Address & Contact

Our Address

کرج

تولید سازه های کناف خانی

❇️تولید و اجرای کناف،آسمان مجازی،سقف مشبک و انواع دکوراتیو

?کناف

?بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

?کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.

?سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

?مزایای کاربرد سقف کاذب کناف

?کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.

?کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

?کناف وزن کمی دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.

?یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

?کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.

?کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

?کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.

?امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.

?امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

?آسمان مجازی

سفف آسمان مجازی از تایلهای پلکسی (طلق مقاوم) تشکیل شده که با روشهای مختلفی مانند بک لایت، استیکر و چاپ مستقیم روی آن طرحهای مختلفی اجرا می شود و این تایلهای پلکسی توسط شبکه بندی فلزی و یا قاب گچی دور آن نگه داشته می شود. ابعاد این تایل های آسمان مجازی بطور استاندارد 60×60 سانتیمتر و ضخامت آن 2 میلیمتر می باشد که امکان سفارش در ابعاد مختلف و ضخامتهای مختلف وجود دارد و بر حسب ابعاد درخواستی مشتری ضخامت تایلها تعیین میگردد.

 

 

 

 

 

 

سقف کاذب , انواع سقف کاذب , کناف , کناف کاری در کرج , کناف دکوراتیو , آسمان مجازی , سقف کشسان , تولید سازه های کناف خانی در کرج , هزینه اجرای کناف در کرج , مزایای کناف کاری , سقف مشبک , انواع خدمات سقف کاذب ,