شرکت نگین استیل الوند گستر در غرب کشور

Negin Steel Elvand Gostar Company

Production of steel tanks and food industry machinery of Negin Steel Elvand Gostar in Hamadan

💫تولید کننده تجهیزات و ماشین آلات صنایع غذایی،مخازن تحت فشار، اجرا کننده پایپینگ پلنت های صنایع غذایی،

💫طراحی و ساخت خطوط تولید صنایع غذایی و تولید کننده انواع مبدلهای حرارتی صنایع غذایی و شیر ولبنیات در کشور با کیفیت بالا و استاندارد های ایران و با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در خدمت مشتریان و هم وطنان عزیز در سراسر کشور میباشد.

http://nsalvand.com/

لیست محصولات

🌟پمپ استیل سانتریفیوژ🌟

✳️پمپ سانتریفیوژ 

🔶”ساخت اولین پمپ سانریفیوژ( از 0/75 تا 5/5کیلووات) با بدنه یک تکه و پروانه با پنج عدد ایرفول های مجزا و کلمپ دو تکه ثابت که با محاسبات دقیق مهندسی دارای راندمان بالا و قابل رقابت می باشدخاصیت این طرح پمپ بدون افت فشار و در جا گرفتن هوای سیال می باشد و این عمل در محصولات مواد غذایی بخصوص در صنایع لبنی بسیار حائز اهمیت می باشد.

🔶پمپ طراحی شده از قواعد تشابه و همچنین چهار منحنی پمپ ها که استاندارد جهانی هستند تبعیت می کند:
1- H-Q منحنی هد 2- منحنی بازده BEP 3- منحنی انرژی BHP 4-منحنی حداقل انرژی مورد نیاز پمپ NPSH”

جهت انتقال سریع مایعات و سیالات روان در خطوط تولید صنایع غذایی .شیمیایی و دارویی
از ۷۵ صدم تا ۵/۵ کیلووات با دبی و ارتفاع بالاتر در مقایسه با نمونه پمپ های خارجی
دارای شناسنامه ثبت ملی و اختراع

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️شیر چنج آور (Change Over) سه حالته:

🔶”شیر چنج آور (Change Over) سه حالته استنلس استیل صنایع غذایی، لبنی و دارویی در سایزهای 25 تا 76 میلی متر و آلیاژهای 304 و 316 موجود می باشد.این شیرها معمولا یک ورودی ودو خروجی دارند و جهت تغییر مسیر سطح مایع از یک مخزن به مخزن دیگر نصب وبا استفاده از فشار پنوماتیک و سوپاپ تغییر دهنده در وسط شیر،جریان را به مسیر خروجی هدایت و باعث تغییر مسیر در لوله ها می گردد.

🔶شیر چنج آور (Change Over) سه حالته استنلس استیل را می توان در اندازه های استاندارد و دلخواه مشتری طراحی و تولید کرد، فشارهایی که این نمونه شیرها می توانند تحمل کنند 6-7 بار بوده و در دمای حداقل 100 درجه ی زیر صفر و 120 درجه بالای صفر می تواند کارایی لازم را داشته باشد.”

شیر چنج اور دو حالته و سه حالته قابل استفاده در خطوط تولید صنایع لبنی و غذایی

 

✳️شیر چنج آور (Change Over) دو حالته:

🔶”شیر چنج آور (Change Over) دو حالته استنلس استیل صنایع غذایی، لبنی و دارویی در سایزهای 25 تا 76 میلی متر و آلیاژهای 304 و 316 موجود می باشد.این شیرها معمولا یک ورودی ویک خروجی دارند و جهت تغییر مسیر سطح مایع از یک مخزن به مخزن دیگر نصب وبا استفاده از فشار پنوماتیک و سوپاپ تغییر دهنده در وسط شیر،جریان را به مسیر خروجی هدایت و باعث تغییر مسیر در لوله ها می گردد.

🔶شیر چنج آور (Change Over) سه حالته استنلس استیل را می توان در اندازه های استاندارد و دلخواه مشتری طراحی و تولید کرد، فشارهایی که این نمونه شیرها می توانند تحمل کنند 6-7 بار بوده و در دمای حداقل 100 درجه ی زیر صفر و 120 درجه بالای صفر می تواند کارایی لازم را داشته باشد.”

✳️شیر پنوماتیک پروانه:

🔶”شیر پروانه ای پنوماتیک در سایز های 25 تا 76 میلی متر برای قطع و وصل کردن جریان سیال در سیستم لوله کشی صنایع غذایی ، دارویی و بهداشتی بکار می رود. در حقیقت این نوع از شیرهای پنوماتیک استیل یک Block Valve محسوب می شود .دراین شیرها،عملگر پنوماتیکی, انرژی ایجاد شده توسط خلا یا هوای فشرده را به حرکت چرخشی تبدیل می‌کند که نهایتا” منجر به چرخش دیسک در دو حالت 90 و 180 درجه می شود که به ترتیب باعث باز و بسته شدن مسیر سیال می شود.

🌟شیر پنوماتیک پروانه ای🌟

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️فیلتر خطی(لوله ای) دوبل 

🔶”فیلتر دوبل ساخته شده از دو عدد فیلتر تک لوله ای می باشد که از قسمتهای مش و توری استیل و سه راهی و زانویی و شیر کلاجدار(جهت باز و بسته کردن) تشکیل شده است.فیلتر دوبل می تواند به صورت جداگانه عمل کند چرا که مسیر فیلترها بصورت جداگانه می باشد.

🌟فیلتر دوبل استیل جهت خط تولید .مزیت این نوع فیلتر به این دلیل می باشد که جهت تمیز کردن فیلترها نیازی به توقف در خط تولید و خاموش کردن خطوط تولید نیست🌟

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

✳️فیلتر خطی(لوله ای) 

🔶”فیلتر لوله ای یکی از محصولات اتصالات صنایع غذایی در سایز های 25 تا 76 میلی متر بوده و از استنلس استیل با گرید 304 و 316 می باشد. این فیلتر برای تصفیه ی محصول استفاده می شود. استنلس استیل این محصول مقاوم بوده و در برابر اسید و محلول های شیمیایی دچار خوردگی، پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.این محصول در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و می توان در اندازه های مختلف فیلتر صافی را سفارش داد.

فیلتر های خطی و تخت

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مخزن خشک کن پودر رنگ شرکت الوان ثابت همدان

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مخزن ۶۰ تن ذخیره و نگهداری صنایع غذایی شرکت صالحی پیمان همدان

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مخزن دو قلوی داروسازی علوم پزشکی همدان

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💫دستگاه کره گیر شیر یا همان کره گیر :

دستگاهی می باشد که قادر است که در فروشگاه محصولات لبنی می توان از این کره گیر به منظور تولید کره و دوغ بهره برد.

💫تانکرهای حمل:

به منظور حمل و انتقال سیالات و مایعات مختلف از قبیل آب آشامیدنی، شیر ، انواع سوخت مایع ، فاضلاب ، رزین و . . . مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به میزان خورندگی سیال محتوی مخزن و نوع مصرف آن جنس مواد بدنه تانکر مشخص می گردد. جنس بدنه این مخازن از ورق ، استنلس استیل می باشد.

💫دستگاه تقطیر:

به زبان ساده‌ به ‌دستگاهی ‌گفته می‌شود که با آن مخلوط دو مایع که در نقطه جوش اختلاف زیادی با هم دارند را از هم جدا می‌کنند.اساس کار در این دستگاه تفاوت در نقطه ی جوش اجزاء مخلوط است.در این روش با استفاده از حرارت دادن مخلوط مایع در مایع به دلیل تفاوت در نقطه ی جوش یکی از اجزاء تبخیر شده و با انتقال به داخل لوله ی بالایی سرد شده و دوباره به صورت مایع در ظرف دیگر ریخته می شود.

💫برش پلاسما:

پروسه‌ای است که در آن فولاد یا سایر فلزات (گاهی اوقات برخی مواد دیگر) در ضخامت های مختلف به وسیلهٔ یک مشعل (torch) برش داده می‌شود. در این برش یک گاز نجیب (در برخی موارد هوای فشرده) با سرعت بالا از نازل دمیده شده و در همان لحظه یک قوس الکتریکی (Electrical ARC) بین گاز در سر نازل با سطح برش ایجاد می‌گردد وگاز به حالت پلاسما می‌رود. پلاسما به اندازه کافی گرم است تا فلز را ذوب کند و برش صورت پذیرد. هوای فشرده نیز به اندازه‌ای فشار دارد که فلز ذوب شده را از مسیر برش دور کند.

💫مبدل حرارتی:

این نوع مبدل پر کاربردترین نوع مبدل در صنعت است که با استفاده از یک پوسته استوانه ای که درون آن لوله های انتقال حرارت وجود دارند ساخته می شود. این نوع مبدل در صنایع بسیار متنوعی استفاده می شوند. این مبدل ها در صنایع غذایی جهت گرم کردن و سرد کردن و به دمای مطلوب رساندن محصول کاربرد دارند.

💫مخزن محلول زن دو طبقه:

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

اپراتور استیل

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

میز بازدید و نوار نقاله

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

اتصالات استیل صنایع غذایی و فشار قوی با آلیاژ ۳۰۴ و ۳۱۶

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

دستگاه پاستور

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

دستگاه سی آی پی

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

دستگاه شیر سردکن

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

تری بلندر

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

مخزن پروسس

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

 

 

 

 

 

 

 

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

تلفن دفتر:

08132542278

تلفکس:

08132542253

شماره تماس مدیریت(مهندس حسینی)

09188106040 

واتساپ و تلگرام:

09189060869

آدرس سایت👇🏻👇🏻👇🏻

neginsteelalvand.ir

سایت فروشگاهی👇🏻👇🏻👇🏻

http://neginsteelhmd.ir/

 

 

ساخت مخزن در همدان  , ساخت مبدل خنک کننده در همدان , ساخت و طراحی دستگاه اپراتور  , ساخت مخازن حمل مایعات , ساخت شیر سردکن و کره گیر  , ساخت مخازن محلول ساز در همدان  , ساخت دستگاه تقطیر در همدان  , ساخت پاستور لوله ای در همدان , پمپ سانتریفیوژ , فیلتر استیل , شیر پنوماتیک , شیر چنج اور , مخزن پروسس , مخازن پروسس , پمپ استیل , فیلتر لوله ای , شیر پنوماتیک پروانه ای ,