تولید تخت سنتی سعیدی

?تولید انواع تخت سنتی

?تخت و صندلی و میز و صندلی ناهار خوری و انواع دکور‌‌‌های چوبی و سنتی از جنس چوب روس که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت از خود نشان میدهد که در قسمت پایه و دسته‌ها به صورت خراطی شده و با نقش و نگار بسیار زیبا در قسمت تکیه گاه و دسته‌ها میباشد که دارای مدلهای متنوع و بسیار زیبا و با بهترین کیفیت میباشد.موارد استفاده این دکورهای سنتی در منازل، رستورانها، سفره خانه‌ها , باغها، تراس، حیاط، روف گاردن و… میباشد.

?دارای رنگ بندی متنوع به صورت مات و براق و همچنین بدون رنگ که قابلیت انتخاب با توجه به سلیقه شما را دارا میباشد و دارای خصوصیاتی از قبیل زیبایی،سبک بودن، قابلیت شستشو،دوام مقرون به صرفه میباشد.

 

?قیمت تخت سنتی به چه عواملی بستگی دارد:

?قیمت تخت سنتی به جنس چوب، روش ساخت، روش رنگ آمیزی و جنس مواد استفاده شده در رنگ آمیزی بستگی دارد. تولیدات تخت سعیدی با استفاده از چوب روس و رنگ آمیزی چند لایه با استفاده از سیلر کیلر تولید می شود.

به مدیریت:علیرضا علیرضایی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

تخت , تخت سنتی , انواع تخت سنتی در تهران , تولید تخت سنتی در تهران , قیمت انواع تخت سنتی در تهران , کاربرد تخت سنتی , تولید تخت سنتی سعیدی در تهران , میز و صندلی سنتی , تولید تخت سنتی سعیدی در تهران ,