شرکت پیشرو صنعت

❇️ساخت برترین دستگاه های کشاورزی
❇️انواع ماشین های کشاورزی از جمله:

رتیواتور

روتیواتور که به آن تیلر دوار هم گفته می شود برای شخم زدن و هرس زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی آن با دستگاه های خاک ورزی قدیمی متفاوت است. روتیواتور ذخیره آب در خاک را از بین نمی برد تا رطوبت خاک حفظ شود. با توجه به کمبود آب در کشور و اتلاف 60 درصدی ذخایر آب های زیر زمینی در صنعت کشاورزی، استفاده از وسایل و تجهیزاتی که تلفات آب را کاهش می دهد از اهمیت بالایی برخوردار است.

روتیواتور در سال 1946 توسط شارل اختراع شد و در آن زمان مورد توجه کشاورزان قرار نگرفت، ولی با گذر زمان و اهمیت پیدا کردن منابع آب های زیر زمینی به تدریج مورد توجه کشاورزان گرفته و برای آماده سازی زمین های کشاورزی به کار رفت.

 چیزل پلیر

چیزل پلیر دستگاه ابزاری پرکاربرد برای نرم کردن خاک سفت در زمین‌های کشاورزی شده، در واقع این دستگاه یک دستگاه دو کاره است که شخم اولیه و ثانویه را با هم و بطور هم زمان انجام می‌دهد. این دستگاه در مدل‌های مختلفی قابل تولید است، همچنین دارای یک غلتک است که کلوخ‌های به جا مانده رو شکسته و به خاک نرم تبدیل می‌کند.

دستگاه ابزاری پرکاربرد برای نرم کردن خاک سفت در زمین‌های کشاورزی شده، در واقع این دستگاه یک دستگاه دو کاره است که شخم اولیه و ثانویه را با هم و بطور هم زمان انجام می‌دهد. این دستگاه در مدل‌های مختلفی قابل تولید است، همچنین دارای یک غلتک است که کلوخ‌های به جا مانده رو شکسته وبه خاک نرم تبدیل می‌کند.

 وجین کن

 علف زن دستی یا وجین کن نوسانی برای حذف علف های هرز بین ردیف های محصول مناسب می باشد، جنس تیغه آن از فولاد فنر بوده و دارای دو لبه آن تیز است.

از دیگر مصارف عمده آن در علف زنی باغبانی است که جایگزینی مناسب برای بیلچه، بیل و شن کش ها می باشد. سرعت کار این وسیله نسبت به ابزار سنتی حدود 3 تا 5 برابر می باشد.

 لولر لیزری(ماهواره ای)

گسترش فعاليتهاي عمراني و کشاورزي به منظور افزايش ساخت و سازها و افزايش توانايي تأمين مواد غذايي، لزوم استفاده بيشتر و بهتر از ماشين آلات را مي طلبند.پرکاربردترين ماشين آلات عمراني شامل بلدوزر، لودر، ‌گريدر، اسکريپر،‌ بيل مکانيکي و بيل بکهو و فينيشر هستند.

از اين ميان، اسکريپر براي خاکبرداري و تسطيح اوليه، گريدر براي انجام تسطيح و مرزبندي نهايي، لودر براي جابجايي کود و خاکبرداري و بيل مکانيکي و بکهو براي کانال کني براي کاشت درخت يا انتقال آب در مزارع کشاورزي نيز به کار گرفته مي شوند.

البته براي تسطيح مزارع کشاورزي، ادواتي به شکل دنباله .بندهاي تراکتور نيز وجود دارند که با وجود تراکتور، بوسيله آنها مي‌توان عمليات تسطيح را با صرف هزينه کمتر براي کشاورزان نسبت به گريدر و اسکريپر موتور دار(Motor Grader and Motor Scraper) انجام داد.

دیسک سنسوردار
 کودپاش
 گاو آهن
 خرید و فروش دوربین های لیزری و سیستم های ماهواره ای

به مدیریت:علی جوان بخت

 

 

 

 

 

ادوات کشاورزی , انواع ماشین آلات کشاورزی , رتیواتور , چیزل پلیر , وجین کن , کودپاش , لولر لیزری(ماهواره ای) , دیسک سنسوردار , گاو آهن , تولید انواع دستگاه های کشاورزی در خراسان رضوی , شرکت پیشرو صنعت عطاملک جوین در خراسان رضوی , قیمت انواع ماشین آلات کشاورزی در خراسان رضوی ,