تولید جکوزی و استخر شنای ثابت ایران

جکوزی ایران

نامی برتر در صنعت تولیدی جکوزی و استخر که با ذوق و سلیقه ایرانی و دانش و فناوری روز جهانی محصولاتی در خور هم میهنان عزیز تولید کرده و از اینکه به عنوان تولید کننده ایرانی هیچگونه وابستگی به تجهیزات و لوازم بی کیفیت چینی ندارد به خود می بالد چرا که رضایت خریداران همواره باعث پیشرفت در عرصه محصولات برتر می باشد.

جکوزی ایران در سال 1371 شمسی، 1992 میلادی با وارد کردن ماشین آلات و قطعات تولید شده ی آمریکایی فعالیت خود را آغاز کرده و به سرعت قدم در راه پیشرفت و تولید محصولاتی منحصر به فرد گذاشته و در طی این مدت با وارد کردن و تولید قالب های مربوطه و جدید و با رعایت کامل استانداردهای روز آمریکا موفق به تولید این محصولات در ایران گردیده و باعث افتخار است که توانسته ایم همواره به روز بوده و با دیگر محصولات سراسر دنیا رقابت کنیم.

✅دستاوردها:

جکوزی ایران در همان سال اول آغاز فعالیت (1372) با شرکت در اولین نمایشگاه ساختمان اصفهان توانست عنوان غرفه ی نمونه را کسب کرده و در همان سال با شرکت در اولین نمایشگاه صنعت هتل داری تهران محصولات خود را به بازار عرضه نماید. پس از شروعی غرور آفرین با شرکت در نمایشگاه های بین المللی تهران و اصفهان حصور خود را تثبیت کرده تا جایی که مختصر به دریافت تندیس کیفیت جهانی platinum star Award در سال 1998 از مادرید اسپانیا گردید.

✅خدمات:

کلیه تولیدات این شرکت دارای 3 سال گارانتی واقعی و 15 سال خدما پس از فروش می باشد. مواد اولیه مصرف شده در این واحد، از بهترین مواد اولیه ی روز دنیا انتخاب و مصرف می شوند.

✅تولیدات:

نوع جکوزی در سایز های متنوع 1 نفره، 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره و 8 نفره

استخر شنای ثابت همراه با جکوزی {End lesspool}

این شرکت تنها تولیدکننده ی spa (جکوزی سایز بزرگ) و همچنین End less pool (استخر شنای ثابت) در خاور میانه می باشد.

به مدیریت:آقای نواریفر

http://jacuzzi-iran.ir

 

 

جکوزی یک نفره

 

جکوزی 2 نفره

جکوزی 4 نفره

جکوزی 6 نفره

جکوزی 8 نفره

استخر شنای ثابت

 

استخر  , جکوزی ,  تولید جکوزی ,  انواع جکوزی ,  انواع استخر  , جکوزی ایران ,  جکوزی و استخر خانگی ,  استخر ثابت ,  جکوزی و استخر در اصفهان ,