Address & Contact

Our Address

تهران،چهاردانگه،شهرک گل دسته،خیابان محمودیان،خیابان کاج،کوچه مهر،پلاک11/1،

Telephone

تولید نصب و فروش آسانسور و بالابر فراز صنعت

✨ساخت انواع آسانسور،بالابر هیدرولیک صنعتی و مسکونی و انواع پله پیما،ویلچربر،بشکه گیر،اسناکر

❇️آسانسور یک اتاقک با ابعاد مشخص می‌باشد که در طبقات تعریف شده به صورت عمودی جا به جا میشود و افراد و اشیا را انتقال میدهد. آسانسور‌ها معمولا به وسیله موتورهای الکتریکی کار می‌کند. آسانسور انواع متفاوتی دارند که با توجه به معیارهایی همچون نوع کاربری آسانسور، انواع دربهای طبقه و کابین نوع کابین و شکل آن، و همچنین نوع سیستم محرکه و موتور آسانسور، طبقه بندی می‌شوند.

?آسانسور هیدرولیکی

آسانسورهای هیدرولیکی خود به دو دسته ی همراه چاهک و فاقد چاهک تقسیم می‌شوند.آسانسور هیدرولیک همراه چاهک دارای یک طناب قرقره در کف چاهک آسانسور است که با پایین آمدن آسانسور پیستون جمع شده را پذیرا می‌باشد. اما آسانسور هیدرولیک فاقد چاهک دارای یک پیستون در دو طرف کابین می‌باشد که خود به سه دسته آسانسور هیدرولیکی طنابی، آسانسور هیدرولیکی تلسکوپی و آسانسور هیدرولیکی غیر تلسکوپی تقسیم می‌شود.

?آسانسور کششی

آسانسورهای کششی قدیمی‌ترین نوع آسانسور است. به صورت خلاصه این‌گونه از آسانسورها از کابین، وزنه‌ای متصل به دو سر سیم بکسل که روی قرقره‌ای بزرگ به نام فلکه (Sheave) حرکت می‌کند، تشکیل شده است. وزنه و کابین آسانسور تمایل به دست‌یابی تعادل دارند که در نهایت باعث می‌شود که برای به‌ حرکت در آوردن کابین آسانسور نیاز به انرژی کمی‌باشد. زمانی که کابین آسانسور به سمت بالا حرکت می‌کند، وزنه به سمت پایین حرکت می‌کند و همچنین زمانی که کابین آسانسور به سمت پایین حرکت می‌کند، وزنه به سمت بالا حرکت می‌کند.

?کابین آسانسور

کابین آسانسور به اتاقک فلزی گفته می‌شود که مسافرین یا بار در داخل آن قرار گرفته و با حرکت عمودی در داخل چاهک آسانسور به حرکت در آمده و طبقات ساختمان را طی می‌کند. کابین آسانسور با توجه به ظرفیت افراد استفاده کننده و متناسب با ترافیک طبقات محاسبه می‌گردد و ارتفاع آن نیز معمولا از ۲۰۰ سانتی متر به بالا می‌باشد.

کابین آسانسور از سه بخش عمده شامل چهارچوب (یوک)، سکو (محل استقرار مسافر یا بار بر روی آن) و دیواره‌ها (شامل کف، سقف، دیواره‌های جانبی، پوشش‌های داخل و تزئینات داخل کابین آسانسور) تشکیل شده است. درب کابین آسانسور بیشتر وظیفه حفاظت از مسافرین و جلوگیری از برخورد آنها با دیواره چاه به هنگام حرکت آسانسور را عهده دار می‌باشد. یوک کابین شامل دو بخش (یوک بالا و یوک پایین) بوده و در برگیرنده تمام کابین آسانسور می‌باشد. در واقع تمام وزن کابین و مسافرین توسط یوک به سیم بکسل‌‌ها وارد می‌شود.

?کاربردهای بالابر هیدرولیکی

بالابر هیدرولیکی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند، بالابر‌‌‌های نفر بر و بالابرهای باربر. بالابر هیدرولیکی در کارخانه ها، فروشگاه ها، مغازه ها، انبار ها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و تجاری کاربرد دارد.
برای حمل کالاها و بارها در فروشگاه‌ها مناسب است
به حداقل فضا ناز دارد، عمق چاله و اورهد
برای حمل نفر در منازل مناسب است
با برق تک فاز و ۳ فاز اجرا می‌شود
میزان تخریب بسیار کم
سرویس و نگهداری در حد کم
قیمت پایین تعمیرات

?پله پیما

صندلی پله پیما (Stair lift) بهترین انتخاب برای حرکت در پله ها جهت ساختمانهای دوبلکس ، دو طبقه یا تریبلکس، درمانگاهها ، مطب ها، ارتوپدی ها ، ورودی ساختمانهای اداری و غیره می باشد که امکان اجرای آسانسور را ندارند. این وسیله به بیماران دارای ناراحتی های قلبی ، ستون فقرات ، زانو و همچنین افراد سالمند، معلول و به طور کلی به همه ی افرادی که حرکت بر روی پله ها برای آنان مشکل یا مضر است یاری می دهد. سهولت در نصب و زیبائی در طراحی از جمله ویژگی های این دستگاه می باشد.

به مدیریت:امین هاشمی

انواع آسانسور هیدرولیک
جک پالت
بشکه گیر
استاکر?

 

 

 

آسانسور در تهران , انواع آسانسور , آسانسور کششی , آسانسور هیدرولیکی , کابین آسانسور , پله پیما , تولید نصب و فروش آسانسور و بالابر فراز صنعت در تهران , انواع بالابر هیدرولیک صنعتی , انواع ویلچربر ,