Address & Contact

Our Address

آمل ، کمربندی آمل به محمودآباد ، روبروی دانشگاه هنرستان علامه حسن زاده

تولید انواع شیشه دوجداره حسین پور 

? تولید انواع شیشه دوجداره ، خم ، سندبلاست ، آینه تایل ، شیشه های ساختمانی ، ویترای

? پخش و نصب

? محصولات با کیفیت به همراه کادر مجرب

? انواع پنجره دوجداره

? انواع پنجره upvc از تلف شدن انرژی موجود و سروصدا نیز محافظت می‌کند. انواع پنجره دوجداره را می‌توان به upvc ثابت و متحرک دسته‌بندی کرد.

? پنجره دوجداره ثابت: پنجره upvc ثابت معمولاً در انواع پنجره دوجداره کشویی با لنگه ثابت و پنجره دوجداره کشویی با دولنگه متحرک که معمولاً از آلیاژ آلومینیوم است.

? پنجره دوجداره متحرک: از انواع پنجره دوجداره، پنجره دوجداره کشویی معمولاً دارای دو لنگه است. یک لنگه می‌تواند ثابت باشد که لنگه دیگر در حال حرکت باشد. این نوع از پنجره دوجداره بسیار کاربردی است که استفاده می‌شود؛ و از دیگر انواع پنجره دوجداره می‌توان پنجره دوجداره کشویی را گفت که ممکن است از دوجداره ثابت گران‌تر باشد.

? پنجره دوجداره آکاردئونی

یکی از امکانات بسیار کارآمد پنجره‌های upvc قابلیت جایگزینی روی پنجره‌های قدیمی آهنی، آلومینیومی و چوبی است، به‌گونه‌ای که بدون نیاز به بنایی، هیچ‌گونه اثری از آثار پنجره قدیمی نمی‌ماند و درعین‌حال به واسطه یک عملیات اجرایی مهندسی و اصولی، هماهنگی لازم با نمای ساختمان و سایر واحدهایی که نسبت به تعویض اقدام نکرده‌اند برقرار می‌شود.

درب و پنجره دوجداره UPVC دارای مواردی است که به دلیل طراحی خاص پروفیل‌ها و تنوع بسیار بالای یراق‌آلات، تولیدکننده و خریدار با توجه به کارآیی هریک از پنجره‌های مورد نظر خود، امکان بهره‌گیری از طیف وسیعی از انواع یراق‌آلات متنوع با کاربردهای متفاوت را دارد.

مدیریت : آقای امیرحسین حسین پور

نمایندگی شیشه دوجداره , قیمت انواع شیشه دوجداره , ضخامت شیشه دوجداره , شیشه دوجداره دودی , انواع شیشه های پنجره دوجداره ,