Address & Contact

Our Address

یزد،میبد،اول جاده ندوشن،روبروی پایانه میبد

کارخانه تولید موزاییک نیک در یزد

✨خط تولید موزاییک حیاطی و ساده گرانیتی

✨فروش با کیفیت ترین انواع موزاییک

?تفاوت بین موزاییک دستی و اتوماتیک

?پرس موزاییک

یکی از تفاوت های اصلی بین موزاییک دستی و اتوماتیک در پرس است که بوسیله آن موزائیک را فشرده می سازند.با این تفاوت که در شرکته ای تمام اتوماتیک فشار وارد شده توسط پرس بالای ۵۰۰ تن میباشد و در کارگاه ها و موزائیک سازی های دستی حداکثر فشار وارد شده زیر ۱۰۰ تن می باشد.بنابراین موزائیک هایی که توسط شرکت های موزائیک سازی تمام اتوماتیک تولید می شود استحکام بالاتری به نسبت موزائیک های دستی دارند.

?تفاوت بسته بندی

کارخانجات تولید موزاییک اتوماتیک به دلیل اینکه به صورت مکانیزه تولید می کنند اصولاً بسته بندی هایشان به صورت پالتی و برای موزائیک های نازک به صورت کارتنی می باشد که این امر زمینه حمل و نقل آنها را به صورت بهتر فراهم می کند.در مقابل موزائیک های دستی بارگیری و حمل و نقل بصورت دستی و فله ای انجام می پذیرد.

?کیفیت موزائیک

دیگر تفاوت موزائیک های اتوماتیک و دستی به علت پرس در فرآیند تولید شرکت های اتوماتیک چون پیشرفته تر و مکانیزه تر است باعث می شود استحکام بیشتری داشته باشد و کمتر دچار خردگی و ساییدگی می شود و در هنگام حمل و نقل به علت بسته بندی بهتر سالم تر به دست مصرف کنندگان برسد. و همچنین مقاومت خمشی بالاتری به نسبت موزائیک های دستی دارند. علاوه برآن به علت بروز بودن دستگاه ساب جلای بیشتری به نصبت موزائیک دستی دارند.

?قیمت

دیگر تفاوت موزائیک اتوماتیک و دستی به علت فرایند تولید پیچیده تر و استفاده از تجهیزات به روز تر و گران قیمت تر در شرکت های اتوماتیک قیمت بالاتری به نسبت موزائیک های دستی دارند این برنامه خود باعث می شود کسانی که هزینه برایشان بسیار مهم باشد به سمت خرید موزائیک های دستی تمایل پیدا کنند.

?موزائیک های نازک

دیگز تفاوت موزائیک های اتوماتیک و دستی توانایی شرکت های تولید کننده موزائیک های اتوماتیک برای تولید موزائیک های نازک به قطر ۱۸ میلیمتر می باشد که این امر باعث می شود که هزینه حمل و کاهش پیدا کرده و علاوه بر آن کیفیت محصول نیز حفظ گردد. اما این فرایند توسط کارگاه های موزائیک سازی دستی امکان پذیر نمی باشد.

?موزاییک پرسی

?یکی از پرکاربردترین محصولات ساختمانی که به صورت گسترده در انواع رنگ‌ها و طرح‌‌‌های مختلف در بازار یافت می‌شوند موزاییک‌ها هستند. یکی از انواع موزاییک‌ها که به دلیل وزن پایین برای زیر پارکت و پشت بام بسیار مناسب هستند موزاییک پرسی می‌باشد. در حقیقت موزاییک پرسی از ترکیب سیمان و سنگدانه‌‌‌های ریز و درشت تولید می‌شود که به صورت ساب خورده تولید می‌شوند. اغلب این موزاییک‌ها به صورت پرسی هستند و ضخامت آن‌ها ۲.۵ می‌باشد که در اندازه‌‌‌های مختلف ۳۰*۳۰ و ۴۰*۴۰ تولید می‌شوند. موزاییک پرسی در طرح‌ها و رنگ‌‌‌های مختلف تولید شده و وارد عرصه بازار می‌شوند.

?کاربرد موزاییک پرسی

?موزاییک پرسی که بر خلاف موزاییک ویبره ای از دولایه تشکیل می‌شود از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار می‌باشد. این موزاییک‌ها اغلب از دولایه تشکیل می‌شوند که لایه بالایی متشکل از سنگ‌دانه‌‌‌های ریز و درشت می‌باشد که رنگ و طرح موزاییک را تشکیل می‌دهد. لایه دوم این نوع موزاییک نیز از شن، ماسه و سیمان تولید می‌شود. این موزاییک‌ها اغلب در موارد زیر کاربرد دارند:

? روف گاردن
? حیاط
? پشت بام
? زیر پارکت

به مدیریت:عباس نیک سیما

 

????????????

 

 

موزاییک , انواع موزاییک , تولید و عرضه انواع موزاییک اتوماتیک نیک در یزد , خط تولید موزاییک حیاطی و ساده گرانیتی در یزد , موزاییک پرسی , فروش انواع موزاییک در یزد , کاربرد موزاییک پرسی , موزانیک نیک در یزد , قیمت انواع موزاییک در یزد ,