ساخت قالب مخزن آب،قالب مخزن افقی ایستاده،اسلیم تانک و انواع شناور پرورش آبزیان پلی قالب در مازندران

✨ شرکت پـُلی قـالـب با هدف خدمت رسانی به صنایع کشور در سال ۱٣٩۴ هجری شمسی تأسیس شد، اما این مجموعه ی متخصص تجربه ای بیش از ۱٢ سال در زمینه ی ساخت قالب های روتیشنال و ٣۰ سال در رابطه با تولید انواع محصولات پلی اتیلن را داراست.

✨ این مجموعه به صورت تخصصی فقط در رابطه با ساخت قالب های روتیشنال فعالیت دارد و همین امر باعث شده تمرکز بیشتری در امر ساخت داشته و در نهایت محصولی درخور شایسته ی مشتری محترم ارائه دهد

✨ این شرکت تلاش دارد تا در کنار تولید کنندگان محترم با توجه به سلیقه ی مشتری ، کالا و خدمات با کیفیتی را با استفاده از متریال مرغوب در اختیار صنایع کشورمان قرار دهد.

?از دیگر توانمندی های این شرکت

✅ تلاش بر خدمت رسانی سریع همراه با کیفیت

✅ معرفی مشاور ماهر و با تجربه ی چندین ساله در زمینه تولید محصولات

✅ تعمیر و اصلاح قالب های قدیمی و معیوب

✅ راه اندازی خط کامل تولید

?به طور کلی قالب ابزار شکل هر نوع محصولی است به صورتی که محصول شکل دلخواه کارفرما را به خود می گیرد. به همین منظور قالب سازی اولین قدم از تولید محصول می باشد.

?حدود پنج هزار سال قبل انواع قالب سازی اولیه مشاهده شده است. در گذشته از چوب گچ سنگ و ماسه برای قالب سازی استفاد می شد. قالب سازی از قدیم تا کنون بنا بر یک تعریف معرفی شده است: قالب سازی یک فرآیند تولیدی برای تولید قطعات با تزریق مواد به یک قالب است. قالب سازی مدرن را می توان با یک سری از مواد، از جمله فلزات، شیشه ، الاستومرها، پلیمرهای گرمانرم و گرماسخت و … ، انجام داد.

به مدیریت:یونس مسلمی

 

?نمونه قالب ساخته شده برای یکی از شرکت های محترم?

این قالب ها با روش ورقکاری و فُرمینگ ساخته و متریال آنها نیز از نوع مرغوب و با کیفیت استفاده شده است.

 

قالب ۵۰۰ لیتری آسانرو ساخت شرکت پُلی قالب?

 

نمونه ای از قالب مخزن عمودیِ ساخته شده برای یکی از تولیدی های محترم?

 

نمونه ای از قالب مخزن افقی?

 

نمونه ای دیگر از قالب های افقی و عمودی آماده ی ارسال برای مشتری محترم?

?جنس این قالب ها تماما از ورق روغنی می باشد. که در بازار تجاری به ورق فولادی سرد معروف است.امتیاز بسیار ویژه این نوع ورق های فولادی این است که در برابر فشارهای بسیار بالا، مقاومت فوق العاده ای دارد.همین ویژگی باعث شده در بیشترین کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

?ورق های نورد سرد در اندازه های متفاوت تولید می شود؛ همچنین پس از پردازش، شکل و ظاهر فیزیکی آن تغییر نمی کند، به این معنی که انقباض ناخواسته ای در متریال اتفاق نمی افتد. ورق روغنی(سرد)، بسته به اینکه چه آلیاژی در تهیه آن به کار رفته و چه عملیات حرارتی برای تولید آن استفاده شده است، به سه نوع معمولی(st12)، نیمه کشش (st13)و فوق کشش( st14)دسته بندی می شود.

ساخت قالب ترافیکی و تولید محصول آن توسط مشتری محترم?

قالب شناور پرورش آبزیان?

 

قالب های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ لیتری ساخته شده برای کشور عراق?

ساخت قالب ٢۰ لیتری و محصول تولید شده توسط تولید کننده محترم?

قالب ده هزار لیتر?

 

قالب مخزن 4000Lit عمودی دو درب?

 

قالب مخزن 5000 لیتری دو درب?

 

قالب مخازن انبساط?

 

قالب سمپاش 400 لیتری?

 

 

 

 

 

قالب , انواع قالب , ساخت قالب مخزن آب , ساخت قالب مخزن افقی , تولید انواع شناور پرورش آبزیان در مارندران , شرکت پلی قالب در ساری , تولید قالب های روتیشنال مولدینگ در مازندران , انواع اسلیم تانک , انواع وان ,