Address & Contact

Our Address

کرج ، بلوار مظاهری ، کوچه قریش هشتمین مغازه

تولید و ساخت تلویزیون غول پیکر شهری و تابلو چلنیوم حمید

⚜️ طراحی و تولید تعمیرات و نگهداری انواع تلویزیون های شهری 
⚜️ بزرگترین طراح و سازنده انواع تلویزیون های غول پیکر شهری 
⚜️ سازنده انواع تابلو تبلیغاتی 
⚜️ سازنده انواع حروف چلنیوم ، نئون فلکسی ، نصب کننده انواع سیستم های نوبت دهی 
⚜️ تابلوهای ال ای دی 

? با دارا بودن سابقه درخشان در زمینه واردات از کشور های مختلف و نیز تولید انواع تابلو روان و تلویزیون شهری تبلیغاتی داخل سالن و خارج سالن ، با به کاری گیری نیروی متعهد و متخصص با هدف ارائه خدمات بازرگانی و تولیدی فعالیت می نماید ، واحد بازرگانی اقدام به واردات کالاهای الکترونیکی من جمله قطعات تابلو روان ، قطعات تلویزیون شهری و تجهیزات نور پردازی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت مینماید و نیز فعالیت خود را در زمینه ساخت و تولید انواع تابلو روان و نمایشگر شهری LED با مشخصات مختلف و نیز تولید انواع قاب تابلو روان ، کابینت تابلو روان led و کابینت تلویزیون شهری می نماید از دیگر خدمات ما اجاره انواع تلویزیون های شهری داخل سالن و خارج سالن می باشد.

? طراح و تولید کننده و واردکننده بهترین تلویزیون های شهری فول کالر از دات پیچ 3 تا 40در ابعاد و اندازه های مختلف بنا به نیاز و سفارش مشتری باضمانت نامه کتبی و خدمات پس از فروش .

? تلویزیون شهری تبلیغاتی مهم به شمار می رود ، مهمترین مزیت این نوع تلویزیون ها امکان نمایش فیلم ها و تیزرهای تبلیغاتی در زیر نور مستقیم خورشید و به اصلاح روز دید می باشد.

? و جالبترین مزیت این نمایشگرها امکان دیدن فیلم ها و تیزرها از فواصل بسیار دور می باشد که با افزایش سایز تلویزیون ، این فاصله به چندین کیلومتر هم می رسد.این مورد در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته امری عادی به شمار می رود.این نوع تلویزیون ها معمولا در میادین و چهار راه ها برای استفاده تبلیغاتی شرکت ها مورد بهره برداری قرار می گیرد.که به دو مدل ثابت و مدل چرخشی 360 درجه می توان تعبیه نمود.

مدیریت : آقای حمیدرضا کربلایی کریم

 

 

 

 

نئون فلکسی
محصولی جدید

 

تلویزیون شهری قیمت , تلویزیون شهری به انگلیسی , اسم تلویزیون بزرگ , قیمت تلویزیون شهری داخل سالن , تلویزیون شهری تالار , راه اندازی تلویزیون شهری , تلویزیون شهری smd , تلویزیون شهری چیست ,