Address & Contact

Our Address

تهران ، احمدآباد مستوفی

تولید و حمل نقل شیشه دوجداره و سکوریت صبا

♻️ حمل و نقل شیشه 
♻️ شیشه دوجداره و سکوریت
♻️ حمل و نقل با ماشین های مجهز به خرک
♻️ ارسال به تمام نقاط کشور با راننده مجرب

? دلایل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود مردم از پنجره دو جداره استفاده کنند، از افزایش ارزش ملک گرفته تا گرم‌ترنگهداشتن شما در زمستان. بیایید به چند مزیت برتر استفاده از پنجره دو جداره در خانه نگاهی بیاندازیم.

? گرمای بیشتر در زمستان: پنجره های دو جداره نه‌تنها دو لایه شیشه‌ای دارند، بلکه بین هر قطعه نیز هوا وجود دارد. این قابلیت باعث حفظ گرمای فوق العاده، عملکرد حرارتی و کاهش صدا می‌شود. استفاده از این نوع پنجره باعث کاهش ۵۰ تا ۷۰ درصدی اتلاف انرژی و گرما می‌شود.

? صرفه‌جویی در قبض‌ها انرژی: علاوه بر حفظ گرما، این کالا باعث صرفه‌جویی در قبوض گرمایشی و انرژی نیز می‌شود.

? خنک کننده در تابستان: یک تصور غلط وجود دارد که پنجره های دوجداره در تابستان نیز مانند زمستان خانه را گرم نگه می‌دارد. اما اینطور نیست. دو جداره ها همان‌طور که در زمستان از ورود سرما به داخل جلوگیری می‌کنند، در تابستان نیز مانع از داخل شدن گرما می‌شوند و باعث می‌شود فضای داخل خانه خنک شود.

? افزایش امنیت: پنجره های یک لایه معمولی دارای امنیت کمی هستند و به‌راحتی می‌شکنند؛ اما پنجره‌های دو لایه به دلیل لایه ثانویه آن، استحکام و دوام بیشتری دارند و به‌راحتی قابل شکستن نیستند.

? نصب آسان: در و پنجره‌های دو جداره به‌راحتی و با سرعت کار گذاشته می‌شوند، به‌خصوص در صورت استفاده از یک شرکت با تجربه و قابل اعتماد، این کالا در حداقل زمان ممکن نصب و قابل‌ استفاده می‌باشد.

? کاهش صداهای بیرون از خانه: دو لایه‌ای بودن این پنجره‌ها باعث شده تا به‌صورت یک عایق ضد صدا عمل کند و راحتی و آرامش را برای اعضای خانه به همراه داشته باشد.

? افزایش ارزش املاک: جایگزین کردن پنجره‌های دو جداره با پنجره‌های معمولی، علاوه بر زیبایی محیط و افزایش نور ساختمان، باعث گران‌تر شدن قیمت ملک می‌شود.

مدیریت:آقای مجید زارع

 

 

 

نمایندگی شیشه دوجداره , بهترین شیشه دوجداره , قیمت انواع شیشه دوجداره , شیشه دوجداره چیست , تولید شیشه دوجداره , شیشه دوجداره رفلکس , اسپیسر شیشه دوجداره , تشخیص وجود گاز آرگون در شیشه دو جداره ,