آهنگری رضا تاتار

ساخت و پخش انواع درب و پنجره ساده و فرفورژه

✅ساخت نرده روی دیوار و نصب فوری آکاردئونی

✅حفاظ های فرفورژه از نوع لوکس حفاظ های پنجره می باشد که متنوع ترین طرح های این نوع حفاظ را برخوردار می باشند.

✅این نوع حفاظ ها تشکیل شده از گلنردهای چدنی و در بعضی مواقع آلومینیومی می باشند و همچنین با چهار پهلوهای فرفورژه می توانند در اشکال مختلفی مثلا شکل یک درخت یا هر شکلی که قابل طراحی باشد ساخته شود.د.

✅نرده های حفاظ پنجره در ساختمان های مدرن همیشه از فرفورژه ساخته می شود. اما کاربرد این متریال در ساختمان بسیار بیشتر است. علاوه بر حفاظ پنجره، فرفورژه در نرده های حفاظ، نرده های راه پله، حفاظ تراس و حفاظ روی دیوار هم به کار می رود. در ساختمان های تجاری به جهت حفظ زیبایی ساختمان و جلب مشتری از حفاظ فرفورژه در پنجره ها و نرده های راه پله بیشتر استفاده می شود. اما بیشترین تعداد نصب نرده فرفورژه در ساختمان های مسکونی و منازل است. فلاور باکس گارد فرفورژه از پر طرفدارترین سازه های امنیتی در منازل مسکونی است که کارایی دوگانه دارد.

به مدیریت:محمدرضا تاتار

 

 

 

تولید و فروش انواع درب و پنجره در بومهن تهران ,  انواع پنجره ,  پنجره ساده ,  پنجره فرفورژه ,  ساخت نرده ,  انواع نرده ,  ساخت نرده روی دیوار ,  درب و پنجره آکاردئونی ,  قیمت انواع درب و پنجره در بومهن تهران ,  ساخت و پخش درب و پنجره رضا تاتار در بومهن تهران ,  آهنگری رضا تاتار در تهران ,