Address & Contact

Our Address

تبریز

گروه تولیدی صنعتی ثنا پلاستیک

? لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه

? آماده عقد قراردادبا:انواع رستوران ها،قهوه خانه ها،ادارات،کافی شاپ‌ها و….

? کیفیت عالی، سود کمتر،مشتری بیشتر?

? ظروف پلاستیکی آشپزخانه :

? از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ برخوردار هستند. این ظروف کاربرد بسیار زیادی در آشپزخانه دارند. تولید ظروف پلاستیکی آشپزخانه توسط تولید کننده های عمده در کشور صورت می گیرد و این ظروف با قیمت ویژه در بازار عرضه می شوند. تولید عمده این ظروف موجب شده تا مشتریان دسترسی راحت تری به آن داشته باشند.

? در خانه های ایرانی و در آشپزخانه های ایرانی نمونه های بسیار مختلفی از ظروف را می توان مشاهده نمود که این ظروف توسط خانم ها به صورت روزانه استفاده می شوند. قسمت بزرگی از ظروف آشپزخانه شامل ظروف پلاستیکی هستند. پلاستیک به دلیل مزایای زیادی که دارد از بازدهی بیشتری در قسمت تولید ظروف آشپزخانه برخوردار است. از جمله این مزیت‌ ها می‌ توان به شکل پذیر بودن آن، وزن سبک و دوام بسیار بالا در برابر شستشوهای مکرر اشاره کرد.

? یکی دیگر از دلایلی که سبب شده از ظروف پلاستیکی در آشپزخانه بیشتر استفاده شود، تنوع رنگ و طرح های زیبای این ظروف می باشد که موجب شده در خانواده های ایرانی بخش زیادی از ظروف مورد استفاده پلاستیکی باشد.

? اصلی ترین ظروف پلاستیکی در آشپزخانه:

? از مهمترین وسایل پلاستیکی آشپزخانه می توان وسایل زیر را نام برد:

? انواع لیوان پلاستیکی، انواع کفگیر پلاستیکی، انواع بشقاب پلاستیکی، انواع قاشق و چنگال پلاستیکی، پارچ آب خوری، انواع کاسه های پلاستیکی، جام های پلاستیکی شفاف، ظروف پلاستیکی مخصوص بسته بندی، تشت ها و آب گیر های پلاستیکی و سینی های پلاستیکی.

? ظروف پلاستیکی بسیار زیادی وجود دارد اما این مواردی که گفته شد در واقع مهمترین و اصلی ترین آنها هستند که توجه مشتریان و مصرف کنندگان را به سوی جلب خود کرده اند.

مدیریت : آقای حمید غنی زاده

پلاسکو , فروشگاه پلاسکو در تبریز , انواع ظروف آشپزخانه ای , سبد پلاستیکی , انواع حوله آشپزخانه , انواع دمپایی , سطل آشغال , کف گیر , اسباب بازی , انواع قالب فانتزی , ظرف ژله , بند رخت , حصیر مسافرتی , انواع سفره , ظروف یک بار مصرف , وسایل آشپزخانه , قیمت ظروف پلاستیکی , وسایل پلاستیکی آشپزخانه , لوازم پلاستیکی لوکس آشپزخانه , وسایل تزیینی آشپزخانه , ظروف پلاستیکی ,