Address & Contact

Our Address

کردستان،قروه

Telephone

تبدیل کارگاه ها و کارخانجات و معادن سنتی به سیستم های بروز صنعتی

شماره تماس:
09188735267

💫طراحی و اجرای انواع پروژه های صنعتی 

❇️تابلو برق چیست؟

〽️ در واقع دستگاه تابلوی برق یک محفظه است که تجهیزات برقی در آن نصب می‌شوند. از این دستگاه برای نصب تجهیزات کنترلی، قطعات و سیم بندی وسایل الکترونیک استفاده می‌شود. این دستگاه ها انواع مختلفی دارند و متناسب با کاربردی که دارند مورد استفاده صنایع و ساختمان ها قرار می گیرند.

〽️ خود دستگاه تابلوهای برق‌ در واقع به سه قسمت تقسیم می‌شوند: قسمت درونی که شامل تجهیزات برقی می‌شود، قسمت بیرونی که بدنه است که می‌تواند از جنس فلز و یا غیرفلز باشد و قسمت ارتباطات که شامل ارتباط سیم‌ها با یکدیگر می‌شود. نصب تابلو برق در ساختمان‌ها و اماکنی که از دستگاه‌های الکتریکی زیادی استفاده می‌شودT جهت حفظ ایمنی ضرورت دارد. این دستگاه میزان برق ورودی به دستگاه‌های الکتریکی را کنترل می‌کند و بر روی جریان برق نظارت می‌کند.

شماره تماس:
09188735267
❇️وظایف تابلو برق چیست؟

💫 جلوگیری از شوک الکتریکی به افراد

💫 محافظت از تجهیزات در مقابل باد، باران و برف

💫 تقسیم مساوی برق بین تجهیزات تولید و توزیع و تبدیل انرژی

💫 جلوگیری از نشتی جریان به دلیل وجود فیوزها و قطع‌کننده‌های مدار تأمین‌کننده انرژی‌ها الکتریکی

❇️اتوماسیون صنعتی چیست؟

🌀 افزایش بازدهی در صنایع متوسط و سنگین و شاید با کمی اغراق “آینده صنعت” در دستان اتوماسیون و بخصوص نوع صنعتی آن می باشد، تکنولوژیی که پس از ظهور آن همچنان پر قدرت به سمت جلو می رود و گویا پایانی بر نوآوری های آن نیست.

🌀 اتوماسیون عبارت است از متصل کردن اجزای اطلاعاتی بخش های مختلف یک سازمان در قالب یک بستر نرم افزاری تا انتقال اطلاعات، آمارها و دستورالعمل ها به صورت کاملا یکپارچه و آسان، به گونه ای که تبادل، تنظیم و تصحیح اطلاعات درون سازمانی تسریع شود، صورت پذیرد.

به مدیریت:علی مردانی

شماره تماس:
09188735267

 

شماره تماس:
09188735267

 

 

برق , برق و الکتریک , تجهیزات برقی , تابلو برق , تابلو برق چیست , تولید و ساخت انواع تابلو برق کاپا در کردستان , اجرای انواع پروژه های صنعتی در کردستان , مجموعه کاپا در کردستان , انواع پروژه های صنعتی و برقی در کردستان , اتوماسیون صنعتی , وظایف تابلو برق ,