خوراک و دانه پرندگان و حیوانات خانگی

ارائه انواع لوازم ، قفس های فانتزی و خوراک پرندگان و حیوانات

✅قفس پرنده‌تان مانند خانه‌ی خودتان باید ایمن، راحت و جادار باشد و به اندازه‌ی کافی برای امکاناتی مثل شاخه برای ایستادنش(نشیمنگاه)، ظروف غذا و اسباب بازی فضا داشته باشد.

✅انتخاب قفس پرنده با سایز مناسب:

?یک پرنده همیشه باید بزرگترین قفس ممکن را داشته باشد. بطور مطلوب یک پرنده باید بتواند در آن قفس پرواز کند به خصوص اگر که هیچ وقت اجازه‌ی بیرون آمدن از قفسش را ندارد.

?قفس‌های کوچک بسیار برای مسافرت یا بعنوان قفس خواب عالی است. اما قفسی که برای خانه‌ی پرنده است باید به اندازه‌ی کافی فضا داشته باشد و البته که بتوانید پول آن را نیز بپردازید.

?برای پرندگان کوچکتر، قفسی انتخاب کنید که طولش بیشتر از ارتفاع آن باشد.

?پرندگان کوچک مثل مرغ عشق، قناری و طوطی قفسی که حداقل ۹۰ * ۶۰ * ۶۰ باشد برایشان مناسب است اما هر چه قفس بزرگتر باشد بهتر است.

?فنچ با این که کوچک است به مکانی بزرگتر نیاز دارد پس قفسی که پرنده بتواند در آن پرواز کند را برای پرندگان کوچکتر نیز انتخاب کنید.

?همچنین قفسی مربعی یا مستطیلی با چشم اندازی افقی تا عمودی انتخاب کنید. بسیاری از پرنده‌ها دوست دارند در کنج یا گوشه‌ی قفس بخوابند.

?همیشه هم عملی نیست که یک پرنده‌ی بزگ یا متوسط را در قفسی بگذارید تا بتواند در آنجا پرواز کند.

?باید برای ماکائو یا کاسکو قفسی تهیه کنید تا بتواند در آن با سرعت پرواز کند. بنابراین پرندگان بزرگتر به فضایی جادار نیاز دارند تا بتوانند از آن بالا بروند و علاوه بر اینکه بتوانند در آنجا با طنابی آویزان بازی کنند.

?پرندگان بزرگتر به ورزش و حرکت زیادی نیاز دارند پس در ایجاد فضا برای آنها مضایقه نکنید.

به مدیریت:آقای میثم مختاری

 

قفس ,  انواع قفس ,  قفس فانتزی ,  تولید انواع لوازم و قفس های فانزی در اراک ,  تولید خوراک و دانه پرندگان ,  قفس حیوانات ,  لوازم حیوانات ,  قیمت قفس پرندگان در اراک ,  قفس تزئینی ,  تولید انواع خوراک حیوانات ,  لوازم و قفس های فانتزی جوجو پلاست در اراک ,