تولید فروش و پخش انواع ابزار مبل وحید حرمتی

? طراحی تولید و پخش و فروش انواع ابزارهای مبلمان
? تولید انواع پایه های فلزی با تعداد بالا 
? تولید انواع پایه های پلاستیکی طرح چوب 

♻️ پایه مبل :

⚜️ پایه مبل علاوه بر اینکه تاثیر زیادی بر میزان زیبایی ظاهری سرویس مبلمان خواهد داشت ، باعث راحتی در حمل و نقل این وسیله هم خواهد شد.

⚜️ انواع پایه مبل با جنس های مختلف و طراحی های متفاوت متناسب با نوع طراحی مبلمان که ممکن است راحتی ، سلطنتی و کلاسیک، مدرن و یا چرم باشد، فرق می کنند.

⚜️ پایه مبل می تواند دارای تزئینات و یا کنده کاری و خراطی کاری بر روی چوب باشد، یا از جنس پی وی سی (پلاستیکی ) و یا فلزی و ساده که مختص مبلمان های فانتزی و مدرن می باشد.

⚜️ این پایه ها با توجه که بیشترین فشار حاصل از وزن ، را بر روی خود تحمل می کنند ، باید بهترین و مرغوب ترین کیفیت را داشته باشند تا خیلی زود دچار آسیب و ترک و شکستگی نشوند.

⚜️ پایه های فلزی در دو شکل ال و استوانه ایی تولید می شوند که مخصوص مبل راحتی و ال هستند . همچنین نصب آنها ساده بوده و ابزار خاصی نمی خواهد. و معمولا طراحی ساده و به دور از تجملی دارند.

⚜️ پایه های پلاستیکی هم البته مقاومت و استحکام خوبی دارند با این تفاوت که می توانند دارای نقش و نگار هم باشند و البته نصب شان باید با دقت و مهارت توأم باشد.

⚜️ پایه مبل چوبی نیز مقاومت خوبی دارند البته در هنگام حمل و نقل آنها خیلی باید مراقب بود زیرا به راحتی دچار رنگ پریدگی می

مدیریت:آقای وحید حرمتی 

⭕️اسفنج

⭕️ اسفنج همان ابر معمولی هست که همه می‌شناسند، در ضخامت‌‌‌های مختلف برای اکثر نقاط مبلمان استفاده می‌شود. مثلا برای دسته‌‌‌های مبل و پشت مبل اسفنج‌‌‌های نازک قرار داده می‌شود. در کف مبلمان هم در بسیاری از موارد اسفنج هایی موسوم به اسفنج ۳۰ کیلویی یا اسفنج یورتان استفاده می‌شود که منظور از ۳۰ کیلویی (در برخی موارد ۲۵ یا ۲۰ کیلویی) دانسیته (چگالی) اسفنج می‌باشد. هر چقدر چگالی اسفنج بالاتر باشد در قسمت کف طول عمر آن بیشتر خواهد بود. یورتان هم نوعی اسفنج هست که در حال حاضر جزء برند‌‌‌های معتبر در زمینه کف مبلمان می‌باشد.

⭕️فوم

⭕️فوم از ترکیب مواد شیمیایی مخصوصی با نسبت مشخص در کوره ساخته می‌شود، انواع مختلفی دارد و در انواع مبلمان و صندلی‌‌‌های اتومبیل استفاده می‌شود. به دلیل ساخت متنوع دارای کیفیت‌‌‌های مختلف و متفاوتی هستند. از لحاظ ماندگاری نسبت به اسفنج‌‌‌های معمولی طول عمر بیشتری دارند. فوم هایی که برای مبلمان استفاده می‌شوند: فوم گرم، فوم سرد، فوم ویژه ضخامت فوم هم جدای از جنس آن می‌تواند ۱۰ یا ۱۳ و یا ۱۵ سانتی متر باشد.

⭕️فوم گرم

⭕️فوم گرم علت نامگذاری فوم گرم نوع ساخت آن هست که در دمای بالای کوره پخته می‌شود. فوم گرم نسبت به اسفنج برای استفاده در کف مبلمان بهتر هست. خاصیت بارز فوم گرم سفت بودن آن هست که البته این خاصیت به مرور بر اثر استفاده کم می‌شود و فوم نرم تر می‌شود. خاصیت ارتجاعی فوم گرم به مرور کمتر می‌شود و بعد از چند سال به قول معروف جا می‌اندازد.

⭕️فوم سرد

⭕️فوم سرد نامگذاری فوم سرد هم به دلیل استفاده از حرارت غیرمستقیم یا دمای کم، در مراحل ساخت می‌باشد، دمای کم فرصت بیشتری برای شکل گیری مولکولهای این فوم می‌دهد و به همین دلیل حالت ارتجاعی این فوم نسبت به فوم گرم بیشتر بوده و به طور ملموسی نرم تر از فوم گرم می‌باشد. معمولا برای مبلمان راحتی در قسمت کف از فوم سرد استفاده می‌شود که به دلیل نرم بودن راحتی بیشتری دارد و طول عمر آن نسبت به فوم گرم بیشتر هست. یعنی مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا حالت ارتجاعی خود را از دست بدهد. ضمن اینکه معمولا تولیدکنندگانی که از این فوم برای مبل استفاده می‌کنند آن را ۱۸ ماه ضمانت می‌کنند.

⭕️فوم ویژه

⭕️فوم ویژه خواص فوم گرم و سرد را همزمان داشته و از لحاظ نرمی‌و سفتی بین سرد و گرم می‌باشد. جدیدا برای بعضی مبلمان راحتی و استیل استفاده می‌شود

تولید وفروش توزیع فوم.ابرواسفنج

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایه استیل مبل راحتی , پایه مبل راحتی , انواع پایه مبل راحتی, قیمت پایه مبل پلاستیکی , پایه مبل راحتی , پایه مبل از کجا بخرم , قیمت پایه مبل راحتی , پایه چوبی مبل راحتی ,