تولید و فروش ورق ام دی اف و صفحه کابینت صنعت چوب مهرگان 

? فروش و پخش انواع ورق mdf ایرانی و خارجی و صفحات کابینت

? پخش یراق آلات کابینت

? تولید انواع کابینت و مصنوعات چوبی

? پخش انواع دستگیره درب ضد سرقت و درب داخلی

? ارسال به سراسر کشور

? یکی از موارد مهم و تکمیل کننده کابینت هر آشپزخانه ای صفحه کابینت آن است که در کشور ما بیشترین مورد استفاده صفحه کابینت با توجه به قیمت مناست ان با سایر موارد نوع ام دی افی آن است.

? اصطلاحا گفته می شود آشپزخانه قلب هر خانه است و باید با حساسیت و توجه بیشتری متریال تشکیل دهنده آن را انتخاب کرد که یک صفحه کابینت زیبا و مقاوم و با کیفیت می تواند در این زمینه نقش مهمی داشته باشد و به طور استاندارد صفحه کابینت دارای ضخامت های ۳٫۲ و ۵ سانتی متر است، در عرض های ۶۰ و ۶۵ سانتی متر و (۷۵ و ۹۰ سانتی متر به صورت سفارشی) و بعضا طول های ۳٫۶۶ و ۴٫۱۰ متر تولید می شود و دارای لبه گرد در یک یا دو طرف ان می باشد که اصطلاحا به آن تک لب یا دو لب می گویند.

? در این میان مساله مهم که تعیین کننده کیفیت صفحه کابینت است نوع مواد مصرفی و نحوه تولید آن می باشد.

? صفحه کابینت تولید شده شرکت صنعت چوب مهرگان  دارای بهترین نوع ام دی اف و مقاوم ترین روکش است و چسب استفاده شده در آن از نوع ضد آب می باشد که از مزایای این صفحه کابینت بوده و طول عمر محصول را تضمین می کند.?

ارتباط با ادمین?

mehregandesign2@

 

 

 

 

مدیریت : آقای حسینی

 

انواع صفحه کابینت , صفحه کابینت ام دی اف , صفحه کابینت ام دی اف طرح سنگ , فروش اینترنتی صفحه کابینت , صفحه کابینت ام دی اف طرح کورین , یراق آلات کابینت ,