Address & Contact

Our Address

فارس،نی ریز،جاده شهرک صنعتی شهید سلیمانی،جنب کارواش کشاورز

تولیدی و فروش نرده های گرد،چهارگوش و چهار ستون در نیریز فارس

کیفیت مشتری مداری شعار ماست ✅
فقط با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد
همراه:09029343244
واتس اپ:09179343244
آدرس:فارس-نی ریز-جاده شهرک صنعتی-جنب کارواش کشاورز

✅نرده صراحی سنگی

صراحی از تراش دادن بلوک های سنگی بصورت ستون سنگی تولید می شود. از آنجا که نرده های سنگی کاربرد فراوانی در محیط های بیرونی ساختمان دارند، باید در برابر عوامل جوی نظیر پرما و رطوبت و یخبندان و … استقامت لازم را داشته باشند.

✅مواردی که در خرید صراحی سنگی باید در نظر داشت:

✨معمولا برای راحتی در تراش دادن صراحی و هزینه کمتر از سنگ های با استحکام پایین مانند لایم استون و بوکان و … استفاده می نمایند. این سنگها معمولا در برابر یخبندان و سرد و پرم شدن های مداوم فرسوده شده و ظاهر بدشکلی به خود می گیرند. ضمنا جذب آب بالا باعث جذب رطوبت و آلودگی می شود.

✨نوع دیگری از سنگ که برای تراشیدن نرده سنگی استفاده می شود سنگهای از جنس تراورتن می باشد. معادن سنگ تراورتن بسیار متنوع می باشند معادن حاجی آباد و آتش کوه و عباس آباد و تکاب از بهترین معدن سنگ تراورتن می باشند. متاسفانه تشخیص اینکه صراحی از په نوع سنگ تراورتنی تراشیده شده بسیار مشکل است.با توجه به اینکه در سنگ تراورتن رگه وجود دارد نکته بسار مهم این است که نباید صراحی از سنگهایی تراشیده شده باشد که دارای رگه های توخالی و ترک خورده و سست باشد.

✨این نوع رگه ها به مرور و یا در حمل و نقل از هم باز شده و صراحی از هم جدا می شود. قیمت این نوع صراحی ها از صراحی های گروه اول بالاتر است.نوع دیگر سنگها ، سنگهای مرمریت هستند که کاملا در برابر باد و باران و یخبندان آسیب پذیر هستند و به هیچ عنوان برای محیط بیرونی نباید استفاده شوند.سنگهای مرمر و سنگ چینی (ازنا و الیگودرز و سیرجان و …) از استحکام خوبی برخوردار هستند اما قیمت پایه ستون هایی که از این جنس سنگها تولید شده باشند بسیار بالا خواهد بود.

✅سنگ چینی نی ریز

سنگ چینی نیریز یکی از سنگ‌‌‌های قدیمی‌ایران است با تم رنگی سفید و خطوط مشکی که در گذشته یکی از پر مصرف ترین سنگ‌‌‌های ساختمانی در ایران بود. جنس کریستالی و بلور‌‌‌های ریز شکل سنگ چینی نیریز باعث گردیده این سنگ ساب پذیر خوبی داشته باشد.

از ویژگی‌‌‌های خاص چینی نی ریز علاوه بر ساب پذیری بالا، جذب آب پایین، مقاومت فشاری و سایشی بالا است. در گذشته این سنگ بصورت طولی و فرشی فرآوری میگردید ولی اخیرا این سنگ توسط اره بصورت اسلب فرآوری میگردد.

اسلب‌‌‌های سنگ چینی نی ریز طرح‌‌‌های بوک مچ و فورمچ بسیار زیبایی را خلق میکند که هر بیننده ای را محو تماشای خود مینماید و اکثر مهندسان آرشیتکت از طرح‌‌‌های بوک مچ و فورمچ سنگ چینی نیریز برای طراحی و سنگ کف و دیواره‌‌‌های لابی و سنگ کف سالن‌‌‌های مجلل و تالارها استفاده می نمایند.

سنگ چینی نی ریز به واسطه خطوط و تم زمینه آن سورت بندی میشود،از ویژگی‌‌‌های بارز سنگ چینی نی ریز میتوان تراکم بسیار بالا، ساب پذیری عالی، مقاومت سایشی بالا، جذب آب بسیار پایین ان است.

به مدیریت:مهدی کشاورز

🔸نرده صراحی شیشه ای با بهترین کیفیت ساب🔸
از بهترین سنگ ها در رنگ های متنوع،سنگ مرمریت،چینی نی ریز،تراورتن،مرمر،لایمستون،گلدن بلک
⭐️کیفیت شعار ماست⭐️

 

 

 

سنگ , انوع سنگ , نرده صراحی , تولید و فروش سنگ و نرده صراحی مهدی در نی ریز فارس , تولید و فروش نرده های گرد و چهارگوش در نیریز فارس , فروش نرده چهار ستون در فارس , قیمت انواع نرده در نی ریز فارس , چینی نی ریز , سنگ تراورتن ,