تولید و فروش و نصب آینه دکوراتیو رجبی

? مجموعه تولیدی آینه دکوراتیو رجبی آمادگی خود را جهت همکاری با کلیه تولید کنندگانی که مصرف قطعه آینه ای دارند،ارائه کنندگان خدمات دکوراسیون داخلی،معماران و ساختمان سازان اعلام می نماید.

? ویژگی های آینه های دکوراتیو:

*کیفیت آینه درجه ۱
*برش cnc
*تراش با دستگاه تراش اتوماتیک
*ضخامت ۴ میل
*در طرح و رنگ انتخابی شما

 

? تولید ، فروش و نصب آینه های دکوراتیو در طرحهای منظم و نامنظم و رنگهای متنوع (سفید،برنز ، دودی ، شامپاینی ..)

? تراش آینه(beved mirror) به عملیاتی روی آینه گفته می شود که طی آن لبه شیشه یا آینه تا زاویه خاصی تراشیده می شود و نمایی شبیه قاب به آینه می دهد که این زاویه مثل منشور عمل می کند و زیبایی آینه را دو چندان می کند که این کار در مجموعه تولیدی ما با بروزترین دستگاه های تراش انجام می شود.

۴ نکته طلایی جهت انتخاب آینه دکوراتیو:

۱.طرح ،رنگ و مقیاس متناسب آینه دکوراتیو با محیط

۲.کیفیت ،جنس ،تراش و برش مناسب آینه دکوراتیو

۳.کیفیت نصب و چسب مناسب آینه دکوراتیو

۴.قیمت مناسب و معقول

مجموعه تولیدی آینه دکوراتیو رجبی بر آن است تمامی این چهار مورد را به بهترین شکل ارائه نماید.

? از آنجایی که قطعات آینه ای قیمت نسبتا مناسبی در مقایسه با دیگر مصالح دکوراسیونی مشابه دارند ولی ویژگی های منحصر به فردی همچون دو برابر کردن نور محیط،بزرگتر نشان دادن محیط،وبه اصطلاح دلباز تر شدن فضا و نصب راحت و تمیز، اثر دراماتیک و هنری به محیط می‌بخشد و بکار بردن بجا و هنرمندانه آن در لابی ها،راه پله ها،راهروها،سالن پذیرایی،رستوررانها واتاق خواب اثر به سزایی در زیبایی این فضاها دارد.

? شما میتوانید از خرید خود مطمئن باشید چرا که مستقیم از تولید کننده خرید میکنید ، سعی ما براین است که کار زیبا و باکیفیت چه از نظر محصول و چه از نظر نصب ارائه نماییم.

? اثرات روانی کاربرد آینه در دکوراسیون:

از آنجایی که آینه نماد صافی و صداقت است از نظر روانشناسان طبق قوانین فنگ شویی استفاده به جا و هنرمندانه آینه به عنوان عنصری دکوراتیو، باعث انعکاس انرژی و ایجاد حس در فضا می‌شود (جان بخشی به فضا) . در واقع آینه ها شبیه معجزه عمل می کنند و به محیط آرامش و صمیمیت و گرمی می بخشند.
کاربرد آینه در خانه‌های تاریخی متمولین و اشراف در فضای اصلی و پذیرایی، قدمت استفاده از آینه را نشان می دهد، هم اکنون نیز با افزایش آپارتمان نشینی به کاربردن آینه راه حلی است مناسب جهت بزرگتر نشان دادن فضا و آینه کاری سقفی در مرتفع نشان دادن دیوار ها می باشد.
همچنین می توان از آینه جهت پوشاندن عیوب دیوارها استفاده کرد و در مجموع آینه کاری روی کناف،چوب ام دی اف ، کاشی و سرامیک نیز جلوه بسزایی دارد.

مدیریت : آقای سعید رجبی

جهت اطلاع ازقیمتها، مشاوره و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید
۰۹۱۳۱۲۹۹۷۱۸
۰۹۹۲۵۵۳۱۶۰۲

 

Image result for واتساپواتساپ ۰۹۹۲۵۵۳۱۶۰۲

جهت ورود به وبسایت آینه دکوراتیو رجبی کلیک کنید ????

آینه دکوراتیو رجبی

 

?بدین وسیله خرسندیم با ارائه عکسها از محیط کارگاه و نمونه کارها در خدمت شما باشیم.?

 

 

آینه دکوراتیو , نصب آینه های دکوراتیو , زیباترین آینه های دکوراتیو , آینه دکوراتیو سقفی , آینه دکوراتیو طرح کلاسیک , آینه دکوراتیو شامپاینی ,