تولیدوعرضه انواع آینه های دکوراتیو ساده ورنگی

آینه کاری دکوراتیو و شیشه های لاکوبل در اصفهان با سابقه ای درخشان

✅طراحی و اجرای آینه دکوراتیو

✅انواع آینه کاری دکوراتیو در اصفهان با بیش از 75 سال تجربه

✅ساخت و نصب انواع آینه های دکوراتیو و جورچین در رنگ بندی های متفاوت

✅انواع شیشه های رو میزی عسلی

✅ شیشه های بین کابینتی لاکوبل

✅ساخت انواع شیشه و آینه های دکوراتیو? سند پلاست? استین گلس? جورچین? شیشه از ضخامت ۴ تا ۲۰ میل?انواع تراش دو پله و سه پله

✅آینه های دکوراتیو و دیواری امروزه به عنوان عنصری برای کمک به طراحی داخلی استفاده می شوند ، آینه ابزاری برای رسیدن به یک طراحی داخلی موثر و از جمله انگیزه های خلاقانه یک طراح است. اگر شما می خواهید به فضای داخلی خود حسی متفاوت و گیرا اضافه کنید و یک اثر هنری داشته باشید آینه گزینه ای مطلوب محسوب می شود.

به مدیریت:آقای مرادخانی

تمام تولیدات و برش‌  توسط دستگاه‌های مدرن  آماده می‌گردد. در کنار این دستگاه‌های به روز و مجهز تیم طراحی تمامی آینه‌ها را منحصراً برای محل مورد نظر شما طراحی می‌کند قبل از کسب درآمد عاشق کارمان هستيم.توانمندي هايمان را براي رسيدن خدمت به مردم و ايجاد آثاري ماندگار به کار ميگيريم


استفاده از آينه هاي تراشدار (پازلي) گزينه اي بسيار زيبا و دکوراتيو براي پوشش ديوار مي باشد .
استفاده از آيينه بويژه آيينه هاي تراشدار و پازلي جذابيت خاصي به فضاي داخلي ميدهد و علاوه بر بزرگ جلوه دادن فضا(به دليل انعکاس نور) باعث حس مجلل بودن و لاکچري بودن به فضا ميدهد

تولید با پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا در صنعت تراش آیینه
استفاده از آینه های تراشدار (پازلی) گزینه ای بسیار زیبا و دکوراتیو برای پوشش دیوار می باشد .
استفاده از آیینه بویژه آیینه های تراشدار و پازلی جذابیت خاصی به فضای داخلی میدهد و علاوه بر بزرگ جلوه دادن فضا(به دلیل انعکاس نور) باعث حس مجلل بودن و لاکچری بودن به فضا میدهد
فواید استفاده از آینه کاری در منزل چیست؟
فضای منزل را بزرگتر نشان می دهد.
آینه در منزل انرژی مثبت ایجاد می کند.
زیبایی خانه را چند برابر می کند.
نور منزل را بیشتر می کند.

آینه دکوراتیو چیست؟ چه مزایایی دارد؟ با چه معیاری انتخاب می‌شود؟ و مهم‌­تر اینکه بهترین مکان برای نصب آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی کجاست؟ خواندن این مقاله ازما به شما کمک می­‌کند تا با نحوه نصب آینه ­های دکوراتیو بیشتر آشنا شوید.آینه دکوراتیو چیست؟
آینه ­هایی که جنبه­ زیبایی و تزیینی دارند تحت عنوان آینه­ های دکوراتیو شناخته می‌­شوند.
آینه­ های دکوراتیو به عنوان وسیله‌­ای که نور را منعکس می­‌کنند، عنصری مهم در دکوراسیون داخلی محسوب می‌­شوند. این آینه­ ها با مدل­‌ها و طرح‌­های گوناگون و در ابعاد و رنگ­‌های متفاوت ساخته می­‌شوند.
آینه­ های دکوراتیو تصاویر را تکرار می­‌کنند و به فضا عمق می­‌بخشند.
با بازتاب‌های مکرر نور محیط را روشن و روشن­‌تر می­‌کنند.
زیبایی خیره ­کننده­‌ای را به محیط القا می­‌کنند.
به محیط شادی و نشاط می‌بخشند و احساسی دل انگیز خلق می‌کنند.
این آینه­ ها علاوه بر نقش تزیین و زیبایی استفاده کاربردی نیز دارند؛ مثلا برای پنهان کردن ترک دیوارها بسیار مناسب هستند.آینه ­های دکوراتیو را کجا نصب کنیم؟
آینه­ های دکوراتیو می‌­توانند ه­مه فضای ساختمان را با زیبایی و انرژی سرشار خود درگیر کنند. آن­‌ها در پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، سرویس بهداشتی و سقف­‌ها به زیبایی خودنمایی می­‌کنند. این آینه­ های لوکس به عنوان کف­پوش ساختمان هم استفاده می‌­شوند و محیطی جذاب و باورنکردنی ایجاد می­‌کنند. نصب آینه­ های دکوراتیو به ذوق و زیرکی خاصی نیازمند است. آینه­ های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی باید طوری نصب شوند که تکرار بیشتری از نور و تصویر به وجود آورند تا بازتاب نور حداکثر شود و محیط بزرگ‌­تر و زیباتر به نظر برسد.
نصب آینه های دکوراتیو : کجا آره؟ کجا نه؟
در خانه­‌هایتان گل و گلدان دارید؟ پس معطل چی هستید؟ آینه‌­تان را همان جا نصب کنید. نصب آینه‌های دکوراتیو فانتزی کنار گلدان‌­ها حس دل­نشین و شاعرانه­‌ای به محیط می­‌بخشند و زیبایی گل­‌ها را چند برابر می­‌کنند.
اگر می‌­خواهید حس خوبی در بالا و پایین رفتن پله­‌ها ایجاد کنید، نصب آینه­ های دکوراتیو راه حل خوبی‌ست. آینه ­ها را در راه‌­پله­‌ها نصب کنید.
اگر می­‌خواهید نور اتاق خوابتان را چند برابر کنید، آینه­ های دکوراتیو را روبه‌­روی پنجره اتاقتان نصب کنید.
می­‌خواهید آپارتمان نقلی خود را بزرگ نشان دهید؟ دیوار روبه­‌روی آشپزخانه یا راهرو را با آینه دکوراتیو بپوشانید.
می­‌خواهید خانه‌­تان را مرتفع‌­تر نشان دهید؟ سقف را نیز با این آینه‌ها بپوشانید.
می­‌خواهید هنگام سرو غذا حس خوب و پرنشاطی داشته ­باشید؟ نصب آینه­ های دکوراتیو در سالن ناهارخوری اشتهایتان را باز و احساس‌تان را به سمت نشاط و شادابی هدایت می­‌کند.
می‌­خواهید هنگام رفتن به بیرون ظاهرتان را چک کنید یا با مهمان‌­هایتان خوش­امدگویی گرمی داشته ­باشید؟ کنار در ورودی آینه ­های لوکس و دکوراتیو نصب کنید.
با نصب این آینه­ ها در سالن پذیرایی به خوش­امد­گویی مهمانان‌تان ادامه دهید.
ستو‌‌‌ن‌­ها، دیوار پشت مبل‌­ها، دیوار روبه‌­روی پنجر‌ه‌­ها و چراغ­‌ها هم جای مناسبی برای نصب آینه‌های دکوراتیو هستند.
آینه­ هایی که نصب می‌­کنیم، نباید روبه‌­روی آینه­ ها یا ویترین‌­های آینه­‌دار باشند چون محیط را شلوغ و بی­‌نظم می‌­کنند.
دیوارهایی که قاب عکس دارد، جای مناسبی برای نصب آینه‌­ها نیستند.
آینه ­ها را جایی نصب نکنیم که هنگام تماشای تلویزیون چشم­‌ها را با انعکاس نور اذیت کنند.
مدل­ آینه ­های دکوراتیو را چگونه انتخاب کنیم؟
آینه­ های لوکس و دکوراتیو باید متناسب با سبک دکوراسیون خانه‌­تان انتخاب شود. اگر دکوراسیون خانه مدرن باشد، بهتر است آینه دکوراتیو مدرن نصب کنیم و اگر دکوراسیون کلاسیک باشد، مدل آینه­ های کلاسیک و کارشده گیراتر است. مدل آینه­ های دکوراتیو باید با وسایل دیگر خانه هماهنگی داشته ­باشد؛ مثلا آینه با قاب چوبی با مبلمان دارای پایه‌­های استیل هم­خوانی ندارد، کنار گلدا‌ن‌­ها و دیوار پشت مبل‌­ها طرح‌های فانتزی به نسبت طرح‌های دیگر جذابیت بیشتری ایجاد می­‌کند، آینه­‌های رو­به­‌روی پنجره­‌ها باید بزرگ­تر انتخاب شوند تا نور بیشتری ایجاد کنند. آینه­ های سالن پذیرایی و غذاخوری هم باید لوکس و بزرگ انتخاب شود، حتی رنگ آینه ­های دکوراتیو هم باید بین وسایل و دیوارها هارمونی ایجاد کند.

?طرز ساخت آینه چگونه می باشد؟

آینه ها در بحث تولید دو مدل می باشد؛ آینه با جیوه نیترات نقره و آینه با جیوه نیترات آلومینیوم.
پشت این نیترات ها یک لعاب مس میخورد و یک ماده به نام فنزو هم به آن اضافه می شود که از خوردگی آینه جلوگیری می کند و همچنین اگر درصد فنزو بیشتر باشد استقامت آینه بیشتر می باشد.
بعد از فنزو یک لعاب رنگ دیگر به آینه اضافه میگردد و مشتریان باید حتما برای خرید آینه به درصد فنزو توجه کنند.
گروه ما از آینه هایی استفاده میکند که درصد فنزوی بالایی دارد

?آینه ها جزو بهترین وسایل ها برای تزئین یک خانه هستند برای اینکه خانه ای مدرن و شیک داشته باشید سعی کنید از آینه ها در بخش های مختلف خانه استفاده کنید برای مثال استفاده از آینه در اتاق خواب علاوه بر اینکه لازم است باعث میشود اتاقی شیک و زیبا نیز داشته باشید. آینه های دکوراتیو بهترین آینه برای خانه است معمولا در اتاق پذیرایی بالای مبل از این آینه ها قرار میدهند تا باعث زیبایی خانه شده و توجه همه را به خود جلب کند.امروزه دکوراسیون داخلی خانه اهمیت بسیار زیادی در صنعت معماری دارد بطوری که همه ی طراحان داخلی به دنبال ایده ای جدید و نوین برای طراحی دکوراسیون خانه ای زیبا هستند. یکی از این ایده ها استفاده از آینه در خانه است آینه ها به شما کمک میکنند تا بتوانید دکوراسیون خانه را همانطوری که میخواستید زیبا وشیک طراحی کنید.آینه ها برای زیبا سازی دکوراسیون خانه و شیک و مدرن کردن محیط خانه نقش بسیار مهمی را ایفا میکنند. یکی از ویژگی مهم آینه این است که نور را در فضای خانه انعکاس میکند و باعث افزایش روشنایی میشود. اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک هستید و میخواهید از آینه برای تزئین خانه ی خود استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از آینه های دکوراتیو استفاده کنید زیرا این آینه ها را هرطوری که بخواهید میتوانید بگذارید و همچنین برای اینکه زیبایی این آینه ها بیشتر شود میتوانید از نورپردازی برای اطراف خانه استفاده کنید.نورپردازی در همه جای منزل باعث میشود فضایی زیبا و شیک ایجاد شود که توجه همه را به خود جلب کند.

?راهنمای خرید آینه دکوراتیو:
آینه های دکوراتیو در مدلهای مختلف و در انداره ی مختلفی ساخته شده اند اگر قصد دارید از این آینه ها برای قرار دادن در دکوراسیون اتاق پذیرایی استفاده کنید سعی کنید از مدلهای بزرگ این آینه ها استفاده کنید زیرا استفاده از آینه های بزرگ بالای مبلمان خانه باعث جلب توجه همه شده و محیط خانه را زیبا و شیک میکند. استفاده از آینه در فضای کوچک باعث بزرگتر جلوه دادن آن میشود. اگر آینه در جای مناسبی از خانه نصب شود و زاویه انعکاس نور برای آن فراهم باشد, حس روشنایی بیشتری در فضا ایجاد میشود. با اضافه نمودن یک یا چند آینه در اشکال مختلف به فضای اتاق میتوان میزان بازتاب نور را چند برابر کرد آینه ها محیط خانه را بزرگتر نشان داده و طرح ها و همه ی وسایل های خانه را زیباتر نشان میدهند. آینه های دکوراتیو ظاهر زیبا و شیک دارند از این آینه ها میتوانید به عنوان دیوار پوش اتاق و یا حمام استفاده کنید آینه دکوراتیو دایره ای بسیار شیک و زیبا هستند استفاده از آن علاوه بر اینکه زیبایی بسیار زیادی به محیط خانه میبخشد باعث جلب توجه همه شده و زیبایی محیط خانه را دوچندان میکند. استفاده از تکه های آینه در کنار یکدیگر که به صورت پازل مرتب میشوند ایده ای جالب برای تزیین اتاق به شمار میرود.این سبک تزیین در ابعاد و اشکال متفاوت قابل اجرا است و نمایی زیبا در دکوراسیون خانه ایجاد میکند.آینه ها دکوراتیو مدل و طرح های مختلفی دارد به شما برای طراحی یک دکوراسیون شیک کمک میکند میتوانید با توجه به سلیقه ی خود طرح این آینه ها را انتخاب کنید.

?تولید و فروش انواع آینه های دکوراتیو بسیار زیبا درجه یک صادراتی و آیینه های خارجی در شکل های مختلف شکسته و منحنی در رنگهای سفید،دودی،برنز،مسی،طلایی،شرابی،و…تحویل در کمترین زمان ممکن *و ارسال به اقسام نقاط کشور***
آینه های پخدار دکوراتیو امروزه به دلیل کوچک شدن فضاها و زندگی در سوییت ها و آپارتمان های کوچک به کارگیری ترفندهای دکوراسیون و راهکارهای ساده اما هوشمندانه می تواند تاثیرات معجزه آسایی بر فضا داشته باشد.
استفاده از آینه و *آینه های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی فضا را بزرگ تر و روشن تر نشان داده و در عین حال ایده دکوری بسیار مناسبی برای منازل محسوب می شود.
امروزه شکل آینه ها نسبت به گذشته تغییر کرده و *آینه های دکوراتیو با ظاهری متفاوت دکوراسیونی مدرن تر را برای منازل ایجاد کرده است. و زیبایی و کارآیی را به صورت تلفیقی و همزمان در منزل ایجاد می کند.

?آینه ها عمق و بعد و نور را به فضا می افزایند و همانند پنجره دکوراتیوی هستند که می توانید آن را جا به جا کنید و در مکان مورد علاقه خود نصب کنید. هم چنین آینه ها منعکس کننده رنگ ها و طرح ها و اشیا هستند که به همین سبب فضا را بزرگتر جلوه گر می سازند.

?چند نکته قبل از شروع آیینه کاری:
ابتدا زیر کار باید کاملا یک دست و تمیز و بدون انحنا باشد. حتماً باید سطح زیرکار آن تراز باشد
بهتر است از قرنیز، چوبی یا برای پاخور نبودن آینه ها استفاده شود.پی وی سی استفاده شود.
سطح زیر کار آینه کاری میتواند کناف، چوب ام دی اف و یا کاشی و سرامیک باشد.

?فروش شیشه های رنگی بین کابینت (لاکوبل) با تنوع رنگ و ضمانت فروش و اجراء انواع شیشه سکوریت ، خم، لمینت ،با بیش از ۷۰ سال تجربه

?قبل از کسب درآمد عاشق کارمان هستیم و با آن زندگی می کنیم، قبل از کار زندگی در جریان است.
مسئولیت کارمان را بر عهده داریم و تا آخرین لحظه کارمان را انجام می دهیم.
اگر کوتاهی از ما دیدید به ما گوشزد کنید.
ما به فکر منافع مشتریانمان هستیم و به فکر منافع شخصی نیستیم، در نهایت منفعت مشتری بیشتر به نفع ما است.
خوش قول و در زمان سنجی دقیق هستیم.
توانمندی هایمان را برای رسیدن خدمت به مردم و ایجاد آثاری ماندگار به کار میگیریم
آیینه پازلی (لوزی) (تراشدار)
طراحی ، تولید و اجرای زیباترین انواع آیینه های تراشدار پازلی (لوزی)
ارسال به تمام نقاط ایران و کشورهای همجوار (افغانستان ، عراق و …)
تولید با پیشرفته ترین دستگاههای روز دنیا در صنعت تراش آیینه

?استفاده از آینه های تراشدار (پازلی) گزینه ای بسیار زیبا و دکوراتیو برای پوشش دیوار می باشد .
استفاده از آیینه بویژه آیینه های تراشدار و پازلی جذابیت خاصی به فضای داخلی میدهد و علاوه بر بزرگ جلوه دادن فضا(به دلیل انعکاس نور) باعث حس مجلل بودن و لاکچری بودن به فضا میدهد

?آینه مسی هم مانند همه آینه ها تاریخی دارد. در مورد آینه مسی نوشته ها و روایت های زیادی موجود است و حتی حضرت حافظ که حافظه ما ایرانیان است، نیز در این زمینه شعری سروده است.
عطار نیشابوری و خاقانی شروانی بزرگ هم در مورد آینه نظرها داده اند و شعرها سروده اند. از آینه مسی برای بهبود و رفع امراض بسیاری استفاده می شده است

 

 

 

آدرس کارگاه:اصفهان ،خیابان ارغوانیه، کوچه۱۵ ،پلاک۴۸

تلفن09130679676_09133275130

 

صنایع شیشه و آینه کاری مرادخانی ,  آینه دکوراتیو ,  آینه کنسول ,  آینه جورچین ,  تراش تخصصی آینه  ,  صنایع شیشه در اصفهان ,  قیمت آینه دیواری در اصفهان , آینه های آبشاری و شاخه ای ,  میز جلو مبلی تراش آینه ای ,  انواع آینه دکوراتیو ,   تراش تخصصی شیشه و آینه ,   قاب عکس آینه ای ,  آینه کاری دکوراتیو و شیشه لاکوبل در اصفهان , آینه کاری،آینه رنگی،مرکز پخش آینه،آینه،تولیدآینه