تولید و فروش انواع فرش دلاریس

?بیشترین تنوع فرش ماشینی

?بهترین کیفیت، کمترین قیمت

?خرید به صورت حضوری و آنلاین

?شعار ما?

♤…فرش داریم تا فرش♤

? تولید، فروش و پخش فرش دلاریس

? ارسال به سراسر کشور به صورت جزئی و کلی

? عرضه فرش‌‌‌های ۵۰۰ شانه و ۷۰۰ شانه و ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ شانه در طرح‌ها و نقشه‌‌‌های به روز

? ارائه ی محصولات با کیفیت از فرش ماشینی و تابلو فرش ماشینی با قیمت فرش ماشینی، منصفانه و ارائه ی ضمانت‌‌‌های برتر و مبتکرانه?

? فرش فانتزی و گلیم و شگی و فرش کودک و گبه و جاجیم

? خانه‌‌‌های قدیمی‌و صفای خانه پدربزرگ‌ها و مادربزرگها همیشه با رنگ و نقش و شیشه‌‌‌های رنگی و حوض‌‌‌های آبی و فرش‌‌‌های رنگارنگ گره خورده است – فرش هایی که چه در داخل خانه استفاده میشدند چه در داخل حیاط که همگی نتیجه زحمت دست استادان فرش باف بودند – فرش کاشان همچنان جایگاه خود را حفظ کرده است و برای زیبایی خانه‌‌‌های ایرانی انواع فرش ماشینی و دست بافت مورد استفاده قرار میگیرد – فرش هایی با شانه‌‌‌های مختلف مانند فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان که با طرح و نقش‌‌‌های زیبا و حرفه ای و شباهت بسیار زیاد به فرش‌‌‌های دست بافت هنر و ذوق ایرانی را به ما خاطر نشان می‌کنند.

? تراکم عرضی یا شانه فرش چیست؟

در حوزه مسایل فنی بافت فرش، مانند فرش ۱۰۰۰ شانه کاشان که از آن در این قسمت نام برده شده است، یکسری اصطلاحات رایج وجود دارد که ما به طور مختصر به توضیح دو اصطلاح در این حوزه می‌پردازیم.

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک مترعرض فرش شانه فرش گفته میشود. یه عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش۱۰۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر عرض فرش، ۱۰۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است

? تراکم طولی فرش یا شانه فرش چیست؟

اصولا به تعداد ریشه یا اصطلاحا گره رنگ در یک متر طول فرش، شانه فرش گفته میشود. به عنوان مثال اگر به شما گفته شود که فلان مدل فرش ۳۰۰۰ شانه است یعنی در هر ۱ متر طول فرش، ۳۰۰۰ ریشه یا گره رنگ بافته شده است

مدیریت : آقای حامد رحیمی

 
فرش , گلیم فرش , قیمت فرش , فرش مدرن , فرش کاشان,