تولید درب و پنجره upvc کنتا

kenta industrial group

❇️تولیدی درب و پنجره upvc کیا نما تامین آسایش آفرین (کنتا)

❇️آلومینیوم های ترمال بریک و نرمال

❇️شیشه های دو و سه جداره به همراه شیشه های دکوراتیو در مازندران

🔶ویژگی­ های پنجره upvc:

💫کاملا سالم و بهداشتی 

🌟پایایی upvc بسیار بالاست، خنثی است و با اکسیژن ترکیب نمی­شود. از این رو از نظر بهداشتی و سلامت این ماده کاملا بی­ضرر است و حتی در داخل بدن انسان مشکلی به ­وجود نمی­ آورد. از این رو در زمینه پزشکی و دندانپزشکی نیز مورد استفاده قرار می­گیرد. از آن­جایی که پنجره حد فاصل بین محیط خارجی و فضای داخل خانه است، با پنجره های upvc خیالتان می­تواند از بابت بهداشت و سلامت محیط خانه آسوده باشد.

💫ضد آب 

🌟در پنجره های upvc گوشه­ ها با دقت زیاد جوش داده می­شوند تا از عدم نفوذ آب اطمینان کامل حاصل شود و یک لایه دو طرفه از TPE یا همان الاستومر ترموپلاستیک در اطراف درز و قاب قرار داده می شود تا بتواند شکاف را به طور موثر مهر و موم کند. پس نه خود پروفیل و نه درزهای گوشه هرگز اجازه عبور آب و رطوبت از پنجره را نمی دهند.

🔶شیشه دوجداره:

🔺شیشه دوجداره شیشه ای می باشد که در موازات همدیگر به کارگرفته می شود هدف از این استفاده موازی از این شیشه ها این است که کارایی شیشه بالا برود همچنین لازم به ذکر می باشد شیشه دوجداره در میل  های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ۲و۴و۶ ۸ و۱۰ و…. 

🔺یکی دیگر از نکات مهم در شیشه دوجداره این می باشد که شیشه ای که برای این نوع از شیشه درنظر گرفته می شود می تواند هر نوع شیشه ای باشد پس شیشه دو جداره یک شیشه خاص نمی باشد این شیشه می تواند شیشه رفلکس ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت و…. باشد.

🔺در بین دو شیشه که به صورت موازی قرار میگیرد از گاز آرگون استفاده می شود گاز آرگون یک گاز خنثی می باشد و باعث می شود خاصیت شنجره بالا برود یکی از مهمترین مزیت های پنجره دوجداره این می باشد که عایق بسیار مناسبی برای سرو صدا و سرما و گرما می باشد.

🔺گاز آرگون باعث می شود که فضای داخلی و فضای خارجی با یکدیگر تعامل نداشته باشند و به عبارت دیگر روی یکدیگر تاثیر نگذارند البته تنها این مورد نمی تواند موجب این امر شود چرا که استفاده از پروفیل و همچنین لاستیک هایی که وجود دارد می تواند در بالا بردن مزیت پنجره دوجداره تاثیر گذار باشد.

🔶معرفی شرکت کنتا:

🔺شرکت کیانما تامین آسایش آفرین با نام تجاری کنتا به شماره ثبت ۵۷۰۰ شرکتی است مبتنی بردانش و تخصص گسترده درساخت و تولید درب و پنجره دوجداره سفارشی با کیفیتی بالا که با بهره گیری از مجموعه کامل ماشین آلات روز دنیا و رعایت بالاترین درجه استاندارد کیفیت،بهترین محصول را درنوع خود تولید مینماید.شرکت پنجره کنتا مفتخر است در راستای بهینه سازی مصرف انرژی (مبحث نوزده ساختمان)،دررشد و توسعه میهن عزیزمان ایران،قدمی کوچک برداشته که در فاز اول تولیدات خود،خط تولید درب و پنجره دوجداره UPVC و سپس آلومینیوم را راه اندازی نموده است.

🔺شرکت پنجره کنتا با احترام به سلیقه مشتری و بهره مندی از تیم فنی متخصص و کارآزموده،سعی در تولید و ارائه محصولی مینماید که برابر با استانداردهای بین المللی بوده و همانا محصولی درخور مصرف کننده میباشد.این شرکت سعی دارد بهترین و مناسب ترین گزینه را با هزینه ای معقول به مشتریان خود پیشنهاد نماید.

🔶توانمندی های شرکت کنتا:

☆تولید انواع درب و پنجره دوجداره UPVC و آلومینیوم

☆دارا بودن دو خط تولید دومنظوره UPVC و آلومینیوم

☆استفاده از بهترین،باسابقه ترین و پرفروش ترین پروفیل روز کشور با مواد سرب زدایی شده که مضرات زیست محیطی برای مصرف کنندگان ندارد.

☆تولید انواع پنجره های قوس دار با طرح ها و اشکال مختلف

☆تولید شیشه دو و سه جداره

☆تولید توری پلیسه ای

☆تعویض هرنوع پنجره با UPVC بدون تغییر در نمای ساختمان

☆ تحویل سریع‌ پنجره دو جداره با گروه نصب آموزش دیده و حرفه ای

☆۱۵سال ضمانت و خدمات پس از فروش

به مدیریت:احمد قاسمی

http://kentaupvc.ir/

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

 

 

 

درب و پنجره دوجداره upvc , قیمت انواع درب و پنجره دوجداره در بابل , درب و پنجره دوجداره  کنتا , تولید درب و پنجره دوجداره در مازندران , درب و پنجره آلومینیوم , درب و پنجره ترمال و نرمال بریک در بابل , تولید و فروش شیشه و درب و پنجره دوجداره کنتا در بابل  , تولید درب و پنجره دوجداره صنعتی , انواع خدمات درب و پنجره دوجداره در مازندران , تولید شیشه دوجداره در بابل ,