Address & Contact

Our Address

آذربایجان غربی-شهرک صنعتی سلماس-خیابان کارآفرینان 1

تولید فیلتر هوا صنعت پالایش طراوت 

? قابل توجه فعالان دراین رسته اعم ازشرکتها، عمده فروشان،تعویض،کاران، فروشندگان ، مراکز پخش و بازار یابی فیلترهواخودروهای سبک جهت همکاری درامر توزیع و پخش دعوت به همکاری می نماید

? محصولات تولیدی این واحد ازمواد درجه یک پولی یوتان و ایزوسیئنات و سایر موادترکیبی و جانبی شفاف کننده با دستگاه اتومات تولید می شوند. فیلتر های تولیدی موجود به شرح ذیل:

? پژو- پارس– 405– سمند ملی- سمند– پژو206– SDصندوقدارکوتاه و بلند
? پراید- ریو– مگان-L90- پیکان(کاربراتوری–انژکتور)– آردی– روآ- زانتیا – نیسان…..

? قابل ارسال به تمامی نقاط کشور

? جهت استعلام قیمت تماس بگیرید

?فیلتر هوا دستگاهی است که در مسیر ورودی هوا به موتور قرار دارد و کار تصفیه هوا را انجام می دهد.بدین صورت که تمام ناخالصی ها موجود در هوا را جذب می کند و هوای تمیز را وارد موتور می نماید و همچنین میزان هوای ورودی به موتور را تنظیم می کند.فیلتر هوا یک بخش مهم خودرو محسوب می شود.

?عمرمفيد فيلتر هوا
عمر مفید فیلتر هوا بسیار متفاوت است و عامل اصلی آن میزان کارکرد موتور ماشین می باشد .فیلتر هوا را باید از نوع مرغوب و با کیفیت خریداری نمود در غیر این صورت باعث افزایش سوخت موتور می شود.

?جايگاه فيلتر هوا :
محل جايگيری فيلتر هوا و شکل آن در اتومبيل های مختلف، متفاوت است. در صورتی که فيلتر هوا در اين جايگاه به درستی قرار نگيرد و درزهای آن به طور صحيح بسته نشود، هوای ورودی به جای عبور از سطح کاغذ از ميان درزها، وارد موتور شده و عمل فيلتراسيون انجام نمی شود.

?ظرفیت فیلتر هوا به چه معناست؟
به مقدار گرد و غباری که فیلتر می تواند، پس از پالایش هوا بدون برگرداندن آن به جریان هوای ورودی موتور در خود نگه دارد ظرفیت فیلتر گویند.

با مدیریت اقای سیروس جلالی

مشکلات تولید فیلتر هوا, اموزش تولید فیلتر هوا در منزل, گرفتن مجوز تولید فیلتر هوا, صفر تا صد تولید فیلتر هوا, ایا تولید فیلتر هوا به صرفه است, آموزش ساخت فیلتر هوا, فیلم دستگاه فیلتر هوا ماشین, مواد لازم برای تولید فیلتر هوا