Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،تبریز،نرسیده به پلیس راه تبریز،آذرشهر،کوی ستاره

تولید درب و پنجره زرین درب آذربایجان در تبریز

تولید و نصب درب و پنجره آلومینیوم معمولی و شیشه های دوجداره و چندجداره صنعتی زرین درب آذربایجان

✅تولید و نصب و اجرای توری پلیسه و ثابت و رولینگ زرین درب آذربایجان

✅تولید و ساخت پنجره upvc زرین درب آذربایجان

✅تولید و نصب ترمال بریک و نان ترمال زرین درب آذربایجان

✅پروفیل های upvc و آلومینیوم ترمال بریک هر دو عایق گرما و سرما می باشند. خود آلومینیوم عایق سرما و گرما نمی باشد اما وقتی تیغه پلی آمید عایق در بین پروفیل دوخته می شود ارتباط جدار بیرونی با جدار داخلی قطع می شود و پروفیل آلومینیوم عایق و یا همان ترمال بریک می شود، از اینرو پنجره تولید شده از پروفیل ترمال بریک و upvc از نظر خود پروفیل، عایق سرما و گرما می باشد. upvc هم همانطور که می دانید با توجه به مواد اولیه آن ذاتا عایق سرما و گرما می باشد. 

✅مقایسه پنجره ترمال بریک با پنجره upvc:

?از نظر قیمت پنجره upvc استاندارد مثل ویستابستی که بصورت استاندارد تولید شده باشد قیمت مناسب تری نسبت به پنجره ترمال بریک دارد. پنجره ترمال بریک استاندارد با آلومینیوم ایرانی تقریبا قیمتی تا ۲.۵ برابر قیمت پنجره upvc ویستابست دارد. 

?از نظر عایق سرما و گرما و صوت در صورتیکه هر دو نوع پنجره upvc ویستابست و پنجره ترمال بریک بصورت استاندارد تولید شده باشند و از شیشه دوجداره و یراق آلات استاندارد در آنها بکار رفته باشد، این دو پنجره تقریبا عملکرد عایقی یکسانی را از خود نشان می دهند، حتی در بعضی مواقع با توجه به ذات upvc که جنسی بسیار عایق می باشد، پنجره upvc عملکرد صوتی و حرارتی بهتری از خود نشان خواهد داد.

?باید دقت شود که در تولید پنجره ترمال بریک حتما از جنس پلی آمید جهت عایق شدن استفاده شود و از مواد متفرقه مثل pvc استفاده نشود چون از مقاومت پنجره کاسته خواهد شد. 

به مدیریت:حسین کلانتری

 

 

 

گروه تولیدی و صنعتی زرین درب آذربایجان به مدیریت آقای کلانتری , تولید کننده ی درب و پنجره ی upvc , آلومینیوم اختصاصی , ترمال بریک و نرمال , تولید و نصب انواع توری پشه بند , پلیسه ,  پرسان ,  لولایی ,  رولینگ , ثابت , تولید شیشه دوجداره و چندجداره ی صنعتی , انواع درب ضدسرقت و اتاقی و abs ,