تولید توزیع حمل و پخش قیر امولسیون و قیر راه سازی بهزادی
شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان 

 

 ما ابزارها را گرفتیم

 تولید محصولات مرغوب شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان  با استفاده از بهترین موادانگلیسی و دستگاه های آلمانی درجه یک ، شعار ایجاد (آرامش و اطمینان ) را برای مصرف کننده تحقق بخشیده است.

 تجربه ها

 تجربه چندین ساله در عملیات های عمرانی و ساختمانی و در نتیجه رضایت مشتریان انتخاب محصولات ما را نسبت به سایرین راحت تر میکند.ممنونیم از حسن انتخاب شما عزیزان

قیمت های رقابتی

 مجموعه شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان با استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت درجه یک کوشیده است تا عمر مفید محصولات خود را همگام با ویژگی قیمت مناسب و سازگاری با محیط زیست انجام دهد.

 گارانتی معتبر

 شرکت ایثارگران آرکا  قیر دیزگان که محصولات خود را با کیفیت عالی و استاندارد در اختیار شما قرار میدهد پس از اتمام کار با ارائه ضمانت نامه کتبی مشتری مداری خود را ثابت میکند.

 بیش از دو دهه تجربه

 تجربه چندین ساله این شرکت و رضایت مشتریان عزیز در پروژه های کوچک و بزرگ حاکی از فعالیت و زحمت های بی پایان پرسنل ما است که شما بدون تردیدی محصولات ما را انتخاب میکنید.

 پشتیبانی عالی

 با بکارگیری نیروی متخصص همواره تلاش میکند تا با ارائه مشاوره و پشتیبانی مناسب به مشتریان آنها را در مسیر انتخاب محصول همیاری کند. امیدواریم در این مسیر پشتیبان خوبی برای شما باشیم.

مدیریت:آقای بهزادی

فایل های PDF

نشست و پایداری و انبارش قیر های امولسیونی
شناسایی قیر امولسیونی کاتیونی
تقطیر قیر امولسیونی
تعیین گرانروی قیر امولسیونی با ویسکومتر سیبولت فیورل
09173412237
09128711698

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قیر جاده ای#قیر پاشی
 
#تولید قیر امولسیون #قیر کش#قیر آسفالت#

 

کاربرد قیر امولسیون , معایب قیر امولسیون , قیمت قیر امولسیون , قیر امولسیون کاتیونیک , قیر امولسیون css , روش ساخت قیر امولسیون , وزن مخصوص قیر امولسیون , مواد تشکیل دهنده قیر امولسیون ,