تولید و فروش متریال اولیه و احداث سالن های پرورش قارچ دکمه ای شایان

🍄 خاک و کمپوست مواد اولیه تولید گسترده قارچ های خوراکی دکمه ای

🍄 مشاوره تخصصی راه اندازی سالن قارچ سفید درجه یک و قارچ گانودرما 

🍄 کف سازی سالن قارچ فله ای 

🍄 فروش انواع قارچ درجه یک در کل کشور 

🍄 عضو رسمی انجمن پرورش دهندگان قارچ

🍄 برگذاری بزرگترین ورکشاپ تخصصی پرورش قارچ بهمراه آموزش تمام مراحل کشت

09361711762

https://zil.ink/shayancompany

♻️ پرورش قارچ کسب و کاری زود بازده است که نیاز به سرمایه اولیه زیادی هم ندارد. علاقه مندان به کار تولیدی در خانه می توانند با پرورش قارچ در منزل به سودی تضمین شده و منطقی دست پیدا کنند. برای این کار باید با نحوه آموزش پرورش قارچ بیشتر آشنا شوید ریسک سرمایه گذاری تولید قارچ در مقایسه با دیگر کسب و کارهای حرفه ای، بسیار کمتر است.

♻️ سودآوری، تضمین سرمایه، ریسک مالی اندک، سادگی کار و بازار فروش خوب از مواردی است که باعث شده تا بسیاری از شهرنشین ها هم وارد صنعت پرورش قارچ شوند. انواع قارچ صدفی، قارچ دکمه ای و غیره در صورت پرورش اصولی به خوبی رشد می کنند. ورود به هر حرفه ای بدون داشتن اطلاعات کافی، ریسک کار را بالا می برد. اگر می خواهید کسب و کاری پر سود را با تولید یک محصول غذایی شروع کنید باید آموزش های لازم را ببینید.

🍄 پرورش قارچ چه مزایایی دارد؟

♻️ تولید قارچ در ایران از نمونه های عملی است که توانسته اشتغال دائمی برای افراد ایجاد کند. تقریباً هر ۵ تن کمپوست قارچ دکمه ای در ماه یک شغل ایجاد می کند و این خیلی عالی است چون در اوضاع اقتصادی فعلی کارآفرینی و تولید محصولات غذایی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

♻️ انواع قارچ خوراکی دارای ارزش غذایی بالایی هستند و می توانند ویتامین ها و املاح مورد نیاز بدن را تامین کنند. مصرف قارچ در طب سنتی و درمان گیاهی نیز توصیه شده است. پرورش قارچ شغلی مفید و مورد نیاز جامعه امروزی است که مزایای زیادی را برای تولید کنندگان به همراه دارد برخی از مهم ترین مزایای پرورش قارچ عبارتند از:

🍄 پرورش قارچ زود بازده است

♻️ بازگشت سرمایه مهم ترین اصل در کسب و کارهای موفق است. تولید قارچ از شغل هایی است که از ایده تا اجرا و کسب سود همگی در زمانی بسیار کوتاه عملی می شود. برای مثال درباره قارچ دکمه ای باید گفت از زمان ورود کمپوست قارچ (کشت کمپوست که به زمان مخلوط کردن بذر با کمپوست قارچ گفته می شود)

♻️ تا زمانی که اولین موج (که اولین فلش نیز گفته می شود) محصول قارچ را برداشت می کنید، یعنی دوره انتظار در حدود ۳۵ روز و تا پایان باردهی کامل محصول (مجموعا سه فلش باردهی) حدود هشت هفته زمان صرف می شود. بدون تردید پرورش قارچ در میان دیگر محصولات کشاورزی دوره رشد کوتاه تری دارد. پروسه تولید قارچ از ابتدا تا انتها در مدت زمان کوتاه ۲ ماهه انجام خواهد شد.

🍄 پرورش قارچ در فضای بسته

♻️ بر خلاف دیگر محصولات کشاورزی برای پرورش قارچ نیازی به زمین های هکتاری و حاصلخیز وجود ندارد مثلاً در مقیاس صنعتی با حدود هشت سالن ۱۰۰ متر مربعی سطح زیربنا می توان حدود ۲۵۰تن قارچ در سال تولید کرد و البته هم امکان تولید قارچ خانگی در فضای بسته و در سالن پرورش قارچ صنعتی وجود دارد و کمبود زمین غنی برای کشاورزی که یک معضل بزرگ برای کشاورزان در سراسر جهان است و همچنین مشکلات زیست محیطی، آلودگی آب ها، تغییرات جوی، دمای هوا هیچکدام در فرایند رشد و پرورش قارچ تاثیر چندانی نداشته و باروری محصول را محدود نمی کنند؛

♻️ زیرا تولید قارچ در سالن های سرپوشیده و تحت شرایط کنترل شده انجام می شود و همه نیازهای رشد قارچ نظیر دما، رطوبت و تغذیه در نظر گرفته می شود بنابراین در همه چهار فصل سال می توان قارچ های سالم و با کیفیت تولید کرد.

🍄 بازار فروش خوب قارچ

♻️ قارچ یکی از پر مصرف ترین مواد در صنایع غذایی محسوب می شود و همیشه بازار خوبی دارد. انواع غذاهای آماده و کنسروی، فراورده های سوسیس و کالباس، سس ها و خوراک های زیادی از قارچ های خوراکی تهیه می شود، بنابراین مشکل چندانی از لحاظ فروش محصول نخواهید داشت.

🍄 قارچ گانودرما چیست؟

♻️ قارچ گانودرما (رِی‌شی یا جان‌افزا) نوعی قارچ است که در مناطق گرم و مرطوب آسیا می‌روید. این قارچ هزاران سال است که عضو ثابت طب شرقی است.

♻️ با اینکه بیشتر افراد این قارچ را به‌شکل تازه مصرف می‌کنند، ولی مصرف اَشکال دیگر آن به شکل پودر یا عصاره‌ٔ محتوی مولکول‌های خاص نیز رایج است. این قارچ ۴۰۰ جزء زیست‌فعال دارد که خواصش از آنها نشئت می‌گیرد. تأثیر مصرف اَشکال مختلف قارچ گانودرما در مطالعات مختلف انسانی و جانوری مورد بررسی قرار گرفته است

تقویت دستگاه ایمنی

♻️ یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما، تقویت سیستم ایمنی است. ‌

 خواص ضدسرطان

♻️ بسیاری از افراد این قارچ را به‌خاطر خواص ضدسرطانی‌اش مصرف می‌کنند. قارچ گانودرما در پیشگیری و بهبود برخی سرطان‌ها مانند سرطان سینه و سرطان پروستات مؤثر است. این ویژگی از طریق کاهش التهابات و جلوگیری از رشد تومورها انجام می‌گیرد.

 مبارزه با خستگی و افسردگی

 سلامت قلب

♻️ یک عصاره از پروتئین‌های موجود در قارچ گانودرما توانست فشار خون موش‌های مبتلا به فشار خون بالا را تا مدت ۸ ساعت کاهش بدهد.

♻️ همچنین قارچ گانودرما می‌تواند از آسیب به سلول‌های دیواره‌ٔ رگ‌های خونی بکاهد.

♻️ قارچ گانودرما می‌تواند کلسترول و مقاومت به انسولین را در بیماران دیابتی کاهش بدهد

مدیریت:آقای شایان سیقل دلشاد

https://zil.ink/shayancompany

 

 

 

روش تهیه بذر قارچ دکمه ای در منزل , پرورش قارچ دکمه ای pdf , قیمت قارچ دکمه ای , قارچ دکمه ای چیست , مراحل پرورش قارچ دکمه ای , پرورش قارچ دکمه ای در منزل , قارچ دکمه ای ویکی پدیا  , آموزش گام به گام پرورش قارچ دکمه ای , 

https://zil.ink/shayancompany