Address & Contact

Our Address

چهارمحال و بختیاری ، بروجن ، شهرک صنعتی ، بلوار کار ، خیابان پروانه

تولید و فروش انواع سبد اسماعیلی

? تولیدکننده انواع سبدهای 8کیلویی ، 16 کیلویی ، 18 کیلویی

? دو ردیفه مخصوص زردآلو ، انگور ، گوجه گل خانه ای 

? سبدهای صادراتی 

? ارسال به سراسر کشور ، هزینه ارسال با مشتری

? خرید عمده سبد میوه:

? با توجه به فصل برداشت انواع میوه‌ها، و دغدغه‌ی تامین سبد از سوی باغداران، گروه اسماعیلی همانند گذشته در کنار شماست. بعد از درخواست خرید عمده سبد میوه از سمت مشتریان، و با توجه به سایز، رنگ، وزن و شهر مقصد، بهترین گزینه برای خریداران انتخاب شده طوریکه متحمل هزینه‌ی هرچه کمتر گردند.

? ابعاد سبد میوه:

? سبد میوه جعبه‌ای با قاعده ی مستطیلی است که دارای طول و عرض و ارتفاع است. البته ارتفاع آن به دو صورت اندازه‌گیری و مطرح می‌شود. ارتفاعی که از کف تا لبه‌ی سبد است، بارخور نامیده می‌شود. همچنین ارتفاع سبد در چهار تقاطع، از کف تا بالاترین قسمت، ارتفاع ستون خوانده می‌شود.

? سبدهای میوه، با توجه به میوه‌ای که در سبد جای می‌گیرد، نامگذاری می‌شوند. مثلا سبد 14 کیلویی، سبد 10 کیلویی، سبد 8 کیلویی، سبد 6 کیلویی و … البته باز هم با توجه به میوه و کاربردهای مختلف مثل قرارگیری در سردخانه، سبدهای کم ارتفاع ساخته می‌شوند.

? بطور مثال سبد 10 کیلویی سیب و سبد 10 کیلویی سیب دو رج، هر دو به یک جرم میوه را در خود جای می‌دهند. ارتفاع کمتر در سبد دو رج باعث می‌گردد طول و عرض آن بزرگتر طراحی شود.

مدیریت:آقای علی اسماعیلی

سبد ۸کیلویی سبز 

سبد ۱۶کیلویی مشکی

بارگیری سبد و ارسال به سراسر کشور

 

سبد میوه , سبد میوه پلاستیکی دست دوم , سبد میوه پلاستیکی , کارخانه سبد میوه , سبد میوه فلزی , وزن سبد میوه , سبد میوه چوبی , قیمت سبد میوه ده کیلویی ,