پخش و فروش عمده تیلر 2 چرخ، تراکتور باغی 3 دنده و 8 دنده،ادوات کشاورزی شیروان در خراسان شمالی

تولید تراکتور باغی هوا خنک 3 دنده و آب خنک 8 دنده 
تبدیل تیلرهای دو چرخ شما به چهار چرخ 10کاره راحت و کاربردی و بدون خطر کنترل برای برای افراد بالای 10 سال حتی در حین شخم زدن 
خرید و فروش انواع ادوات کشاورزی ،موتورآلات و تراکتورهای باغی 

مخترع چندمدل مینی تراکتور ده کاره باغی مورداستفاده برای تمام کشاورزان عزیز دیزلی کم مصرف ۶ دنده سبک وسنگین دودنده عقب سبک وسنگین قفل چرخ برای دورزدن راحت درفضای کم ترمزهای دیسگی قوی روغنی فرمان هیدرولیک گاردسایبون کشویی برای راحتی وامنیت فاصله پدالهاتا صندلی خیلی راحت فاصله استاندارچرخهابرای زمینهای ناهموار قدرت موتورقابل ارتقاع از ۱۲ اسب تا ۲۴ اسب آب خنک مقاوم دربرابرهوای گرم جعبه باطری و آچارجداگانه شاستی خیلی قوی مقاوم درزمینهای ناهموار سپرجلو برای جلوگیری ازضربه ناشی به جلوبندی مدیریت ومخترع مهندس

نبی اله سعادتمند ۰۹۱۵۹۷۷۷۲۲۸

 

مرز کش و جوب بازکن

تیلر چیست؟

⚡️از تیلر برای خاک ورزی اولیه استفاده می شود. این بدین معنی است که این دستگاه با شکستن لایه های سخت خاک ، بستری نرم برای رشد گیاه فراهم می آورد. یعنی تیلر مقاومت فیزیکی خاک را که معمولا در مقابل استقرار و جوانه زنی بذر است، را از بین می برد.

تراکتورباغی ده کاره دیزلی ۱۲اسب هواخنک استارتی ترمزهادیسگ روغنی فرمان نرم تراز هیدرولیک

 

✳️در صورتی که با ابزار و ماشین مناسب ( تیلر ) عملیات خاک ورزی انجام گیرد مزیت های زیر را به دنبال خواهد داشت:

ساختمان خاک بهبود یافته و رطوبت خاک حفظ و نگهداری می شود.
تهویه خاک به خوبی انجام گرفته و نفوذ پذیری خاک نیز افزایش می یابد
رشد و افزایش علف های هرز ، آفات و بیماری ها گیاهی کاهش خواهد یافت.
برای عملیات خاک ورزی ، تیلر خاک را از عمق زیاد شکسته و شخم می زند.

تراکتورباغی ده کاره دیزلی ۱۲اسب هواخنک استارتی ترمزهادیسگ روغنی فرمان نرم تراز هیدرولیک

کاربرد تیلر بیشتر در چه مزارعی است ؟

⚡️به طور کلی از تیلر بیشتر در زمین های باتلاقی و شالیزارها استفاده می کنند. و اکثر کشاورزان استفاده از این دستگاه ها را به استفاده از ماشین آلات کشاورزی سنگین ترجیح م دهند.

⚡️هدف استفاده از تیلر، شخم زدن ، شل کردن خاک سنگین و شکستن لایه های سخت زیرین خاک می باشد.

✳️تیلر ها به لحاظ پیشرانه و نوع موتور به دو دسته تقسیم می شوند :

تیلر های بنزینی
تیلرهای دیزلی ( گازوئیلی )

✳️تیلرهای کشاورزی اغلب دارای دو دنده می باشند:

دنده سبک : از این دنده ها با هدف استفاده از سرعت زیاد ( ولی قدرت کم ) استفاده می کنند.

دنده سنگین : و این دنده ها با هدف قدرت زیاد ( ولی سرعت کم ) استفاده می شود. معمولا هنگامی که تیلر در مزرعه ( باتلاق و شالیزارها ) مورد استفاده قرار می گیرد ، از دنده های سنگین استفاده می کنند.

به طور کلی تیلرها دارای دو چرخ می باشند. و بسته به اینکه در چه نوع کاربری زمین با چه هدفی قرار است مورد استفاده قرار گیرد، چرخ ها می توانند متفاوت باشند.

تریلی کمپرسی بارکشی برای تیلرهای دوچرخ

✳️از نمونه چرخ های موجود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چرخ های پلاستیکی : این نوع چرخ ها بیشتر برای کارهای سبک کشاورزی و بارکشی در سطوح صاف و هموار و حرکت در جاده ها استفاده می شوند.

چرخ های آهنی پره دار : برای شخم زدن و هوادهی زمین های سخت و سفت استفاده می گردد.

چرخ های آهنی استوانه ای : برای شخم زدن مزارع و شالی هایی با زمین آبگیر استفاده می شود.

تریلی کمپرسی بارکشی برای تیلرهای دوچرخ

تراکتور

از تراکتور در بسیاری از کارهای کشاورزی مانند: شخم زدن، درو کردن، دندانه زدن، تسطیح، بذر افشانی، نرم کردن خاک، سم پاشی، بار کشی و… استفاده می‌شود.

برای بکارگیری و استفاده نیروی ایجاد شده توسط تراکتور یک سری پیش بینی‌ها در نحوه ساخت این وسیله انجام شده است. در پشت این وسیله شفت PTO تعبیه شده است. این شفت علاوه بر یدک کشیدن گاوآهن و یا دیسک، مانند گاردان وظیفه انتقال حرکت دورانی را نیز به عهده دارد که در برخی از ادوات کشاورزی، مانند روتوری‌ها استفاده می‌شود.

 تراکتورهای آب خنک ۶دنده ای

از تراکتورها برای کارهای دیگر نظیر حمل و نقل نیز استفاده می‌شود. حتی اگر هیچ باری هم به تراکتور متصل نباشد، حداقل این وسیله می‌تواند خود راننده را جابجا کند. کاربردهای تراکتور را می‌توان بصورت زیر بر شمرد.

وسیله کشنده در قسمت انتهایی بیشتر تراکتور ها قسمتی برای کشش وسایل زراعی مانند تریلی ها وعمده وسایل دیگر که احتیاج به محور دورانی ندارند تعبیه شده است.بعضی از تراکتور ئای مدرن در داخل و مخصوصا خارج کشور فقط جنبه ی کشنده دارند و در ان ها از هیدرلیک بالا بر وptoودیگر قسمت ها استفاده نشده است و برای حمل وسیله های غول پیکر کشاورزی طراحی شده اند.

 تراکتورهای آب خنک ۶دنده ای

به مدیریت:نبی الله سعادتمند

 

 

تولید مینی تراکتور باغی , فروش عمده مینی تراکتور باغی , تولید تیلر چهار چرخ , فروش تیلر چهار چرخ , تیلر دو چرخ , تراکتور باغی 3 دنده , تراکتور باغی 8 دنده , ادوات کشاورزی شیروان , قیمت تراکتور , قیمت تیلر , قیمت ادوات کشاورزی ,