تولید و فروش انواع کیسه بوکس فعلی

? تولید و عرضه انواع کیسه بوکس

? سفارش انواع کیسه بوکس با هر طرح و اندازه ای پذیرفته می شود

? ارسال به سراسر کشور

? پاسخگویی ۲۴ ساعته

? تولید و فروش انواع کیسه بوکس دست دوزی شده و ماشین دوزی

? هنگام خرید کیسه بوکس چه مواردی را در نظر بگیریم؟

? خرید کیسه بوکس با وزن مناسب

? انواع کیسه بوکس در وزن های مختلف تولید شده که هر کدام کاربرد خاصی دارند. مهم ترین موضوع اینست که ورزشکار کیسه بوکسی را انتخاب کند که دارای وزن مناسبی باشد. این وزن با توجه به ویژگی های فردی ورزشکار همیشه ثابت نیست. توجه داشته باشید که کیسه بوکس های خیلی سبک اصلا کارایی ندارند و مناسب تمرین ورزشکار نیستند. از طرفی کیسه بوکس هایی که برای ورزشکار بسیار سنگین باشند نیز به هیچوجه مناسب نیستند. کیسه های بوکس بسیار سنگین به مرور زمان موجب آسیب به ورزشکار می شوند. این آسیب در عضلات و گاهی استخوان های دست ها و انگشتان به وضوح دیده می شود. موقع خرید کیسه بوکس با وزن آن توجه کنید تا ورزشکار بتواند تمرینات موثری را داشته باشد.

? خرید کیسه بوکس با جنس مناسب

? انواع کیسه بوکس دارای چند لایه از متریال مختلف هستند. کیسه بوکس های پر شده از فوم و پارچه و همچنین کیسه های پر شده از آب و شن رایج ترین نوع کیسه بوکس در بازار هستند. مواد داخل این کیسه ها روی وزن و کیفیت آن تاثیر دارد اما نکته مهم جنس روکش کیسه بوکس است. این محصول با هر وزن و اندازه ای که باشد همیشه با لایه های EVAبه صورت کامل پوشش داده می شود. در انتها برای روکش نهایی که در دید ورزشکار قرار دارد از یک لایه روکش چرمی استفاده می شود. این پکیج در مجموع غیر قابل نفوذ و بسیار مقاوم در برابر ضربه می باشد و به سادگی روکش آسیب نمی بیند. نوع دیگری از روکش کیسه بوکس با کیفیت عالی و قیمت مناسب هم در بازار موجود است که با لایه ای وینیل پوشش داده شده است.

? توجه داشته باشید که با خرید کیسه بوکس مرغوب کار تمام نمی شود. نگهداری از تجهیزات ورزشی مهم ترین اصل در ماندگاری و دوام آن است. برخی از کیسه ها در فضای داخل سالن استفاده می شوند. آویزان کردن کیسه های سنگین به صورت غیر استاندارد از سقف موجب آسیب جدی به آن می شود. در مورد کیسه هایی که برای فضای بیرون از ساختمان خریداری می شود هم ذکر یک نکته ضروری است. کیسه های سالنی ضد آب نیستند و نباید زیر باران قرار بگیرند.

 

مدیریت : آقای حبیب فعلی

 

تولید کننده کیسه بوکس , کیسه بوکس آبی , قیمت کیسه بوکس ایستاده , راهنمای خرید کیسه بوکس , انواع میت بوکس , کیسه بوکس آدمکی قیمت , تولیدی کیسه بوکس , قیمت کیسه بوکس ۷۰ سانتی ,