Address & Contact

Our Address

کرج،شهریار

Telephone

گروه صنعتی فجر کهن

✨سرویس،تعمیر و جابجایی انواع فر گردان
✨تعمیر انواع تجهیزات قنادی
✨خرید و فروش انواع فر گردان
✨بخار دار کردن انواع فر گردان
✨تعمیر انواع لوازم قنادی، میکسر،خمیرگیر و …
✨فر با میز کار تمام استیل

❇️فر قنادی و شیرینی پزی از انواع فر صنعتی است که برای پخت انواع کیک، کلوچه، شیرینی و نان فانتزی کاربرد دارد. انواع فر شیرینی پزی صنعتی که همگی از تجهیزات نانوایی و قنادی هستند، با نام‌های فر قنادی، دستگاه کلوچه پزی، فر کیک پزی و … شناخته می‌شوند.

انواع فر شیرینی پزی
 فر طبقه ای

محبوب ترین و پرکاربردترین نوع فر صنعتی، فر طبقه ای است که بیشتر قنادی‌ها و مغازه‌های نان فانتزی از این نوع فر برای پخت انواع کیک و کلوچه استفاده می‌کنند که به همین دلیل به فر طبقه ای فانتزی و یا فر نان فانتزی نیز معروف است.

نحوه کار با این فر صنعتی به این صورت است که خمیر و مواد اولیه بر روی سینی های این فر قرار داده می‌شوند و این سینی‌ها در طبقات مختلف فر جایگذاری می‌شوند و انواع کیک و کلوچه با حرارت غیر مستقیم پخته می‌شوند. فر دو طبقه یا مینی فر قنادی از پر استفاده‌ترین فرهای طبقه ای است که به عنوان تجهیزات صنایع غذایی برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارد.

 فر گردان قنادی

فر گردان قنادی نوع دیگری از انواع فر صنعتی است و همانطور که از اسمش پیدا است نحوه کار آن به صورت گردان یا rotary است.

در این فر نیز خمیر شیرینی و کلوچه بر روی سینی‌های دستگاه قرار داده شده و سینی‌ها به وسیله گاری حمل سینی به داخل فر گردان هدایت می‌شوند و شیرینی ها پخته می‌شوند.

 فر شیرینی پزی خانگی

فر شیرینی پزی خانگی یک فر کوچک است که برای بسیاری از افراد خانه دار و کسب و کارهای کوچک و خانگی كه می‌خواهند انواع کیک، کلوچه،بیسکوییت و شیرینی را تولید کنند مناسب است.بسیاری از کسب و کارهای نوپای قنادی، برای شروع کار خود یک فر شیرینی پزی خانگی تهیه می‌کنند. یک فر شیرینی پزی 4 دیس می‌تواند به عنوان فر شیرینی پزی خانگی مناسب باشد.

به مدیریت:سید رسول آقا یوسفی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تولید فر شیرینی , فر با میز کار تمام استیل , تعمیر انواع تجهیزات قنادی , تعمیر انواع میکسر , تعمیر انواع خمیرگیر , خرید و فروش انواع تجهیزات قنادی در کرج , تولید فر شیرینی فجر کهن در کرج , گروه صنعتی فجر کهن در کرج , فر خانگی , فر طبقه ای , فر گردان قنادی ,