگیری درست و مناسب آن و استفاده از نویز گیر آنتن تلویزیون و دستگاه تقویت‌کننده سیگنال‌های تلویزیونی است.

⚡️ همچنین امروزه تماشای شبکه‌های تلوزیونی از طریق نمایشگر خودرو بسیار لذت‌بخش است. یکی دیگر از گیرنده‌های دیجیتالی موجود در بازار آنتن تلویزیونی خودرو است این محصولات با توجه به محدوده‌ی فرکانسی و آنتنی که در بسته‌بندی وجود دارد، تصاویری با کیفیت بالا از در داخل خودرو دریافت می‌کند. این دستگاه معمولا اندازه جیبی دارد و طریقه بستن آن در خودرو بسیار ساده است

مدیریت : آقای اکبر توکلی ۰۹۱۲۸۹۱۴۵۱۶ 
واتساپ ۰۹۹۰۴۹۱۴۵۱۶
۰۹۱۰۴۵۶۸۴۲۰ – ۰۹۳۰۳۶۰۹۱۴۵
دفتر : ۰۲۱۵۵۱۹۲۵۰۰

پخش در سراسر تهران
۰۹۱۰۴۵۶۸۴۲۰و۰۹۳۰۳۶۰۹۱۴۵

 

 

 

 

 

آنتن تلویزیون , آنتن هوایی فول اچ دی , آنتن رومیزی , آنتن خفاشی , لوازم الکتریکی , لوازم  صوتی و تصویری ,