تولید و فروش مصالح ساختمانی غلامی

⚜️تولید انواع بلوک سیمانی 10* 40 و 20*40

⚜️فروش انواع مصالح ساختمانی (کلی و جزئی )

⚜️پوکه، آجر، ماسه بادامی‌، سفال تیغه ای

⚜️ آجرهای فشاری، گچ و سیمان

⚜️ آماده عقد قرارداد با پیمانکاران و مهندسین ساختمانی

⚜️ فروش مصالح به صورت نقد و اقساط

⚜️ ارسال مصالح به سراسر کشور

⚜️ عرضه تمامی‌مصالح ساختمانی نظیر سیمان سیاه، سیمان سفید، انواع گچ‌‌‌های زیرکار و روکار، پودر سنگ، انواع آجر، آهک، خاک رس، انواع بلوک، فوم سقفی و ماسه شسته، سنگ لاشه

⚜️ گچ و خاک بلور و سنگر، گچ سفیدکاری( طلایی)،گچ سوپرطلایی

⚜️طراحی نما ساختمان و طراحی داخلی ساختمان بصورت دو بعدی و سه بعدی

?طراحی آنلاین در سراسر ایران?
طراحی دو بعدی و سه بعدی نمای ساختمان بر اساس ایده و نظر سلیقه شما و با استفاده از نرم افزارهای پیشرفته معماری روز دنیا و مهندسین مجرب معماری و اجرای نمای ساختمان با بهترین گروه مهندسی

✳️بلوک سیمانی از انواع مصالح ساختمانی پیش‌ساخته محسوب می‌شود. در حال حاضر پرکاربردترین و اصلی‌ترین بلوک در صنعت ساخت و ساز همین بلوک سیمانی است. این قطعات در اندازه و ابعاد مختلفی موجودند. کاربردهایی متنوع دارند. مهندسین پروژه باتوجه به نقشه و برنامه‌ی از پیش تعیین‌شده نسبت به انتخاب بلوک سیمانی خاصی اقدام می‌کنند. این انتخاب همچنین بستگی به شرایط محیطی و اقلیم مورد استفاده‌ی بلوک‌های سیمانی را دارد.

?کاربرد بلوک سیمانی توپر و توخالی:

?دیوارچینی حیاط
?دیوارچینی ساختمان
?جداسازی داخل ساختمان

?بلوک استاندارد و سالم باید سطحی یک‌دست و صاف و چسبنده و ساختاری مستطیل‌شکل داشته باشد. دما و شرایط محیطی اجرای آن مهم است.

?نکاتی که باید هنگام استفاده از بلوک‌های سیمانی به آنها توجه داشت:

?به منظور حفظ چسبندگی بلوک‌ها ، باید مداوما در حین کار خیسانده شوند و رطوبت آنها حفظ گردد.
?بلوک‌های مورد استفاده باید هم‌عرض هم و هم‌عرض با دیوار چیده شوند.
?بلوک‌چینی از ابتدا و انتهای دیوار شروع شده و به وسط دیوار می‌رسد.
?برای مقاومت بیشتر بلوک سیمانی از روش مسلح کردن استفاده می‌کنند. به این شکل که میلگردهای فلزی را داخل سوراخ‌های بلوک جای می‌دهند.

?نمای ساختمان

?طراحی نمای ساختمان تاثیر قابل توجهی در برداشت و تلقی افراد از کیفیت و ساخت هر پروژه ساختمانی دارد. نمای بیرونی ساختمان هویت یک ساختمان است که باید همگون با بافت نمای ساختمان های مجاور باشد .هنگام ورود به یک منطقه مسکونی و مشاهده ساختمان های منطقه اولین و مهم ترین چیزی که به چشم بیننده می رسد طراحی نمای آن ساختمان ها ست. نمای ساختمان ها جزء اصلی ساختمان بوده و نمود خارجی هر بنا می باشد که سازنده ی بدنه و تصویر ذهنی شهروندان از آن شهر است. به همبن علت طراحی نما از مهم ترین عوامل در صنعت ساختمان سازی است.

? مصالح ساختمانی به متریال هایی گفته می‌شود که از آن‌ها در احداث و تولید سازه‌‌‌های مختلف استفاده می‌شود. در احداث یک بنا مصالح مختلفی به کار می‌روند که به صورت طبیعی یا مصنوعی و خام یا ترکیبی بوده و هر کدام دارای ویژگی‌‌‌های منحصر بفرد می‌باشند.

? آشنایی با این مصالح به منظور ترسیم نقشه‌‌‌های ساختمانی و اجرای آن‌ها ضروری است، از این رو فعالان حوزه ساخت و ساز باید به خوبی با مواد و مصالح ساختمانی آشنا باشند تا سازه ای مقاوم و با دوام احداث نمایند. رایج ترین مصالحی که از گذشته تا امروز مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنان جایگاه خود را در صنعت معماری و ساختمان سازی حفظ نموده اند چوب، سیمان، فلز، آجر و بتن می‌باشند.

به مدیریت : پوریا غلامی

 

 

 

تولید و فروش مصالح ساختمانی غلامی در صفادشت تهران ,  مصالح ساختمانی , مصالح ساختمانی غلامی , مصالح ساختمانی در صفادشت , مصالح ساختمانی در تهران , طراحی نما ساختمان , طراحی داخلی ساختمان دو بعدی و سه بعدی  , فروش انواع مصالح ساختمانی  , تولید انواع بلوک سیمانی , بلوک سیمانی ,