تولید و فروش شیرینی سفیر

? عرضه کننده انواع شیرینی‌‌‌های روز

? انواع شیرینی خشک و تر با بهترین کیفیت

? شیرینی کشمشی، شیرینی زنجفیلی، شیرینی مارمالادی، باقلوا، شیرینی گل محمدی، شیرینی آلمانی،شیرینی نخودچی

? شیرینی گردویی، شیرینی نارگیلی، شیرینی نان پنجره ای، شیرینی نان چایی، شیرینی قرابیه،کیک یزدی 

? انواع کیک‌‌‌های شکلاتی و تزئینی

? سفارش کیک و شیرینی برای مجالس و عروسی

? با بهترین کیفیت و استفاده از مواد اولیه تازه

? با ما بهترین طعم‌ها را تست نمایید

✨نکات مهم در تهیه کیک تولد

?هزینه تمام شده در تهیه شدن کیک: برای خیلی ‌ها کیک تولد مناسب، کیکی است که قیمت بالایی ندارد. اگر چه قیمت در طرز تهیه کیک تولد رابطه مستقیم با ابعاد و وزن آن دارد؛ اما سفارشی شدن ساخت، درخواست طرح های سخت و یا نقش ‌هایی پیچیده، استفاده از متریال های گران قیمت و یا به کار بردن کیفیت بسیار بالای خامه می ‌تواند قیمت کیک را به راحتی جا به جا کند. از این رو در هزینه کیک ایده آل خود دقت لازم را در نظر داشته باشید.

?ابعاد کیک تولد: خیلی جالب نیست اگر در مهمانی تولد، کیک حجم مناسبی را نداشته باشد. از طرفی وقتی کیک زیاد می آید، در روز های بعد، خوردن آن چندان چنگی به دل نخواهد زد. کیک باید در همان جشن تولد تماما خورده ‌شود. به گونه ‌ای که برای همه به اندازه کافی موجود باشد.

? طعم کیک تولد: شکلاتی، وانیلی، تافی، قهوه، نسکافه ای، توت فرنگی، نارگیلی، لیمو و… ؛ طعم ها در کیک تولد بسیار است و طبعا هر کسی در طرز تهیه کیک تولد به دنبال طعم مورد علاقه خود خواهد رفت؛ خیلی ها در جستجوی طرز تهیه کیک شکلاتی و یا وانیلی و… هستند.

به مدیریت: مصطفایی

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

شیرینی , شیرینی خشک , شیرینی تر , انواع شیرینی در جم , کیک شکلاتی , کیک نامزدی , کیک عروسی , قیمت انواع کیک و شرینی در جم , شیرینی سفیر در جم بوشهر , تولید و فروش شیرینی سفیر در جم , انواع کیک تولد ,