ساخت مجسمه میادین،المان نوروزی،المان فلزی و مبلمان شهری واحدی در تبریز

✨تولید انواع المان و مبلمان شهری

✨طراحی و ساخت تندیس

✨انواع مجسمه های شهری و مجسمه های میادین

?اصطلاح مبلمان شهری دامنه ی وسیعی دارد. تمام تجهیزات، دستگاه ها و وسایلی که در فضای شهر نصب شده و استفاده ی عمومی دارند شامل مبلمان شهری می شوند. این اشیا و وسایل با ویژگی های خود مانند، رنگ، فرم و ماهیت کاربردی شان باعث ارتقای کیفیت زندگی شهروندان می شوند.

?استفاده از مبلمان شهری نامناسب و یا حذف این تجهیزات از فضاهای عمومی، باعث بی پاسخ ماندن نیازهای مردم شده و نظام شهری دچار مشکل می شود. نوع مبلمان شهری نشانگر هویت و فرهنگ یک شهر است. با طراحی مناسب این تجهیزات و نصب در مکان لازم، نیازهای رفاهی شهروندان تامین شده و هویت آن ها نیز معرفی می شود.

?مبلمان و تجهیزات شهری در دو دسته مبلمان ضروری و مبلمان تزئینی طبقه بندی می‌شوند، این طبقه‌بندی صرفا بر اساس نوع استفاده و کاربرد آن‌ها می‌باشد. مبلمان ضروری آن دسته از المان‌هایی هستند که در داخل شهر ضروری هستند و باید حتما وجود داشته باشند، در غیر این صورت شهروندان با مشکل مواجه می‌شوند.

?تعدادی از این موارد عبارتند از: منابع نوری برای روشنایی کوچه، خیابان‌ها و پارک‌ها، سطل‌های زباله در مکان‌های پررفت‌وآمد، نیمکت برای انتظار در ایستگاه‌ها، سرویس بهداشتی عمومی در پارک‌ها و یا مکان‌هایی که افراد مختلف بتوانند به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. وسایل ورزشی، آب‌خوری و سایر مواردی که افراد به آن نیاز دارند، تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کنند.

?البته این دسته بندی از مبلمان شهری و تقسیم انواع مبلمان شهری به دو نوع ضروری و تزئینی، از نظر کلی بوده و می تواند اشکال دیگری داشته باشد. برای مثال می توان دسته بندی انواع مبلمان شهری را بر اساس مکان های نصب این ابزار قرار داد. مثلا مبلمان شهری پارکی خود در این شکل تعریف می تواند یک دسته مجزا باشد. همچنین جنس وسایل نیز می تواند یک ملاک دسته بندی باشد. انواع مبلمان شهری فلزی، چوبی، بتنی و …. هر کدام می توانند بر اساس جنسی که دارند، یک دسته از انواع مبلمان و تجهیزات شهری باشند.

به مدیریت:واحدی

 

شماره تماس:

09226687102

 

 

 

هفت سین سنتی?

????????????

 

 

 

 

المان شهری , مبلمان شهری , تولید انواع المان و مبلمان شهری در تبریز , طراحی و ساخت تندیس , ساخت مجسمه میادین , المان فلزی , المان نوروزی , تولید تندیس , المان شهری واحدی در تبریز , انواع المان و مبلمان شهری در تبریز , مجری المان شهری در آذربایجان , ساخت مجسمه میادین در تهران , ساخت مجسمه تندیس در تهران ,