تولید و فروش تابه چدنی،پنکیک پز،گریل چدنی نالینو قناعتی در تهران

?دفتر فروش ظروف چدنی نالینو?

?نالینو تنها تولید کننده ظروف چدن در ایران?

?بزرگترین تولید کننده ظروف چدنی 
?دو سال گارانتی 
?کاملا نچسب  

⚡️ظروف چدنی که به تازگی جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده اند، این روز ها به یکی از پرطرفدارترین ظروف تبدیل شده اند. همانطور که از اسم این ظرف ها پیداست، جنس آنها از چدن می باشد.

⚡️چدن بسیار دیر حرارت را به خود می گیرد و به عبارت دیگر دیر تر از سایر ظروف مانند ظروف استیل و آلومنیوم داغ می شود و سنگین تر از بقیه ظرف هایی است که در آشپزخانه دارید. ولی یکی مزایای این ظروف این است که حرارت را بسیار خوب نگه می دارد و تا زمان زیادی داغ می ماند.

✳️چدن چیست و چرا در ظروف از آن استفاده می کنند؟

?فلز چدن یک آلیاژ از آهن، کربن و سیسلسیم است و به شکل های مخلتف، برای کاربرد های مختلف ساخته می شود، به عنوان مثال چدن هایی که تولید می شوند در دسته بندی های چدن های ضد سایش، چدن های مقاوم به حرارت و چدن های مقاوم به خوردگی قرار می گیرند.

?چدن های استفاه شده در لوازم آشپزخانه تقریبا همه ی خواصی که گفتیم را دارند و در صورتی که از آنها درست نگهداری کنید می توانید یک عمر از آشپزی با آنها لذت ببرید. یعنی این ظروف مثل ظروف تفلون دارای یک روکش نیستند که به مرور زمان از بین برود و اثر ضد چسبندگی خود را از دست بدهد.

?برای اینکه نتیجه بهتری از این ظروف بگیرید بهترین کار این است که قبل از استفاده برای پخت و پز با حرارت کم یا متوسط ظرف مورد نظر خود را گرم کنید، همچنین با اینکه می توانید از قاشق های فلزی برای هم زدن غذا استفاده کنید، بهتر است که از قاشق ها پلاستیکی استفاده کنید.

✳️چطور از ظروف چدنی استفاده کنیم؟

?یکی از نکات مهم در استفاده از این ظرف ها این است که برای برداشتن آنها حتما از دستگیره های ضخیم استفاده کنید، چون وسط آشپزی شما این ظرف ها به شدت داغ شده اند و ممکن است به دست شما آسیب برساند. همچنین وقتی ظرف شما داغ است نباید آنرا بروی سطوح سرد بگذارید.از طرفی برای نگهادی این ظرف باید مراقب باشید، چرا که سطح سخت آن در بر خورد با ظروف چینی و بلور باعث ایجاد پریدگی در لبه های آنها می شود.

?ظروف چدنی را می توانید داخل فر تا دمای 260 درجه سانتی گراد در معرض حرارت بگذارید، ولی باید به یاد داشته باشید که این ظرف ها را بعد از زمانی که در فر و یا روی گاز بوده اند داخل آب سرد و یا فریزر قرار دهید. بهترین کار این است منتظر شوید تا ظرف به آرامی سرد شود، به این شکل ماندگاری ظرف شما بالا می رود.

?شستشو این ظرف ها باید بوسیله ی آب گرم و اسفنج و مایع ظرف شویی انجام شود، به همین سادگی! ولی به یاد داشته باشید که مایع سفید کننده در این ظرف ها کار درستی نیست. بعد از شستشو باید ظرف ها را به طور کامل خشک کرده و سپس در محل مورد نظرتان قرار دهید.سعی کنید با لعاب کاری سالانه دوام ظرف هایتان را بالا ببرید.

?همچنین در زمان استفاده از این ظرف در صورتی که هر چیزی به کف ظرف چسبید از هیچ روش خشونت آمیزی استفاده نکنید، سعی کنید اجازه دهید که آن قسمت برای مدتی با آب گرم خیس بخورد. در ضمن اگر قصد دارید ظرف و قابلمه چدنی را در ماشین ظرف شویی قرار دهید باید مراقب باشید در اثر وزن و سختی این ظرف ها آسیبی به بقیه ظروف وارد نکند.

✳️مزایای ظروف چدنی 

?ظرف های چدنی در صورتی که به صورت درست و اصولی تولید و لعاب کاری شوند به صورت کامل نچسب می باشند که این مورد یکی از دوست داشتنی برای این ظروف است و باعث شده نسبت به ظرف های آلومنیومی و استیل پراستفاده تر باشد. نچسب بودن ظرف به شما کمک می کند مصرف روغن خود را در زمان آشپزی کم کنید.

?قیمت ظروف چدنی نسبت به ظروف استیل که کیفیت مشابهی داشته باشند بسیار مناسب تر است.

?یکی از مزایای کارآمد این ظرف ها این است که زمانی که با استفاده از گاز یا اجاق های الکتریکی داغ می شوند تا مدت طولانی تری نسبت سایر ظرف های داغ می مانند. همچنینی این ظرف ها بهترین گزینه ها برای استفاده روی آتش هستند.

?استفاده از این ظرف ها مقداری یون آهن وارد غذا می کند که برای بزرگسالان بسیار مفید است (دکتر روازاده هم این حرف را زده، اما توروخدا ما را با او یکی نکنید). البته باید حتما در نظر داشته باشید که ظروف چدنی که خریداری می کنید باید از فروشگاه های معتبر تهیه شوند.

?شما می توانید از هر نوع قاشقی برای هم زدن آنها استفاده کنید.

?این ظرف ها برای پخت انواع غذا ها در انواع سبک ها مناسب و مورد استفاده هستند.

به مدیریت:عباس قناعتی 

02156801003
02156801002
09121024920

 

?از جدیدترین اعضای خانواد‌ه‌ی نالینو باخبر هستی؟?

خانواده کارآمد و مدرن پیرانیت نالینو

مناسب برای پخت انواع غذاهای گوشتی، گیاهی، شیرینی، تارت و انواع دسر

با رنگبندی‌های مختلف

با گارانتی ۲ ساله

همراه با ارسال رایگان به سراسر ایران

 

?یک محصول نو از نالینو برای همه طرفداران آشپزیِ مدرن و نو?

تابه پیرانیت نالینو مدل رونیکا

یه تابه همراه و فوق‌العاده مخصوصا برای پخت پیتزاهای فوق‌العاده

 

?پنکیک‌پز?

 

?گریل حرفه‌ای انواع مرغ و سبزیجات رو بسپار به نالینو ? به تابه گریل چدنی دو طرفه نالینو مدل Lorenzo با درب شیشه ای?

بی‌نیاز از کاربرد روغن

تابه‌ای سلامت محور و رژیمی

قابل استفاده روی اجاق گاز، فر و ذغال

همراه خوب آشپزی در خانه و طبیعت

با نشان استاندارد و سیب سلامت

همراه با گارانتی دوساله‌ی نالینو

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول و همچنین آگاهی از شرایط خرید نقدی و اقساطی، کارشناسان نالینو در کنار شما هستند

 

?تابه‎‌ی گریل «Nalino» (نالینو) مدل «Padella» یک تابه‌ی چدنی با روکش گرانیت و زیره‌ی چوبی بوده که برای آماده‌کردن یک وعده غذای سالم بهترین گزینه است. این تابه سطحی شیاردار دارد که در حین پخت باعث می‌شود خطوطی زیبا و تیره روی مواد غذایی ایجاد شود. برای استفاده از این تابه کافی است آن را روی حرارت قرار دهید و بعد از اینکه کاملا داغ شد، مواد غذایی را داخل آن بچینید.

?قطر این تابه 26 سانتی‌متر است؛ به همین دلیل می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی را داخل آن سرخ کنید؛ مثلا چند تکه استیک بیشتر یا دورچین سبزیجات مثل هویج و… هم‌زمان با غذای اصلی. طرفین این تابه باز است و دیواره ندارد و شاید مقدار بیشتری روغن به اطراف پرتاب شود؛ اما وجود درپوش این احتمال را به صفر می‌رساند. کنار این تابه یک زیره‌ی چوبی، کفگیر و اسپری روغن‌پاش هم موجود است.

 

?سینی گریل چدنی بدنه بسیار مقاومی داره و میتونه به راحتی تا دمای تا 400 درجه رو تحمل کنه!?
شما میتونین از این تابه برای پخت بدون روغن و یا با روغن انواع گوشت و سبزیجات استفاده کنین.

مشخصات کالا
سایز: 28*18
جنس بدنه: چدن
ضمانت: 2 ساله نالینو
اقلام همراه: زیره چوبی

 

 

 

تولید ظروف چدنی در تهران , فروش ظروف چدنی در تهران , فروش سینی گریل در تهران , تولید سینی گریل در تهران , فروش تابه گریل در تهران , تولید تابه گریل در تهران , ظروف چدنی نالینو در تهران , ظروف چدنی نالینو , ظروف چدنی قناعتی در تهران , ظروف چدنی قناعتی , فروش تابه چدنی , تولید تابه چدنی , تولید و فروش پنکیک پز , قیمت ظروف چدنی ,