تولید و فروش درب و پنجره محمد

⚜️تولید و فروش درب و پنجره آلومینیومی و pvc طرح آلومینیوم عمده و خرده

⚜️با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت

✳️آلومینیوم رایج ترین متریال در ساخت پروفیل های درب و پنجره می باشد و از گذشته تا به امروز در صنعت ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. آلومینیوم وزن سبکی دارد و در مقایسه با آهن برای تولید درب و پنجره مناسب تر می باشد. پنجره آلومینیومی دارای تنوع فریم، رنگ، یراق آلات و بازشو می باشند که می تواند نیازهای صنعت ساختمان را برآورده سازند.

?ویژگی‌های مثبت پنجره‌های آلومینیومی چیست؟

?پنجره‌ دوجداره آلومینیومی نسبت به سایر انواع پنجره‌ها برتری‌هایی دارد. پروفیل پنجره‌ دوجداره آلومینیومی مانند پنجره یو پی وی سی، شیمیایی نیستند و جزئی از طبیعت به حساب می‌آیند.

?آلومینیوم بدون شک قوی‌ترین فلز در دسترس امروز بر روی زمین است. پنجره‌های آلومینیومی قادر به نگهداری از پنل‌های شیشه‌ای بزرگ هستند.

?همچنین پنجره‌هایی که از جنس پروفیل آلومینیوم تولید می‌شوند، با توجه به ویژگی مقاومت در برابر خوردگی‌شان، نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی بعد نصب دارند. این نوع پنجره‌های دارای طیف رنگی وسیع و متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای جور درمی‌آیند.

?به علاوه، پروفیل پنجره آلومینیومی معمولا قوی و پایدار هستند و قادر به مقاومت در برابر شدیدترین عناصر و تغییرات جوی می‌باشند. این پنجره‌ها دارای انعطاف‌پذیری فراوانی هستند و می‌توان آن‌ها را برای پنجره‌هایی با ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی کرد. همین موضوع باعث محبوب شدن این پروفیل در بین معماران و طراحان ساختمان شده است.

?پروفیل‌های آلومینیومی برای پنجره‌ها، فریم‌های باریک‌تری در مقایسه با پروفیل‌های UPVC دارند و باعث می‌شوند نور بیشتری از پنجره به خانه وارد شود و این موضوع در زیباسازی و نورگیری فضای داخلی خانه موثر است.

به مدیریت : محمدرضا کاسبی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

تولید و فروش درب و پنجره محمد در تبریز , درب و پنجره  , پنجره  , قیمت پنجره  , قیمت درب , درب و پنجره آلومینیومی  , قیمت درب و پنجره آلومینیومی ,  درب و پنجره pvc طرح آلومینیوم  ,