تولید و فروش و اجرای رنگ کوره ای فرهاد

?اجرای رنگ کوره ای ،  پولیش سرامیکی با سه سال گارانتی

?ترمیم چراغ به حالت نو

?مجهز به اتاق رنگ با قابلیت پخت

?کارشناس تشخیص و ارائه فاکتور معتبر

?فروش سرامیک به صورت عمده و خرده

?آموزش رنگ کوره ای

?اجرا و آموزش رنگ سرامیک اتومبیل?

?نمایندگی انحصاری مجیک تاچ?

❇️اجرای سرامیک بدنه خودرو یک امر تخصصی است که توسط افراد حرفه‌ای و متخصص حوزه خدمات خودرو و دیتیلینگ اتومبیل انجام می‌گردد. برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نیاز به محیط و تجهیزات تخصصی است؛ از همین رو برای اجرای سرامیک بدنه خودرو نمی‌توان به هر شخص یا گروهی اعتماد کرد. اجرای سرامیک بدنه خودرو باید با دقت انجام گردد، هرگونه آلودگی و ذرات اضافی در زمان اجرای سرامیک بدنه خودرو، می‌تواند نتیجه پروسه را بی‌کیفیت جلوه دهد. از طرفی مواد استفاده شده در فرآیند اجرای سرامیک بدنه خودرو بسیار مهم است و پیشنهاد می‌کنیم بر اساس نوع رنگ اتومبیل خود بهترین مواد گلاس کوتینگ را برای اجرای سرامیک بدنه خودرو استفاده کنید. ما با در نظر گرفتن نیاز صاحبان خودروهای لوکس در ایران، اقدام به ارائه خدمات اجرای سرامیک بدنه خودرو کرده‌ایم.

رنگ کوره ای و انواع آن

?رنگ کوره ای عملیات خشک کردن رنگ یا پوشش هایی که از ترکیب چند مواد شیمیایی صنعتی پوشش داده می شوند می باشد. که با یک سری عملیات بر سطح بدنه خودرو یا هر قطعه ای اعمال می شود. نتیجه کار یک سطح با صیقل و منسجم می شود. بطور کلی رنگ های کوره ای به ۲ دسته رنگ کوره ای مایع و رنگ کوره ای پودری دسته بندی می شوند.

رنگ کوره ای مایع چیست؟

?این نوع رنگ به حالت مایع بوده و مانند دیگر رنگ ها بصورت کمپرسور شده و یا پیستوله بر سطح قطعه پاشیده می شود. در نهایت با واسطه کوره  رنگ پخته می شود.

?هر رنگ پایه ای که تولید می شود، دما و مدت زمان لازم برای سخت شدن آن درج می شود ، که برای رنگ های مایع الکیدی و آکریلیک و اپوکسی ۱۱۵ تا ۱۴۰ درجه سانتیگراد حرارت لازم دارند و از ۱۱ تا ۱۷ دقیقه زمان لازم برای ماندن در کوره دارند.

?زمانی می توان بهترین نتیجه را گرفت که با نظر و توصیه سازنده دما و زمان را اعمال کنیم. بطور کلی رنگ های با پایه روشن دمای پایین و زمان بیشتری لازم دارند و رنگ های با پایه تیره ، دمای بالا و زمان کمتری توصیه می شوند.

به مدیریتت : فرهاد محمودخانلو

شماره تماس:
۰۹۱۴۱۶۰۶۴۹۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رنگ صدف و متالیک در حد محو در اجرای لیسه کشی بدون پاشیدن

 

 

 

 

تولید و فروش و اجرای رنگ کوره ای در آذربایجان غربی , رنگ کوره ای  , پولیش سرامیکی در آذربایجان غربی , آموزش رنگ کوره ای  , ترمیم چراغ , رنگ کوره ای و انواع آن ,