Address & Contact

Our Address

تهران، شهریار، جاده رباط کریم، سه راهی فردوسیه، نبش میدان طالقانی، داخل کوچه مشاور املاک توحید

Telephone

تولید و فروش صنایع چوب قصر سوزان 

✳️ طراحی و ساخت بوفه و ویترین و جلو مبلی 

✳️ ساخت میز ۳تیکه 

✳️ معرق طرح ایتالیا

✳️ مجسمه های برنزی و تابلو های نقاشی آنتیک 

به مدیریت : جناب آقای یعقوب‌لو

? ویترین

ویترین یکی از لوازم دکوری است که در خانه های ایرانی زیاد دیده می شود. ویترین و بوفه برای به نمایش گذاشتن ظروف تزیینی و ظرف های پذیرایی گران قیمت استفاده می شود . دکوراسیون پذیرایی بهترین فضا برای قرار دادن بوفه و ویترین است . امروزه بوفه های چوبی طرفداران زیادی پیدا کرده اند این بوفه ها در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شوند ، معمولا رنگ و مدل بوفه را با مبلمان ست می کنند .

? بوفه جدید

بوفه های جدید ساده هستند و تزیینات زیادی ندارند ، برای دکوراسیون به سبک مدرن از این بوفه ها استفاده می کنند. یکی از ویژگی های سبک مدرن وجود خطوط ساده و منظم است . بوفه های مدرن دارای چند طبقه هستند که برای به نمایش گذاشتن وسایل دکوری استفاده می شوند ، به علت ساده بودن این بوفه ها وسایلی که داخل آن قرار می گیرند بیشتر به چشم می آیند و تمرکز روی خود بوفه کمتر است .

? بوفه سلطنتی

بوفه سلطنتی نوعی از بوفه است که دارای نقش و نگار است و نقش های برجسته روی این بوفه ها جذابیت خاصی به دکوراسیون شما خواهد داد . اگر دکوراسیون شما به سبک کلاسیک است پیشنهاد می کنیم از این نوع بوفه در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید . ویترین های کلاسیک و سلطنتی دارای چوب برش خورده و تزییناتی با خطوط منحنی هستند که دکوراسیون پذیرایی شما را باشکوه تر جلوه می دهند .

? مینی بوفه

برای خرید بوفه و ویترین ابعاد و فضای منزلتان را در نظر داشته باشید . بوفه هایی که با قامت کوتاهتری ساخته می شوند و به اصطلاح مینی بوفه نامیده می شوند برای خانه های کوچک مناسب هستند . می توانید در فضای خالی بالای این بوفه ها یک تابلوی زیبا روی دیوار نصب کنید . برای خانه های کوچک استفاده از یک بوفه بزرگ علاوه بر اینکه جاگیر است دکوراسیون پذیرایی را نازیبا و شلوغ جلوه خواهد داد.

? ویترین عروس

خرید ویترین عروس به خود فرد بستگی دارد ، بعضی افراد به دلایل مختلفی تمایلی به خرید ویترین ندارند از جمله این دلایل می تواند کمبود فضا و یا کمبود بودجه باشد ، این افراد می توانند یک بوفه کوچک و فانتزی برای جهیزه خود خریداری کنند . برای کسانی که هم بودجه کافی دارند و هم فضای زیادی در پذیرایی دارند خرید یک ویترین زیبا متناسب با سبک دکوراسیون فضا را چشمگیر و زیبا جلوه می دهد .

 

 

 

 

 

 

ویترین , ویترین و جلو مبلی ,  ویترین فروشی در تهران , ساخت بوفه و ویترین و جلو مبلی , ویترین قصرسوزان قصرسوزان در شهریار ,