تولید صنایع چوب اِرنست دکور

?تولید کننده:

?سرویس های چوبی و دکوری

?جاکفشی چوبی 

?میز تلویزیون کلاسیک رنگ و طرح چوب با سایز دلخواه طراحی می شود

?ارسال به تمامی نقاط ایران?

✳️یکی از جذاب ترین مواد و مصالحی که در ساختن بیشتر وسایل مورد استفاده قرار می گیرد چوب ها هستند که معمولاً از چوب ها برای ساخت وسایل مختلفی که در دکوراسیون داخلی منازل حضور دارند استفاده می کنند. وقتی که از چوب ها در یک محیطی استفاده می کنید باعث می‌شوید که در آن محیط حس طراوت و تازگی وجود داشته باشد و نشاطی که در طبیعت وجود دارد به افراد منتقل می شود و باعث می شود که از حضور وسایل چوبی در یک محیط احساس آرامش به افراد دست دهد.

?جاکفشی

?اگر چه نقش جاکفشی در دکوراسیون منازل شاید خیلی مورد توجه قرار نگیرد، ولی می‌توان گفت این وسیله به عنوان اولین فاکتوری که در معرض دید قرار دارد، بخش مهمی‌در چیدمان محسوب می‌شود. مدل‌‌‌های مختلف جاکفشی برای نظم دهی و جمع و جور کردن کفش و دمپایی و حتی قرار دادن اقلامی‌واکس، کفی‌‌‌های کفش و پاک کننده‌‌‌های کفش کاربرد دارد

?جاکفشی به دلیل این که محلی برای قرار گیری کفش‌ها می‌باشد باید چند ویژگی مهم داشته باشد که دسترسی را به کفش‌ها آسان تر کند و در صورت خیس بودن و گلی بودن کفش‌ها و در صورت برخورد سنگ‌ها آسیب نبیند. کیفیت ساخت مهم است: کیفیت ساخت جا کفشی به دلیل عواملی که ذکر شد بسیار مهم است و در طول عمر آن تاثیر زیادی دارد. زیبایی جاکفشی نیز فاکتوری است که نمی‌توان از آن چشم پوشی کرد.

?میز تلویزیون

?در دنیای امروز، میز تلویزیون به یکی از وسایل مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل‌شده است و در چیدمان منزل تأثیر بسیار مهمی دارد. شما باید طراحی دکوراسیون منزل خود را با توجه به طرح و نوع میز تلویزیون انجام دهید و باید به نکات مهمی توجه کنید. نکته اول نوع خانه شما و تفاوت خانه‌های آپارتمانی و خانه‌های ویلایی است.

?خانه‌های ویلایی فضای بزرگ‌تر و بازتری دارند، اتاق نشیمن این نوع از خانه‌ها برای میز تلویزیون‌های بزرگ‌تر بسیار مناسب است. در این سبک از خانه‌ها دست شما برای انتخاب انواع میز تلویزیون‌ها باز است و محدودیتی وجود ندارد. در خانه‌های آپارتمانی به دلیل محدودیت فضا، اتاق نشیمن کوچک‌تر است، در نتیجه باید میز تلویزیون‌های کوچک‌تر با اشغال فضای کمتری را انتخاب کنید.

به مدیریت : سعید میرزایی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

تولید صنایع چوب ارنست دکور در مشهد , صنایع چوب , تولید کننده سرویس های چوبی و دکوری در مشهد , تولید کننده جاکفشی چوبی در مشهد , تولید کننده میز تلویزیون کلاسیک در مشهد , انواع صنایع چوب در مشهد , اِرنست دکور ,