تولید و فروش فنس،گابیون،سرندی،پایه فلزی در تنکابن مازندران

?تولید و اجرای انواع فنس گابیون فرنگی،سرندی،خاردار،سیم کیوی و پایه فلزی در مازندران 

✳️کاربرد توری حصاری چیست؟

?به طور کلی توری حصاری با نام هایی از جمله فنس توری ، حصار و یا chain link fence شناخته می شود. همان طور که اشاره کردیم یکی از روش های محافظت از زمین ها و یا ایجاد مرزبندی استفاده از فنس می باشد. در گذشته این محصول به دلیل مقاومت کم نمی توانست کارایی بالا داشته باشد و کاربرد آن محدود بود ولی امروزه با توجه به تولید فنس از توری گالوانیزه؛ محصولی با مقاومت و دوام بالا جایگزین روش های قدیمی تر گشته است.

?این محصول در حال حاضر از جنس گالوانیزه و یا فولاد ضد زنگ می باشد و طول عمری در حدود 50 سال دارد. لازم به ذکر است که فنس توری از جنس پلی اتیلن نیز در بازار موجود می باشد که طول عمر چندانی نداشته و برای حصارکشی موقت مورد استفاده قرار می گیرد.

✳️گابیون چیست؟

?گابیون (Gabion) برگرفته از واژه‌ای ایتالیایی به معنای قفس بزرگ است و به قفس، استوانه یا جعبه‌ای گفته می‌شود که با سنگ، شن یا حتی بتن پر می‌شود. گابیون به تورهای سیمی و فلزی گالوانیزه گفته می‌شود که به شکل قفس درآمده‌اند و داخل آن‌ها با سنگ و قلوه‌سنگ‌های درشت و کوچک پر می‌شود و دارای کارکردهای مختلفی می‌باشد. سنگ‌های درون گابیون به صورت خشکه‌چین بر روی هم قرار می‌گیرند. ممکن است گابیون را به نام‌های قفسی توری و یا تورسنگ هم شنیده باشید.

✳️گابیون، چه مزایایی دارد؟

طول عمر بالا: با توجه به گالوانیزه بودن توری گابیون، این سازه در برابر رطوبت هوا و آب دچار خوردگی نمی‌شود.

انعطاف‌پذیری: انعطاف‌پذیری گابیون از این نظر که می‌توان آن را در فرم‌های مختلفی ایجاد کرد و اگر در زمین ناپایدار و یا آب متحرک قرار داشته باشد بدون شکستگی تغییر شکل می‌دهد.

نفوذپذیری: گابیون با ساختار متخلخل خود دارای زهکش است و به نصب زهکش نیاز ندارد.

مقاومت بالا: با توجه به اینکه اجزای گابیون یعنی توری و سنگ‌های داخل آن از مصالح مقاوم و بادوام هستند باعث مقاومت بالای این سازه می‌شود.

اقتصادی و کم‌هزینه بودن: این ویژگی در صورتی که منابع سنگ در محدوده منطقه وجود داشته باشد برای گابیون صدق می‌کند، چرا که اگر سنگ و یا توری در دسترس منطقه نباشد هزینه‌ی زیادی در برخواهد داشت.

سازگای با محیط زیست: ساختار گابیون حتی اگر بعد از مدتی استفاده، تخریب شود قابل استفاده مجدد است چرا که سنگ‌های آن آسیبی نمی‌بینند که مانند نخاله دورریز شوند. و نکته دیگر در این ویژگی این است که گابیون را می‌توان با مواد بازیافتی پر کرد در اینصورت از مواد دورریز استفاده مفیدی شده است.

نصب راحت: نصب گابیون مهارت خاصی لازم ندارد و به راحتی انجام می‌شود.

✳️توری سرندی 

?توری سرندی با اتصال مفتول ها به صورت ستون ها و ردیف های متقاطع و بافته شدن آن ها به هم و ایجاد یک ورق مشبک تولید می شود.از بافته شدن این مفتول ها در هم ، فضاهایی ایجاد می گردد که به آن چشمه می گویند.

?اندازه این چشمه ها ، متناسب با نوع استفاده توری و به شکلی تعیین میشود که مانع کور شدن توری سرند و سر خوردن با ورودی از روی آن شده که استفاده از آن را به عنوان یک صافی و غربال گر ممکن می کند. مفتول ها ممکن است موج دار نیز باشند که موجب افزایش مقاومت و یکنواختی بیشتر چشمه های توری سرندی می گردد.

?توری های سرند دارای ستون ها و ردیف های متقاطعی هستند که در فواصل مشخصی از یکدیگر چشمه مورد نظر را ایجاد کرده و سپس برای افزایش سختی و استحکام بیشتر ، بهم جوش داده می شوند. این کار باعث ثابت ماندن چشمه های توری سرندی شده و مانع از بین رفتن آنها بعد از برش میشود.

به مدیریت:مجتبی شیخیان 

 

 

 

 

 

 

 

گابیون , سرندی , پایه فلزی , تولید فنس در تنکابن , فروش فنس در تنکابن , تولید فنس , اجرای فنس , فنس پایه امنیت گستر , انواع فنس , گابیون فرنگی در مازندران , انواع سرندی در مازندران , انواغ فنس خاردار در مازندران , فنس سیم کیوی در مازندران , پایه فلزی در مازندران , تولید و اجرای فنس شیخیان , امنیت گستر ,