تولید و اجرای صنایع شیشه و انواع آینه دکوراتیو الماس 

? طراحی ، مشاوره و اجرای انواع شیشه ، بلوک شیشه ای و آینه های دکوراتیو

? طراحی و برش و تراش آینه و شیشه با دستگاه های پیشرفته

? مجموعه صنایع شیشه و آینه دکوراتیو الماس با کادری مجرب و سابقه چندین ساله با استفاده از بهترین متریال و بروزترین طرح ها و مدل ها آماده ارائه خدمات و محصولات با کیفیت به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد?

? از آنجایی که قطعات آینه ای قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با دیگر مصالح دکوراسیونی مشابه دارند ولی ویژگی‌‌‌های منحصر به فردی همچون دو برابر کردن نور محیط،بزرگتر نشان دادن محیط،وبه اصطلاح دلباز تر شدن فضا و نصب راحت و تمیز، اثر دراماتیک و هنری به محیط می‌بخشد و بکار بردن بجا و هنرمندانه آن در لابی ها،راه پله ها،راهروها،سالن پذیرایی،رستوررانها واتاق خواب اثر به سزایی در زیبایی این فضاها دارد.

? شما میتوانید از خرید خود مطمئن باشید چرا که مستقیم از تولید کننده خرید میکنید، سعی ما براین است که کار زیبا و باکیفیت چه از نظر محصول و چه از نظر نصب ارائه نماییم.?

?  خانه بدون آیینه دلسرد و بسته است. آیینه همیشه بعد جدیدی از اشیا و وسایل را منعکس می‌کند و نشان می‌دهد. آیینه‌ی کدر یا شفاف، رنگی یا بی‌رنگ، بزرگ و کوچک، هر کدام چشمی‌دیگر هستند. آیینه‌های گاهی به کمک انسان می‌آیند و او را همراهی می‌کنند. امروزه استفاده از آیینه‌های تزیینی در منزل بسیار متداول شده است. این آیینه‌ها در اندازه و مدل‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. برخی از آن‌ها دارای قاب چوبی، فلزی، برنزی، استیل و پلاستیکی هستند و می‌توان رنگ و مدل آن‌ها را با سبک دکوراسیون منزل ست کرد. می‌توان از آیینه‌های قاب‌دار مربع یا دایره برای تزیین فضای نشیمن و پذیرایی خانه استفاده کرد و دیوار را به زیبایی آراست. نمونه‌های آیینه‌های قاب‌دار را در دستشویی‌ها و سرویس‌های بهداشتی می‌توان دید.

مدیریت : آقای محمدعلی جلیلی

آینه دکوراتیو , نصب آینه‌‌‌های دکوراتیو , زیباترین آینه‌‌‌های دکوراتیو , آینه دکوراتیو سقفی , آینه دکوراتیو طرح کلاسیک , آینه دکوراتیو شامپاینی , شیشه ,، بلوک شیشه ای ,