تولید سنگ آنتیک و تزیینات سنگی سنگ سرا

✔️ تولید سنگ ، تزیینات سنگ ، سنگ آنتیک و سنگ نما

✔️ تنوع رنگ و طرح سنگ‌های آنتیک باعث می‌شود بتوان آنها را در مدل‌های مختلف و قسمت‌های متفاوت فضاهای داخلی چیدمان کرد. امکان اجرای سنگهای دکوراتیو روی انواع دیوراهای گچی، سیمانی، سرامیکی و غیره وجود دارد. سنگ‌های آنتیک را می‌توان در قسمت دیوار پشت تلویزیون، بین کابینت و زیر قسمت اوپن آشپزخانه، پوشش دیوار راه پله، بغل پله، اتاق خواب، هال و سالن های پذیرایی، دیوار دور شومینه، نمای بیرونی ساختمان، تابلو سنگ ها، ستون ها، دکوراسیون داخلی لابی هتل ها، پاساژ ها و ویلاهای مجلل اجرا کرد. نکته قابل ذکر دیگر این است که در اجرای سنگهای آنتیک، کمترین میزان هدر رفت را دارد. سنگ های دکوراتیو در برابر یخ زدگی، آتش سوزی و سایش هم بسیار مقاوم هستند. با مراجعه به بخش سنگ آنتیک در وب سایت گروه تولیدی و فروشگاهی کالاساخت، می‌توانید انواع سنگ‌های دکوراتیو را مشاهده و خریداری کنید.

✔️ انواع سنگ نما
✔️ سنگ نمای تراورتن 

✔️ از جمله سنگ‌های رسوبی که در نمای ساختمان به کار می‌رود، می‌توان به تراورتن اشاره کرد. کیفیت و خصوصیات این سنگ به منشأ استخراج آن بستگی دارد. تراورتن بافتی بلوری دارد و گونه‌ای از سنگ آهک است. این سنگ نما به صورت طبیعی رنگی سفید دارد اما در رنگ‌های قهوه‌ای و کرم نیز یافت می‌شود. حفره‌های موجود روی سطح سنگ تراورتن باعث افزایش قدرت جذب آب می‌شوند. سطح سنگ نمای تراورتن روشن و براق است و نور را منعکس می‌کند. مجموعه این خصوصیات و همچنین قیمت و کیفیت تراورتن، آن را به سنگی محبوب برای اجرای نماهای رومی تبدیل کرده است.

✔️ سنگ نمای گرانیت 

✔️ گرانیت، نوعی سنگ آذرین با رنگ روشن است که منشا کاملاً طبیعی دارد و عموماً از مواد معدنی مختلف تشکیل شده است. رنگ این سنگ نما می‌تواند قرمز، صورتی، خاکستری یا سفید با دانه‌های تیره رنگ باشد. چون مقدار سیلیس موجود در سنگ نمای گرانیت زیاد است، مقاومت آن نیز بالا بوده و در برابر سایش مقاوم است. به علاوه، گرانیت به واسطه چگالی بالای خود، در برابر نفوذ آب نیز مقاومت می‌کند. به دلیل هزینه‎ بر بودن برش و صیقل سنگ نمای گرانیت، این سنگ قیمت بالایی دارد.

مدیریت:آقای حسین تشکری

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

خط تولید سنگ آنتیک طبیعی , سنگهای مصنوعی تزیینی , کارگاه تولید سنگ آنتیک , تولید سنگ مصنوعی نما , دستگاه تولید سنگ انتیک طبیعی , تولید سنگ دکوراتیو , سنگ آنتیک نما , بازار کار تولید سنگ مصنوعی ,