Address & Contact

Our Address

تهران ، جاده قدیم قم ، مهدی آباد ، خیابان 22بهمن ، پلاک6

تولید انواع ورق آلات کاسپین متال اخوان امیری

? کاسپین متال از سال 1345 با بيش از نيم قرن تجربه با هدف خدمت به تولید کنندگان و صاحبان صنایع تاسیس گردید.کاسپین متال خود را در امر واردات انواع ورق استنلس استیل آغاز و به تدریج، پس از گذشت چندین سال،فلزاتی همچون گالوانیزه،روغنی، و ورق های رنگی .

? تخصص فعالیت خود را گسترده نمود کاسپین متال از تجارب و سوابق ارزشمند مدیریتی و اجرایی خود طی چندین دهه گذشته، توانسته در زمینه تامین و عرضه تجهیزات مورد نیاز صنعت از برند های معتبر جهانی، گامی در جهت پیشرفت صنعت بردارد.از مزیت های کاسپین متال، می توان به رعایت اصول اخلاقی، دارا بودن تیم خبره و ماهر، حمل به موقع کالا، تأمین سلامت محموله ها، ارائه گواهی نامه سلامت محصول و حس مسئولیت پذیری بالا اشاره کرد.

? برای اطلاعات بیشتر با شماره تماس های ما در ارتباط باشید? 

? دستگاه فرمینگ چیست

? دستگاه رول فرمینگ به منظور فرم دهی ورق های فلزی طراحی شده است. دستگاه فرمینگ دارای ایستگاه هایی است که در آن غلطک های فولادی قرار گرفته و ورق با گذر کردن از این ایستگاه ها شکل دهی می شود. وجود غلطک ها در این دستگاه سبب حرکت ورق ها نیز می شود، سرعت فرم گیری ورق و تبدیل به پروفیل را افزایش داده و مانع از اعمال استرس زیاد در یک ناحیه می شود در این حالت ورق با کیفیت با فرم دهی می شود. عملیات دیگر بر روی ورق ها که در این دستگاه انجام م یشود پانچ است که سبب ایجاد سوراخ یا برآمدگی های مورد نیاز می شود. انواع دستگاه فرمینگ عبارتند از:

? دستگاه فرمینگ سنگین
? دستگاه فرمینگ سبک

? مزایای استفاده از رول فرمینگ

از مزیت های استفاده از رول فرمینگ می توان موارد زیر را نام برد:

? توانایی فرم دهی همه فلزات
? قیمت مناسب و کیفیت بالا
? در پروسه ای تکرار پذیر فرم دهی انجام می شود.
? سرعت در انجام کار
? قابلیت های پرس، جوشکاری، پانچ ، قلاب زدن در یک دستگاه
? کاهش تنش وارد بر قطعات
? به حداقل رسیدن مشکلات ناشی از تحمل و در سطح استاندارد بودن

مدیریت:آقای امیری

 www.caspianmetal.com

www.asanbamrad.com

 

نرم افزار طراحی رول فرمینگ , رول فرمینگ ورق , دستگاه رول فرمینگ , طراحی قالب رول فرمینگ , دستگاه فرمینگ چیست , قیمت رول فرمینگ , رول فرمینگ کناف , خدمات رول فرمینگ ,